16. Bölüm

265 13 7
                                    

___________________________________________

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🌟🥰

Herkese merhaba arkadaşlar 🥰🥰

___________________________________________

HATIRLATMA

Ben şok bir şekilde Abi , ikiz ve kardeş tarafına bakıyordum. Ve benim bir ikizim vardı. Evet evet yanlış duymadım benim bir ikizim vardı.

"Kıza inme indi." dedi. Biyo kardeş . O anki şokumdan çıktım ve konuşmaya başladım. "Bende Asena , Asena SOYMAN." dedim. Çınar denilen biyo abide bana "memnun oldum Asena Ben de Çınar ."dedi ve gülümsedi. "Anne bu kızın burada ne işi var biz onu istemediğimizi söylemiştik." dedi Buğra. "Aynen anne biz istemiyoruz bu kızı bizim Aytuğ Bey yiğit'ten başka bir kardeşimiz yok ."dedi Burak.

O an söze atladım "Sizin kardeşiniz olmaya niyetim yok benim zaten bir abim var,onunla hiç kimseyi değişmem." dedim. ve Alin hanıma doğru döndüm "alin hanım bana lütfen kalacağım odayı gösterebilir misiniz dinlenmek istiyorum." dedim.

alin hanım bana gülümsedi ve demire doğru dönüp konuşmaya başladı ."oğlum Demir Asena için hazırladığımız odaya çıkar lütfen." dedi .Demir bana baktı gülümse de ve "Beni takip et Asena dedi. Beraber merdivenlere doğru yürüdük . O önden merdivenlere çıkmaya başladı. Ben de arkasından yürüyordum sessiz bir şekilde merdivenlerden çıkıyorduk Demirile .

Demir Bu sessizliği bozmak adına konuşmaya başladım "ikizleri yani Buğra ve burak'ı fazla tınlama Asena hep sana kötü bir şekilde ön yargılı davranacaklar." dedi .Ben de cevap olarak "nasıl davranacakları umrumda bile değiller."dedim .derin bir nefes alıp verdim ve konuşmaya devam ettim .

"Ne de olsa 18 olduktan sonra gideceğim bu evden alt tarafı 18 olana kadar onları görmezden geleceğim ."dedim.bunları söyledikten sonra çok kısa bir süre onun yüzüne baktım. 18 olduktan sonra gideceğim sözünü duyar duymaz kaşları çatılmıştı. sonunda üst kata çıktığımızda sanırım 3 kat çıkmıştık.

Demir sağ taraftan merdivenlerin çaprazında kalan odaya doğru yürüdü. Ben de peşinden yürüdüm kapının önüne geldiğimizde Demir kapıyı açtı .ve Benim sade bir şekilde dekore edilmiş bir oda karşıladı. Demir konuşmaya başladı ."Sen güzelce dinlen akşam yemeği saatin seni çağıracağız ." dedi .tekrar konuşmaya devam etti. " eğer bir şey lazım olursa veya bir şey sormak istersen yan tarafta Benim odam eğer orada bulamazsan bir alt katta merdivenlerin hemen solunda ilk oda çalışma odam orada olurum sakın çekinme Asena ." dedi.

Cevap vermedim onunla dağın çıkmasını bekledim odada çıkarken arkasını dönüp bana doğru Derince gülümsedi ve ardından kapıyı kapattı daha sonra tekrardan gözlerimi odaya gezdirdim odanın içinde 3 tane kapı daha vardı .ilk kapıyı açtım daha karşına güzel dekore edilmiş sade bir banyo karşıladı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin