15.

17 1 1
                                    


-Jungkook?-kérdeztem még mindig lefagyott fiut

Megrázva kicsit a fejét,hogy visszarázódjon bambulásábol, inkább odébb ált hogy be tudjak menni. Még egy rossz szót sem mondott. Fura.

-Megjötem-kiáltottam el magam

Mikor a nappaliba értem kicsit eltátotam a szám. Nem gondoltam volna,hogy a fiúk ilyen nehezen fognak elkészülni. Itt minden volt. A földön és a kanapén ingek, nadrágok  szmokingok, zoknik és még alsonadrág is. Oké? Egyszer csak az összes fiú megjenelt és ők is lefagytak, "mivan nem látak még nőt vagy mi a fasz.' Bár amíg Jungkook  már felöltözött, adig a többi fiun hol egy ing, egy nadrág vagy csak egy boxer volt rajtuk. Ezért kicsit furcsán néztem Jhope-ra. Amint észrevete,hogy miért is nézem  így gyors a felfutott az emeletre, 'gondolom felveni valamit.' A többi fiú pedig csak ált. Ezt a csendet Suga volt az aki egy nagy fütyenésel megtőrte, majd megszólalt.

-A jó kurva élet, baszott jól nézel ki-nézett mégegyszer végig rajtam

-Csini vagy-mondta Tae is

-Köszönöm-válaszoltam. Egy kicsit zavarba jöttem hisz nem minden nap dicsérnek.

-Na gyerünk fiúk menjetek készülődni-tapsoltam egyet,hogy visszatérjenek bambulásukból

Mindenki egyszere  indult el az emeletre, így a lépcsőnék egy kisebb torlódás alakult ki.Amint a fiúk eltünktek én egy kisebb sohajtásal elkezdtem összeszedni a ruhákat a földről, hogy ezel már ne kelljen foglalkozniuk.

-Akkarom tudni mióta megy ez?-kérdeztem Jungkook-kot aki még mindig lent volt és azóta meg sem szólalt amióta betetem ide a lábam

-Nem inkább nem -mondta majd ő is felsétált

Amikor összeraktam a ruhákat, egy kisebb sóhajtásal leültem a kanapéra. Majd amikor az összes fiú lejött teljesen felöltözve pont akkor amikor Sejin dudált. Kimentünk majd mindenki beült. Én beültem legelőre.

-Sejin hyung még el kell mennünk Mináért-szolalt még a maknae. 'Basszus.'

-Oké rendben-mondta majd lekanyarodott egy mellék utcára

Majd kb olyan tíz perc után odaértünk és megáltunk egy hát nem a legkisebb háznál, nem volt nagyobb mint az enyém de azért kicsi sem. Majd a meneggyer dudált egyet. Mire Mina már az ajtóban ált. 

  

Jungkook kiszált majd odafutot barátnőjéhez, hogy üdvözölje. Inkább elnéztem róla. Amikor az autóhoz ért  kinyitota az ajtót, de megáltak és vártak vagy legalább is nem csináltak semmit.

-Valami baj van?-kérdezte Sejin

-Nincs hely-mondta Mina

-Oh bazdmeg el is felejtetem-mondta mérgesen Jungkook

Egy kisebb civakodás lett a végeredmény. De mivel már elegem lett ebből inkább kiszáltam és megszólaltam.

-Megyek buszal-mondtam unottan

-Ja menjél buszal-mondta a lány

-Biztos nem baj?-kérdezte Sejin

-Nem-mondtam még mindig ugyan olyan hangal majd elindultam, még mielőtt bárki megszólalhatna.

Ki vagyok én hogy még akadályozzam a gerlepárt hogy együtt utazanak. Hát senki. Mikor a buszmegálohoz értem leültem a székre és vártam. Körübelül öt perc után már ott is volt a busz, majd felszálva helyet kerestem magamnak. Azt hiszem fárasztó lesz a ma este.

☆☆☆

Oda érve megkerestem a fiúkat majd együtt bementünk. Elég sokan voltak. A hely tele volt asztalokal ahol ételek és italok voltak, és egy nagyon nagy tánc parkett is. Körülnézve az első banda akiket észrevettem  a BLACKPINK volt. El is felejtetem,hogy ők is itt lesznek. Na igen náluk dolgoztam adig amíg nem csináltam hülyeséget. Mikor ők is észrevettek nagy mosolyal oda jöttek.

 The painful past ( Jungkook)Where stories live. Discover now