Sally & Ben Drowned

813 40 4
                                    

"Ah... Vincent, we lieten haar schrikken!" Zei hij en keek dan vervolgens naar me.
Hij ging met zijn gezicht dichter naar mijn gezicht toe.
"Kijk wat een pretty girl ze is, en zulke ogen heb ik nog nooit gezien! ;D" zei hij met een brede glimlach. Ik kijk dan vervolgens naar beneden. *ik wist echt niet wat ik moest antwoorden...* dacht ik.
"Jackery.... Jij laat haar nog meer schrikken...." Zei hij zuchtend en hield zijn hand bij zijn voorhoofd.
"Sorry dat we je lieten schrikken, zoals je al zag zijn we tweeling, dat is jackery en ik ben Vincent." Zei hij met een gentle stem.
"Ik ben Kelly merdes..." Zei ik.
"Hmm.... Kelly wat een wonderful naam!" Zei jackery.
Ze hadden allebei verschillende karakters, Vincent is gentle en serieus, terwijl jackery speels en druk is.
"D....dankje" zei ik snel. En kijk dan vervolgens even opzij.
"Ik ga even naar mijn kamer, ik voel me niet zo lekker..." Loog ik.
Ik vond het zelf best akward met hun. "Roep maar als je hulp nodig hebt" zei Vincent. Ik knik naar hem en loop dan vervolgens langzaam naar boven toe.
"Ahh Kelly-channn je ontbijt!" Riep jackery nog.
"Jullie mogen het ontbijt, ik heb geen honger meer." Riep ik naar ze.
"Ooohh, dankje Kelly-Chan je bent echt een goede meid" riep hij nog. Ik versnelde mijn passen. Als ik uiteindelijk boven ben haal ik opgelucht adem.
*ze zijn best aardig, maar zo vreemd...* dacht ik.
Langzaam loop ik in de richting van mijn kamer. Vervolgens zag ik dat één van de kamer deuren open stond. Ik loop er naartoe om de deur dicht te doen, maar zag nog dat de computer van de kamer aan is... Er zat niemand achter. Vastberaden ga ik de kamer in om de computer uit te zetten.
"Wil je met me spelen?"
Ik draai me om en zag dat er een meisje met bruin haar en groene ogen aan me shirt trekt.
"Oh... Sorry ik kwam je kamer in zonder toestemming en ik kan wel eventjes" zei ik ongemakkelijk.
Op het beeldscherm van de computer verscheen opeens een jongen met zwarte ogen en rode pupillen. Hij had een groen kapje op en glimlachte breed. Ik schrok even en ging even naar achteren.
"Ah... Geen zorgen, dat is Ben maar!" Zei het meisje.
"Ben....?" Zei ik.
De jongen stond bij de opening van de deur.
"Haha ben ik zo eng?" Zei hij met en glimlach en keek me aan.
"Je kwam alleen wat....Onverwachts." Zei ik.
"Hmm... Dat kan ook, ik ben trouwens Ben Drowned en dat daar is Sally" zei hij.
"Ik ben Kelly merdes" zei ik vriendelijk.
Sally zat met haar armen bij mij arm. "Je zou toch nog met me spelen?" Vroeg ze en keek me met grote ogen aan.
"Ja, tuurlijk" zei ik met een glimlach.

Project Creepypasta [Dutch voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu