5. Bölüm

700 31 1
                                    

Medya: Enes Ateş
___________________________________________

- WhatsApp -

053758: Merhaba ben 2 gün önceki hastaneye getirdiğin kişiyim...

Ve bi anda vücuduma basan şaşkınlık üzerine , bir mesaj daha geldi.

053758:  Şu an müsait misiniz?

Siz: Evet müsaitim ama numaramı nerden buldunuz.!!

053758: Numaranı hastaneden aldım.Sizinle bir ara yüz yüze konuşmak isterim.

Siz: Bu aralar hiç birisiyle görüşmek için fazla müsait değilim.

Siz: Ama bir şey diyeceksiniz buradan söyleyebilirsiniz .

053758: Yardım için çok teşekkür ederim.

053758: Ve dosyayıda hemşire hanıma bana muhakkak iletmesini istemişsiniz .

053758: Onun için de çok sağol un benim için çok önemli bir dosya .

053758: Bu arada adınızı öğrenebilir miyim.

Siz: Teşekkür etmenize gerek yok , kim olsa aynı şeyi yapardı.

Siz: Ve adım Asena

053758:Memnun oldum Asena

053758: Benim adımda Batu , Batu Yener.

053758: Ve kim olsa aynı şeyi yapmaz.

Siz: Bende memnun oldum Batu bey,
Daha sonra konuşmaya devam edelim lütfen

Siz: Şuan işim var .

053758: Peki Asena öyle olsun, sonra konuşmaya devam ederiz.Bide bana Batu bey demeyin lütfen Batu demen makul.

053758: Ama müsait olduğun bir gün seninle yüz yüze konuşmak istiyorum..

Siz: Peki uygun bir zamanda size buluşmak için zaman ayarlayacağım.

Siz: Görüşmek üzere.

Siz: İyi günler

053758: Çok sevindim Asena , sanada iyi günler.

053758 çevrimdışı

(053758 kişisini 'Batu ' olarak kaydedildi.)

Ve kafamı telefondan kaldırdımda , peri yanımda telefonu ma dimdik şaşkınlıkla bakıyordu.
Kafasını kaldırıp bana baktığında , bana
"Batu kim Asena " diye sordu.

Bende ona "Hani şu size iki gün önceki bahsetiğim olayı hatırlıyorsun değil de mi.
O da bana gözlerini kocaman açmış bakarken hemen cevap verdi.
"Hıı hı evet hatırlıyorum."
Bende hemen konuştum "İşte o çocuğun ismi Batuymuş. " Hemen tekrardan soru sormaya naşladı peri bana " Peki ya seni nerden bulbuş. "

Tam Peri ye cevap verecekken ileriden berkayın seslenme sesiyle konuşmaya başlayamadım.
Berkay bize bakarak "Kızlar hadi 5 dk dır, sizi bekliyoruz gelin artık. "Dedi
Bende ona "Tamam geliyoruz berkay " diyip Peri ye doğru bakıp "Ben sonra anlatırım peri merak etme. " derin bir nefes alıp.

Konuşmaya devam ettim."Hadi gel yoksa bizimkilerin çenesinden binsiccinsene kurtulamayız özelliklede Enessim sende biliyorsun." dedim. O da bana kafa salayıp Berkaylara doğru yürümeye başladık.
Peri hemen Berkay dik dik nakıp konuşmaya başladı. "Ne var ne at tarafı 5 dk beklediniz bı centilmen olsanız şaşarım zaten peh. " Dedi.
Ve Arden ,Enes'in yanında kıkırdadı ve konuşmaya başladı. " Valla bu konuda ikizime katılıyorum." Dedi.
Ve bende küçük bir gülüş attı ve konuştum."Hadi herkes başlasın spor yapmaya ."dedim.

Ve herkes temel haraketleri yapıp ısınmaya başladı. Ve ben nerdeyse yarım saatir ısınıyorum. Ve ben Berkay a dönüp
"Dövüş pistinde hocalardan birisiyle antiraman yapacağım." dedim. Ve oda
"Tamam ,biz öbürleriyle ağırlıklara gideceğiz ,boşuna arama diye söylüyorum. "Dedi Bende karşılık olarak
"Tamam sağol hadi sonra buluşuruz."
Dedim ve dövüş pistine doğru giderken Gökhan abi "Nerey çitlenbik." diye sordu.

Bende "Dövüş pistine Gökhan abi." dedim.Oda bana "Tamam sana birisini ayarlamamı istermısin ."diye sordu.
Ve gözüyle arka tarafı gösterip. "Görüyorsun müşteriyle ilgileniyorum , yoksa yanına ben gelirdim yoksa ." dedi.
Bende " Sorun değil Gökhan abi sen bana arkadaşlarından birisini ayarla anteraman için yeterli . "Dedim.
Oda "Tamam çitlenbik hanım öyle olsun." dedi.

Ve Gökhan abi birine doğru seslendi ." Ömer oğlum dövüş pistine birilerini yolla." dedi.
Ve arkadan bı sert ses geldi. "Gerek yok ben ilgilenirim ." ve o kişiyi görmemle vicuduma bir şaşkınlık titremesi geldi...

O sondaki sert sesin sahibi kim ?

Asena nasıl bir karakter sizce?

Arkadaşlar birazdan atabilirsem 6. Bölümüde atacağım atamazsam yarın atarım.♥️🥰🥰🥰



ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin