4.

20 0 0
                                    

Eunsim.

Az út eleje elégé, hogy is mondjam ,,nyugott" volt. A fiuk egész végig hülyéskedtek vagyis Namjoonon aki Sejinel beszélgetett, és persze Jungkookon kívül aki egész végig a telefonján lógott.

***
Körülbelül 1 óra múlva már a srácok is lenyugottak. Vagy beszélgetek vagy zenét hallgatak, én pedig folytatam a zene írást. Késöbb V szólalt meg.

-Pisilnem kell és éhes vagyok- szólalt meg Taehyung

-Ez most komoly V?- mondta Jimin

-Mondtuk neked, hogy ne igyál annyit és, hogy indulás elött egyél- szolta le Suga

-Jó oké a legközelebbi benzinkútnál megálunk- szólalt meg végül Sejin

***
Körülbelül egy negyed óra múlva megáltunk. V úgy pattant ki az autóból mint ha ágyúval lőtték volna ki. Hát tényleg ki kellet mennie neki a mosdóba.

Én is bementem kerestem valami iható és ehető dolgot aztán visszamentem az autóhoz. Egyedül voltam vagyis azt hittem, de végül a hátsó sorból megszólalt valaki.

-Mivan Eunsim kidoptak a boltból mert azt hitték lopni akkarsz- röhögött Jungkook

-Nem, de legalább én nem a telefonomon lógok egyfolytában- szóltam vissza

-Nekem legalább van életem nem mint neked, nekem van egy barátnőm akit nagyon szeretek és foglalkozok vele, neked mid van ha? Nézz már magadra bazdmeg úgy nézel ki mint akinek még a szíve is színtelen lenne. A szüleid biztos nagyon büszkék rád. Nem igaz?

Eközben a többiek is megerkeztek.

Ere már nem tudtam mit mondani hisz igaza van. Ha anya látna élve ásná el magát. Kiszáltam és bementem a boltban lévő mosdóba. Nem bírtam tovább, a rohamom már javában volt. Remegtem, lassan már nem kaptam levegőt. A könnyeim már patakoként folyt le az arcomról. Elővetem a pengét és elkeztem magam vagdosni.

Mindenem véres volt már mikor hallottam kintről, ahogy a többiek dörömbölnek az ajtón és a nevemet kiabálják. Gyorsan lemostam a sebeimet és felvetem egy pulóvert hogy ne lássák a vagdosást a kezemen. Most nem volt időm leápolni se bekötözni. Csak reménykedni tudok, hogy nem fog átvérezni és nem veszik észre. Majd ott a helyszínen bekötözöm. A mosdókagylót is gyorsan letisztitotam.

Mikor végeztem kimentem és hét szempár nézett rám. Jungkookon kívül mindenki itt volt. A srácok és Sejin is.

-Minden rendben miért futotál el?- kérdezte J-hope

-És miért ilyen sápadt az arcod?- nézett rám aggódó szemekel Jin

-Persze minden oké csak hirtelen rosszul lettem. De már minden oké - próbáltam minél jobb hazukságott kitalálni

-Oké ha minden rendben, akkor induljunk mert már így is késésben vagyunk- mondta Sejin

Amint ezt kimonda én már el is indultam az autóhoz és beültem. Már az sem érdekelt hogy Jungkook ül mögöttem csak el akkartam merülni a saját gondolataimban. Közben a srácok is beültek és elindultunk.

***
Mikor odaértünk a fiuk elmentek átöltözni, én pedig megmondtam Sejinek, hogy ki megyek mosdóba. Ott bekötötem a vágásokat és utána én is odamentem ahol a fiuk és Sejin beszéltek épen.

-Oké most, hogy Eunsim visszajött mondom mi lesz. A fiuk már átöltöztek. Viszont akkadt egy kis bökkenő. Nincs elég sminkes ezért neked is be kell álnod segiteni -nézett rám Sejin

-Oké de hogyan, nem tudom, hogy ők milyen sminket hordanak ilyenkor-néztem rá értetlenül

- Majd a lányok memutatják. Ügyes kislány vagy, megoldod- paskolta meg a fejem

Ezután a srácok leültek a székekre. A sminkes lányok oda mentek egy-egy fiú mellé és elkezték először a hajukat csinálni. Én meg csak bambán néztem őket mert, hogy őszinte legyek faszom se tudja mit kell csinálni. De szerencsére egy lány oda jött és segített.

- Igazából a hajukat úgy álitod be ahogy neked tetszene, itt most nincs megszabbva hogy milyen legyen, a sminkük pedig egyszerű legyen. Amire figyelj, hogy a bőr hibákat jól tüntesd el. A szemét húzd ki, és a száját is balzsamozd ki, hogy kapjon egy kis színt. Te Jungkookot sminkeled, mert a többiek már mind elkezték valamelyik fiút. - mondta a lány, én pedig enyhén megdöbbentem. Miért pont Jungkookot?!

Nincs más választásom, oda mentem hozzá, de ő figyelemre se méltatott csak a telefonját nyomkodta. Végül megköszörültem a torkomat, hogy észre vegye, hogy elkéne kezdeni.

-Jaj ugye nem te fogsz sminkelni-nézett rám undorral a fiú

-Hát én se szívesen csinálom, hidd el-forgatam meg a szemem

Elkeztem a haját. Fogalmam sincs mit kéne vele kezdenem. Csak simán elfeleztem középen és beállítottam, hogy ne lógjon a szemébe.
A sminknél megkértem, hogy tegye le a telefont mert így nem tudnék jól az  arcához férni.Az alapozóval keztem, és észrevettem egy kis hegget az arcán, amit még eddig észre sem vettem. Amikor végeztem az arcával kicsit közelebb kellet hajolnom, hogy jobban lásam a szemét. Kicsit túl közel is, eddig csukva volt a szeme de most kinyitotta, és farkasszemet néztünk egymással. Sosem vallottam volna be de apám kurva szép szemei vannak. Mint ha apró csillagos ég lenne. Egymás szemébe nézve a tekintetem kicsit lejjebb vándorolt a szájára. Oké én kezdek megbolondulni. Egy torok köszörülésel távolottam el tőle és gyorsan fogtam egy enyhén pirosas árnyalatú labellot és kentem be vele a száját. Mikor úgy véltem végeztem vele, ott hagytam mindent és kimentem a mosdóba, úgy éreztem mint ha a szívem ki akarna szakadni a helyéről,és a légzésem is felgyorsúlt...

 The painful past ( Jungkook)Where stories live. Discover now