7. KAPITOLA

104 10 2
                                    

Dany

No jasně že se mi nelíbí, že se Josh a Cass znají, Josh je jeden z mích nejbližších Cassie se mi vážně líbí, ale co s tím můžu dělat. Cassie znám krátce a ještě jsme nebyli ani na rande. Je ale neskutečně hezká a taky milá, prostě se mi líbí. Chci jí poznat líp o dost líp a Josh by mi v tom mohl zabránit a to nechci.

Na druhou stranu co já mu v tom můžu bránit, může si dělat co chce.

Vypnu sprchu, utřu se do ručníku a obleču se.

Vyjdu ze sprchy a uvidím Cass, jak se s Jakem a Chrisem koukají na televizi. Dost se mi uleví, že není s Joshem. „Cass mužem vyrazit, jestli jsi připravená."

„A kam vlastně ?" Zeptá se zvědavě. Čimž mi okamžitě zlepší náladu.

„Nech se překvapit, neboj bude se ti tam líbit." Řeknu a myslím to naprosto upřímně. Mám v plánu jí dovést do krásné kavárničky, kam jsem chodil jako malý a i teď jsem tam docela často. Ona se zvedne a já jí položím ruku na pas. Zamíříme k východu a já jí otevřu dveře od auta.

Zasednu za volant a vyjedu.

„Už mi řeknes kam to jedeme ?" Zeptá se zase.

„Hele až to uvidíš, tak to uvidíš. Do tý doby ti o tom nic neřeknu." Ta je zvědavá.

„A co vlastně děláš ve volném čase ?" Ptá se ještě zvídavěji dál.

„Hraju football, chodím se otužovat, trávím čas s kámoši a takový ty klasiky jako koukám na filmy, čtu atd." Odvětím.

„Od kolika se chodíš otužovat ?"

„Já ani nevím, asi od sedmnácti. Tehdy jsem si potřeboval zlepšit můj zdravotní stav, než jsem s tím začal, byl jsem v jednom kuse nemocný. A co ty nějaké koníčky ?" Zeptám se a hodím po ní vřelým pohledem.

„Ráda čtu a běhám. Dřív jsem i navrhovala, ale to už je minulost."

„Proč to je minulost." Vypadá jako že jí to bavilo, tak mi přijde divný proč přestala.

„Měla jsem moc starostí se školou a musela jsem pomáhat mamce. Prostě jsem si nemohla dovolit, vést svoje malé podnikání."

Divím se, jak mi to všechno říká s takovým ledovým klidem.

„To mě mrzí, ale už jsme tady."

Ona vystoupí z auta a jde malou kamennou uličkou, okolo které ještě kvetou nejrůznější druhy rostlin od sedmikrásek až k orchidejím. Je to mix všeho.

Cass si k nim přikrčí a přivoní si k planým růžím.

Teď se mi naskytl pohled na její zasněnou tvař a úsměv od ucha k uchu. Je skutečně překrásná.

Zvedne se a podívá se na mě.

Dojdu za ní a spolu vejdeme do prvního patra půvabné bílé kavárničky. Pozdravíme zdejší zaměstnance a já vedu Cass dál po černých schodech do druhého vyskleného patra, který spíš připomíná skleník, je tady ještě více rostlin než venku.

Když Cassie spatří tu nádheru, nespustí z ní ani na minutu zrak. Já jí posadím ke stolu a Cass se na mě konečně podívá, ale hned na to sklopí zrak k jídelnímu lístku.

Přejde obsluha a mi oba si objednáme.

„Jak se ti tu líbí ?" Ptám se a doufám v kladnou odpověď.

„Je to tu překrásné."

Oddychnu si. „Mě taky přijde, chodím sem už od malička, dřív tady pracovali moji rodiče, ale potom si našli lepší práci a odstěhovali jsme se. Chybělo mi to tu a když jsem zjistil, že Josh jde sem, neváhal jsem a přihlásil jsem se na tuhle školu."

„Tak to je dobře, že tě vzali. Jinak bys mi to tady nemohl ukázat a já bych vůbec nevěděla, že je tady takhle krásný podnik." Jde na ní vidět, že to myslí upřímně a to mě potěší o to víc.

Po snídani se ještě stavíme na nákupy a já si začínám, užívat každý okamžik s ní víc a víc. Na oběd si dáme pizu a pak jdeme ještě na film.

Teď sedíme v autě a Cass už pomalu klopí oči.

„Nechceme ještě zajít k tobě a mrknout se na Deset důvodů proč tě nenávidím ?" V kině jsme zkoukli, už dva romantický filmy a ona chce ještě další.

„Tobě ty dva filmy nestačili ?" Ona pohotově zakroutil hlavou a já se tomu jenom zasměju.

„Tak dobře, až přijedeme domů objednám čínu a jestli chceš tak u mě můžeš i přespat."

„Proč ne, ale jenom ve vší počestnosti."

Přijedeme domů v osm, kluci nás jen pozdraví a já si vlezu do sprchy.

Cassie

Zavolám holkám, že tady přespím, ty mě to jenom odkývnou a popřejou hodně štěstí.

Dany vyleze ze sprchy, dá mi ručník a já jenom vklouznu do sprchy. Pustím na sebe teplou vodu a pročistím si hlavu. Tenhle víkend se toho na mě stálo až moc.

Joshova ruka na mém pasu.

Jeho blízkost a ta vlna adrenalinu.

Pustím na sebe ještě víc vody, abych ze sebe smyla všechny starosti.

Po pár minutách kdy jsem mohla jen cítit vařící vodu všude po těle, vylezu ze sprchy, omotám se ručníkem a vezmu si svoje oblečení do ruky. Otevřu dveře a Jake s Chrisem si mě detailně začnou prohlížet. Je mi to dost nepříjemný, přijde mi jako kdybych byla nějaká věc.

Já nad tím jenom protočím oči a radši začnu ťapkat k Danymu do pokoje. Vyjdu schody a div nespadnu ze schodů.

Narazím do Joshe, který mě stihne chytnout než spadnu ze schodů. Pevně si přidržím ručník a srdce mi bije tak silně že by dokázalo prorazit buben.

Už mě zase propaluje pohledem.

Ty jiskričky v jeho očích jenom tančí a už se na mě zase pobaveně kření. Já se ho jednou rukou chytnu za rameno a druhou pořád pevně držím ručník.

Polknu na sucho. „Mohl bys mě prosím postavit, abych nespadla."

To ho ještě víc pobaví. „Mě se tahle poloha líbí. Můžu tě kdykoliv nechat zpadnout a přitom ti můžu být až hříšně blízko. Mám nad tebou jakousi moc."

„Co můžu udělat proto abys mě postavil na nohy." Snažím se působit vyrovnaně, ale pravdou je že se nedokážu soustředit na nic jiného, než na to jak moc mi je blízko.

Najednou zjemní, přitáhne si mě, postaví na nohy a ještě se přiblíží. Chytne mě za boky a pohled mu zase spadne k mým rtům. „Můžu ?" Zeptá se jemně.

Já už se nedokážu ovládat a jen přikývnu.

On pohotově spojí naše rty v jedno a mě naskáče husí kůže. Je to dlouhý, neskonale jemný a zároveň tak toužebný polibek.

Jako kdyby se najednou čas zastavil a nikdo z nás mu v tom nebránil.

Zajedu mu rukama do vlasů a on mi zvedne holou nohu. Po které přejíždí prsty. Už zase jsem celá v jednom ohni a nedokážu se soustředit na nic jiného, než na jeho jazyk v mích ústech.

Po neskonale úžasných vteřinách mého života se naše rty oddělí a já cítím, jak se mi do tváří žene červeň. Josh mi pustí nohu a něžně se na mě dívá, sice něžně, ale taky s nepotlačitelnou dominancí, nevím jak to dokáže kombinovat, asi je to prostě Josh.

Já si vezmu oblečení a rychle sejdu ze schodů zpátky do koupelny. Kde se nějakej ten pátek zpamatovavám.

Opláchnu si obličej a vyrazím za Danym.

Zaklepu, Dany pohotově otevře a chvilku mě jenom pozoruje, jak stojím mezi dveřmi. Nakonec se ale vzpamatuje a řekne. „Promiň mě nedošlo, že budeš potřebovat něco na spaní."

Dany mi půjčí tričko a za nedlouho už spím v jeho náruči.

Kouzlo flirtuKde žijí příběhy. Začni objevovat