Een klein bezoekje :3

400 31 1
                                    

De volgende ochtend zit ik in de woonkamer thee voor mezelf in te schenken. Slaperig kijk ik om me heen. Niemand was nog echt beneden. Ik loop naar de bank toe en zet dan de televisie aan.
"Hmm.... Er is niet echt iets op tv" zei ik in mezelf en zap een paar kanalen door.
Ik hoor eyeless Jack met hoodie de trap aflopen.
"Toen ik opstond kreeg ik dit rare briefje bij mijn deur" zei eyeless Jack.
"Wat staat er op?" Vroeg hoodie nieuwsgierig.
"Ik wil je iets vertellen, maar niemand mag het weten, liefs anoniem" zei eyeless jack.
Ik hoorde ze en werd knalrood.
"Oh heeeyy Yui" zei hoodie.
"Hallow" zei ik zachtjes.
Ze gingen hun ontbijt klaarmaken.
"Zeg Yui, weet jij misschien van wie dit briefje is?" Vroeg eyeless Jack.
Ik schudde snel mijn hoofd.
*nee, nee, nee! Het briefje was voor masky bedoeld* dacht ik.
"Hmm... Vreemd" zei eyeless Jack.
Ik zag dat masky naar beneden kwam. Ik werd rood en keek naar de grond.
"Goeiemorgen" zei masky slaperig.
"Goeiemorgen" zei hoodie.
*denk alsof er niks is gebeurd* dacht ik in mezelf. Even haal ik diep adem en dronk dan mijn thee op. Masky kwam naast me zitten.
*niet nu op dit moment...* dacht ik en beet op mijn lip. Even dacht ik na over wat ik zal zeggen.
"Masky, zou je met mij vandaag naar Aror willen gaan?" Vroeg ik snel.
"Tuurlijk waarom niet" zei masky.
Even glimlach ik dan.

Een tijdje later had ik een paar spullen ingepakt voor de zekerheid. Ik wist niet hoe lang ik daar zou blijven en of ik daar ga logeren. Masky had ook wat spullen ingepakt.
"Zo heb je alles?" Vroeg ik aan masky.
Hij knikte. "Yep" zei hij.
"Dan kunnen we gaan" zei ik met een glimlach.
We liepen samen naar buiten richting het bos.
Ik deed mijn ketting af en sprak een spreuk. Er opende een portaal die naar een andere dementie lijdt.
Voorzichtig stappen we in het portal en waren toen in de wereld wat de draken hadden gecreëerd. Er waren tor mijn verbazing niet alleen draken, maar ook elven, strijders, magicans en nog veel meer andere wezens. Met grote ogen keek ik om me heen.
"Wooohh wat is het hier mooi!" Zei ik.
"Inderdaad" zei masky enthousiast. Ik zag een blauwe draak in de lucht vliegen.
"Aror!!!" Riep ik blij. Aror zag me en vloog toen naar beneden.
"Goed je weer te zien Yui, hoe gaat het nu me je?" Vroeg Aror.
"Goed" zei ik enthousiast.
"Zo ik zie dat je een vriend hebt meegenomen" zei Aror.
"Ow dat is masky, één van de creepypasta's" zei ik.
"Hallo, ik ben masky" zei masky tegen Aror.
"Hallo masky, ik ben Aror" zei Aror en keek even naast zich.
"Dit is Evelyn zij neemt jullie in en laat jullie alles van het dorpje zien." Zei Aror. Er kwam een meisje tevoorschijn met prachtig licht blauw haar en paarse ogen. Ze is en elf, dat zag ik aan haar oren.
*wat is ze mooi* dacht ik in mezelf.
"Hallo, ik zal jullie alvast lijden naar mijn huis waar jullie verblijven." Zei ze met een glimlach.
Masky en ik knikte allebei en liepen met haar mee.

Project Creepypasta [Dutch voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu