6 . Bölüm

670 25 16
                                    

Dikkat :Bazı yerlerde yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın arkadaşlar.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayı.😄😄

Medya: Berkay Arslan
__________________________________________

Ve bi anda Göghan abinin arkasında yine o sert ses tonu geldi kulaklarıma .
"Gerek yok ben ilgilenirim Ömer ." Ve o an vicuduma bir şaşkınlık titremesi geldi.Sabah benimle kapıda çarpışan adamdı. Ömer denilen çocuk ise "Tamam patron ." dedi. Patron dediğine göre bir ihtimalen buranın sahibiydi.
Gökhan abi hemen söze atladı .

"İsterseniz ben ilgilenirim patron. " O adam da "Yok sen işine bak Gökhan ben zaten dövüş pistine gidecektim . Gitmişken hanım efendiye yardımcı olurum. " dedi .Sanki adamın bu söylediklerime Gökhan abi çok şaşırmış duruyordu.

Gökhan abi adama cevap verdi ."Peki patron sen nasıl dersen öyle olsun." dedi.
Ben adama bakarak "Ben piste gidiyorum sen gelirsin ." dedim ve piste doğru gitmeye başladım.ve adamın arkamdan beni inceleyerek geldiğini hisedebiliyordum.
Ve dövüş pistine gelmiştim artık ve şanslıydımki pist boştu.ve pistin içine girdim.

ve pistin içine girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Dövüş Pisti)

Ve arkamı dönüp adama baktım ve hemen ardından konuştum . "Sabahtan beri beni dikizlemeyi bırakıp , antermanamı başlasak acaba... " dedim.
Ve onun yüzünde alaycıbir dudağında ballı olmayacak bir şekilde kenardan kıvrılırken. Bende ona arkamı dönüp pistin ortasına geçerken  'bundan hiç bir şey olmaz dermişcesine 'başımı sağa ve sola salladım .Tabi bunu yaparken arkam ona dönük yapmıştım.

(Asenayı adamla  konuşurken bu pozisyonda düşünün'aslında aklımdaki foto bu şekilde değilde kollarını birbirine bağlamış olaraktıda neyse buda olur 'sorun yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Asenayı adamla  konuşurken bu pozisyonda düşünün'aslında aklımdaki foto bu şekilde değilde kollarını birbirine bağlamış olaraktıda neyse buda olur 'sorun yok.)

Ve ardından adam piste girdi ve konuşmaya başladı. "Adın ne senin? "diye sordu .Ben ona 'niye soruyorsun beni nüfusu na mı geçircen' bakışı atarken ve hemen tekrar konuştu "Sana seslenirken nasıl hitap edebilirim ki başka ."dedi.
Bende hemen derin bir nefes alıp konuşmaya başladım. "Asena Soyman " dedim. Ve konuşmaya ardından devap ettim. "Peki ya senin adın benimde sana seslenmem lazım değil demi."dedim.

Oda "Bende Demir Kaya "dedi ve ardından tekrardan konuştu. "Sen Alp Ata Soyman 'ı tanıyormusun ."diye değişik bir ses tonuyla sordu bende elime bandajımı sarmaya başlarken.

"diye değişik bir ses tonuyla sordu bende elime bandajımı sarmaya başlarken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konuşmaya başladım."Evet kendisi abim olur ."dedim. O da hemen bana tuhaf bir şekilde bakarken . Konuşmaya başladı.
"Abini çok seviyor olmalısın ,sorduğum an gözlerin parlamaya başladı."dedi.
Bende "Çünkü benim tek ailem o ve
tabiki arkadaşlarım ve Gökhan abi de öyle."dedim ve tekrar konuşmaya başladım. "Sen benim abimi nerden tanıyorsun."

O da sorduğum soruya hemen cevap verdi. " Uzun zamandır buraya sıklıkla geliyor , uzun bir zaman önce tanışmıştık ."dedi.
Bende hemen konuştum "Tamam hadi bu kadar muhabbet yeter , başlayalım artık ." dedim. O da kafaşını salladı ve ikimizde elimize bandaj ları takmıştık ve Demir karşıma geçmişti.

(25 dk sonra )

Demir o kadar güçlüydü ki haraketleriyle çok zor karşılıyordum ama şu an 1 dk dır yede onun tutuşuyla duruyordum.
Ve kolum çok acımaya başladı ve ben artık acısına dayanamadım ve konuşmaya başladım. "Tamam PES!! canım çok ac8yor artık , Tamam kabul ediyorum sen kazandın." O hen kolumu bıraktı ve ayağa kalkıp konuşmaya başladı.

"Şu ana kadar bana bu kadar dayanıklı çıkan ilk kız sen oldun. Yani dövüş becirin bir kadına göre çok başarılı ." dedi. Bende ona bakarak konuşmaya başladım. "İltifat için Teşekür ederim , Abim ve Gökhan abi sağolsun onlar çok sevdirdiler bana bu sporu." O da hemen konuşmamın ardından konuşmaya başladı.

"Teşekkür edilecek bir şey söylemedim sadece doğruları söyledim. " Dedive ben ona küçuk bir sıritma yalladım ve ardından spor salonunda olan çok büyük duvar satine baktım ve nerdeyse burda vakit geçirli 1 saat olmuştu ben Demir 'e doğru döndüm ve "Arkadaşlarım 'ı daha çok bekletmeden yanlarına gideyim, Demir bey , size iyi günler dilerim. Tanıştıma memnun oldum." Oda hemen ben arakamı dönük giderken konuşmaya başladı . "Ben de tanıştığıma memnun oldum Asena , sanada iyi günler." dedi .

Ve bende Berkay ın yanına doğru yani ağırlı bölümüne gittim . Berkayı görünce
"Ben duş alıp,üstümü giyinip çıkacağım bugün biraz erken yoruldum ."dedim.
Oda bana cevep vererek "Bende tam senin yanına gelecektim Asena öbürleride çıkalım diyordular zaten, onlarda haber vereyim sonra beraber çıkarız zaten." dedi.

Bende kafamı 'Tamam' anlamında sakladım.


Demir Kaya hakkında ne düşünüyorsunuz?

Asenayı yeni bölümde ne olacak ?

Arkadaşlar yeni bölüm ü yayınlıyorum gece gece 4.30 yazdım bunu size iyi okumalar
Oy vermeyi✅
Ve
Yorum yapmayı✅

Unutmayın♥️🥰♥️🥰

ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin