3.

24 1 1
                                    

Eunsim.

Kezeim már vérben áztak. Nem tudtam magam kontrollálni. Jelen pillanatban a sebeimet mosom, és gondolkodok,hogy hogyan is jussak haza. "Oké remélem nem álnak itt kint"-mondtam magamba. 3-ig elszámoltam, majd futottam a motoromig. Ott gyorsan felvetem a sisakot, elővetem a kulcsot és beinditotam a motort, majd elindultam. Még utoljára láttam a fiúkat Sejin-el, vagyis Jungkook-on kívül mindenkit láttam ahogy a nevemet kiabálják és azt, hogy álljak meg. Nem áltam meg, hülye is lennék.

***
Hazáérve egyenesen a fürdőbe mentem, mert tény és való, hogy lemostam a sebeimet, de be kell kennem és kötnöm, nehogy valaki észrevegye.

Hazudnom kéne azal kapcsolatban,hogy miért futottam ki. Hisz nem akarom, hogy megtudják, hogy azért rohantam ki mert Jungkook szavai nagyon hasonlítotak valakiére. Nem tehetek mást. Nem nézhetnek gyengének. Egész életem fájdalommal és félelemmel volt tele. Kezd már nagyon elegem lenni belőle. Bár... akkor nekem kellet volna meghalnom.

***
Minden gondolatommat elhesegettem még mielőtt újabb roham veszi kezdetét. És én azt nem akarok, mert vagy fél órán át mostam le a vért a mosdókagylórol. Ezért inkább kimentem mert a telefonom már vagy 20-szor csörgött. Sejin az. "Oké valamien hazukságot ki kell találnom"-gondoltam magamban, majd felvettem.

-Szia- köszöntem

-Oh te jó ég, minden rendben? A srácokal nagyon agódunk.Miért futottál ki? Ha Jungkook miatt kérlek felejtsd el. Oké?

Most találj ki valami hazukságot.

-Igen persze minden oké. Csak...hirtelen rosszul lettem. Nem nem Jungkook miatt mentem ki. Vagyis az sem volt szép. -forgatam meg szemiemet

- Namjoon és én is beszéltünk veke mert nagyon el van kanászodva.

Én csak egy hümmögesel adtam a tudtára, hogy ja vágom.

-Témát váltva. Holnap gyere be a céghez. A fiuknak lesz egy fotózásuk, neked pedig megkell nézned,hogy nálunk mi, hogy zajlik.

-Rendben. De hol lesz a fotozás? Mert akkor inkább a helyszínhez megyek már egyből.

-Nem te a fiukal mész, hogy jobban megismerkedjetek.

-Oh -csak ennyit tudtam válaszolni.

-Oké akkor holnap várunk, most letetszleg mert még van egy kis dolgom. Szia -és lettete hát oké neked is szia.

Elmentem lezuhanyozni, hát a sebeim kicsit csíptek de már hozzászoktam. Fürdés utál ettem egy keveset majd elmentem fogat mosni, és ágybabujtam.

***
Reggel elég fáradtan keltem fel. Este megint nem hagytak aludni az álmaim. Nem lenne rossz szólni az orvosomnak.

Elmentem fürdeni. Majd gyors csináltam valami kaját. Aztán mi közben azt ettem, felhívtam az orvost és elmeséltem neki, hogy mi a helyzet. Azt mondta még a mai nap folyamán mennyek be a kórházba. Megmondtan neki hogy reggel és délután nem érek rá. Így abba egyeztünk bele, hogy majd ha haza érek bemegyek.

Elmentem átöltözni, és ügyeltem arra, hogy valami visszafogotabb ruhát vegyek fel.

Elmentem átöltözni, és ügyeltem arra, hogy valami visszafogotabb ruhát vegyek fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én tényleg igyekeztem. Na mindegy ha valakinek nem tetszik tarcsa meg magának a véleményét, faszt se érdekel mit gondol.

Közben elindultam a cég felé. Hosszú napom lesz.

***
Épen kint várok Sejin-re mert azt mondta, hogy elmegyünk a fiuker és, hogy onnan indulunk a vagy 3 órás útra.

-Indulhatunk? -kérdezte Sejin miután kilépett az ajtón

-Igen- válaszoltam szűkszavúan, majd beszáltam az autóban.

***
Az út csendben telt. Majd miután oda értünk a srácok házához, és bementünk.

Nem tudom ezek hová készülnek enyire de gyakorlatilag minden hol ruha van. A fiuk pedig ide-oda futkoztak, meg kergetőznek. Sejin köhécselt egyet, hogy észrevegyék, nincsenek eggyedül. Mind a 7 vagyis akarom mondani 6 szempár ránk szegezödött. Jungkook nem volt itt, de ez nem lep meg, hogy őszinte legyek.

-Fiuk viselkedjetek. Jimin te pedig vegyél fel valami pólót ha már lány is van itt. -nézet Jimin-re aki csak magára nézett és csak akkor realizálódott benne, hogy tényleg nincs rajta felső.

Mindenki elkezdett röhögni, Jiminel együtt.

-Most úgy csináltok mint ha Eunsim nem fog minket látni, poló nélkül. Vagy akár nadrág nélkül -szólalt meg Tae

-Hát ja és szerintem a csajnak tetszett a látvány. Az arcát elnézve- nézett rám Suga, majd kacsintott egyet.

-Oké kit akarok ártatni, élveztem a látványt -vontam meg a válam, a srácok pedig röhögtek

-Mivan talán perverz vagy? -jött le egy csaj a lépcsőn Jungkook-al nyomába

-Nem csak őszinte, most úgy csinálsz mint ha neked nem tetszett volna. -néztem halál komolyan a csajra.

-Nem, én nem nézem meg a srácok hasát, nekem elég Kookiet néznem, az övé a legjobb - nézett rá az említetre egy kaján vigyorral majd kacsintott.

-És még én vagyok a perverz -forgatam meg szemeimet

-Ki kérem magamnak, még szép hogy megnézem a barátom hasát. -rinyált a csaj

- Ja aha gondoltam

-Látom ma sem tudtál, normálisan felöltözni. Mi van talán gyászolsz  vagy mi? -röhögött a csaj Kookal együt

Jó talán lehet hogy feketébe járok. És talán az ő ruhája normális.

Vagyis neki az és az átlag embernek is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vagyis neki az és az átlag embernek is. De nekem ez túl színes.

-Oké szerintem induljunk. -szólalt meg Sejin

Mindenki ki ment és beült a autóba. Az ablakból látam ahogy a csaj ad még egy csókot Jungkook-nak. Majd elmegy a fiú pedig beszál az autóba.

-Indulhatunk? -kérdezte Sejin

-Igen - mondtuk kórusban.

Majd elindultunk...

 The painful past ( Jungkook)Where stories live. Discover now