Ellie
Vzbudím se s hroznou migrénou a jen otevřu oči, pochopím, že nejsem ve svém pokoji. Že včerejšího večera si pamatuju naprosté minimum. Ožrala sem se, přišel Lee, pak Dany, pak mě dotáhl nahoru, pak jsem mu povyprávěla, jak mi chybí a jak za všechno může on. Sakra, v duchu si dám facku. A pak. Co bylo pak ? To už vůbec netuším, takže hádám, že jsem teď u nějakýho random kluka, což pochybuju nebo mě zachránila nějaká kámoška nebo tady je ještě nejpravděpodobnější a tady nejhorší možnost, že jsem u Danyho. No každopádně to budu muset jít zjistit.
Vstanu a v mžiku okamžiku, se mi roztřeští hlava, no bomba.
Další velmi příjemné zjištění, jsem jenom ve spodním prádle, takže sem se buď s někým vyspala nebo jsem si poblila šaty. No ani jedna možnost se mi nelíbí, hlavně doufám, že mě v tomhle stavu neviděl Dany.
Potřebuju něco na sebe, protože polonahá se dolů fakt neodvážím. Takže zapatrám v šatní skříni a můžu říct, že možnost kamarádky padá, tak to je ještě lepší. Vytáhnu si nějaké tričko a zjistím, že je to TO tričko, TO po kterém se mi stýskalo a TO moje oblíbené ukradené Danyho tričko, v kterém jsem u něj přespávala.
On si ho nechal.
To je první věc, která mě napadne, když ho uvidím. No každopádně záhada je objasněna jsem u Danyho. Přetáhnu si ho přez hlavu a zjistím, že ještě pořád voní po mě. Naštěstí je dost dlouhé na to, aby zakrylo všechny intimní partie.
Otevřu dveře a sejdu dolů po schodech.
Což fakt nebyl dobrý nápad, u televize sedí někdo kdo vůbec netuším, kdo je a Jake s kterym sem tak třikrát spala, takže mi to vůbec nehraje do karet. Jake mě pohledem svliká. Jo, tenhle kluk je jenom nadrženej hulvát, uhodli jste, ale prostě mě využil, když sem byla opilá. „Ahojky Andílku, to je ale milé překvapení, chceš udělat prohlídku po vile ?" zeptá se a dál mě upřeně pozoruje.
„Čau Jaku, jseš hodnej. Ale já jen hledám Danyho." snažím se zakrýt nechuť, kterou k němu cítím, ale do hlasu se mi probojuje tak či tak.
„Ten je nahoře, spí v pokoji pro hosty, druhé dveře v levo." odpoví mi druhý kluk.
„Nevadí, když se ještě stavím v koupelně ?" Neznámí jen kývne a ukáže prstem na koupelnu. Vejdu do koupelny a zhrozím se při pohledu do zrcadla. Vlasy mám rozcuchané, pod očima mám kruhy, že by se na nich dalo houpat. No prostě vypadám, jak mrtvola. Takže si aspoň prsty upravím vlasy, umyju si obličej, vypláchnu si pusu, abych se aspoň trošku zbavila pachuti v puse a odvážím se vyjít nahoru. Zaklepu na dveře a v nich se objeví Dany jen v ručníku, takže mám dokonalý výhled na jeho vypracované tělo. Jde vidět, že na sobě maká.
Netvaří se noc zmateně, spíš ho asi pobavilo, že jsem červená jak rajče.
Zabouchne za námi dveře a opře se o rám za mnou, takže teď jsem mu ještě blíž a dost mě to znervózňuje. „Tak co jak ses vyspala, Andílku ?" zeptá se s úsměvem od ucha k uchu.
Já se trochu vzpamatuju.
„Krásně" zadívám se jí do očí, ale hned na to rychle trhnu pohledem „Dany můžeš si prosím tě dát tričko." Vysoukám ze sebe.
„Proč ?" přiblíží se ke mě a já znejistím. „Neudržíš se ?" Zeptá se a v očích se mu něco mihne, možná touha, překvapení nebo . . . vášeň ? No moc se v něm nevyznám. Moje tělo na něj každopádně dost reaguje a mě tahle situace není moc příjemná, takže ho jemně odstrčím. „Prosím, Daníku." řeknu a udělám na něj psí oči.
On lehce kývne a naznačí mi, že se oblíkne, tak se otočím. Obleče se a poklepe mi na rameno „Ty si na to tričko pamatuješ ?"
„Jak bych mohla zapomenout."
Omlouvám se za to, že jsem minulou neděli nevydala kaptilu.
Ale dneska ji tu už máte, tak snad se líbí. 💞Vaše Veru Beru 🩷
ČTEŠ
Kouzlo flirtu
RomanceCassie právě nastupuje na vysokou školu a i přes to nikdy neměla vztah. Nikdy nebyla políbená. Nebyla oblíbená a už vůbec si nemyslela že je hezká. Z tohohle omylu jí vyvede její nová spolubydlící, třeťačka Ell, Ellie nebo taky andílek. Ell je sebev...