Medya: Gökhan Arslan
Direk ardından yeni bölümü yazdım.
Okuduktan sonra bölüm hakında yorumunuzu kitabın sonuna yazınız.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!♥️♥️
__________________________________________Ve dün eve gece 1'de Berkay ve Enes le beraber Arden ve Peri ikiz kardeşleri evine bıraktıktan sonra beni bırakmışlardı bende hemen eve gelince bir şetler yiyip yatmıştım.
Ve sabah saat alarm sesiyle uyandım bugün anteraman günümdü evden sadece bir bardak filtre kahve içip spor çantamı alıp çıkmıştım .
Berkayın abisi yani Gökhan abimiz in çalıştığı "Luchar" diye bir spor ve dövüş merkeziydi ve yürüyerek oraya gittim.
Spor salonun kapısından şu an giriş yapıyordum . Ve arkamda birisi bana adımla seslendi .
Arkamı dönüp baktığımda Berkay ve Gökhan abiyi gördüm . Gökhan abi bana el salladı bende ona karşılık vermek amcıyla bende ona salladım.Ve şu an yanıma varmışlardı.ve Gökhan abi"Günaydın Asena herzamanki gibi erkencisin bakıyorum ."dedi bende "Günaydın, Valla Gökhan abi, abimle siz alıştırdınız beni böyle erkenden buraya getirmeye ." dedim . Ve Gökhan abim güldü ve Berkay "Günaydın prenses "dedi ve sarıldı. Bende sarılırken sırtına elimle vurdum.
"Ya ben sana daha kaç defa demem gerekiyor bana Prenses deme diye." Güldü Gökhan abiyle beraber Bende konuştum "bu arada sanada günaydın Berkciğim." Böyle diyince gülüşleri daha şidetlendi ve gülmeyi bırakınca Gökhan abi konuşmaya başladı.
"Çitlembik sen sinirlenince çok tatlı oluyorsu ondan dolayı Berkey gıcıklığına yapıyor sana bunları."dedi .
Bende hemen burun kıvırıp spor salanunun içersine girerken Gökhan abi ve Berkay ın gülüş sesleri geliyordu.Ve telefonuma bir bildirim sesi geldi ve telefonuma bakarken yürümeye devam ediyordum .Bi anda sert bir şeyle çarpışarak yere düştüm.
Kafamı yukarı doğru kaldırdığımda 26-28 yaşlarında bir adam vardı.
Ve arkadan Gökhan abinin sesini duydum. "Asena iyi misin " ve ardından Berkay konuştu "Bir yerine birşey oldumu. " diye sordu . Bende kafamla 'Hayır' anlamında salladım ve konuşmaya başladım.
"Alt tarafı yere düştüm Gökhan abi bir şey olmaz , Turp gibiyim zaten." dedim. Ve sırıttım, önüme döndüm ve ayağa kalktım ve adamın yüzüne bakarak konuşmaya başladım."Kusura bakmayın telefona dalmışım sizi farketmedim . " dedim . Ve oda kalın ve sert sesiyle "Sorun değil bende farketmedim zaten ."dedi . Ve bana değişik bir şekilde beni inceliyordu ve bende "Tekrardan kusura bakmayın." dedim ve soyunma odasına doğru yürümeye başladım.
Ve Berkay doğru seslendim ." Berkay hemen üstümü giyinip geleceğim salonda beni beklersin ."dedim ve o da bana"Tamam" diye seslendi.Bende hemen sporcu atletimi ve onun üstüne kısa bir tşört ve kısa şortumu giydim.ve çıkardığım eşyalarımı dolaba koydum ve soyunma odasından çıktım.
Be spor salanuma girdim . Ve telefonuma bir bildirim sesi daha geldi.*********** Hastanesi : 2 gün önce gelen hasta durumu iyidir . Haber vermemizi istediğiniz için sizi bilgilendirmek istedik sayın müşterimiz.
Siz: Bilgilendirme için teşekürler hemşire hanın kolay gelsin, iyi görevler.
Dedim ve telefonumu kapatım ve gözümü spor salonunda dolaştırdım.
Ve uzun zamandır buraya geliyordum iç dekorasyon 'u hoşuma gidiyor ve nedense hep kendimi burada iyi hissediyorum.
Ve hemen gözümü gezdirmeye devam ettim . Ve ileride Berkay 'ı gördüm yanında da Enes vardı. Yanlarına doğru yürüdüm ve Enes'e "Günaydın Enescim ." dedim o da bana sırıtarak ."Sanada günaydın Prensesim ."dedi ve Berkay ve Enes kıkırdamaya başladı ve bende
onlara kaşlarım çatık bakıyordum.Ve arkadan gelen Gökhan abi nın kıkırdama sesini duydum ve o konuşmaya başladı."Lan şebekler uğraşmayın kızla" dedi.
Ben Gökhan abi nın Enes gile şebek demeye gürültülü bir şekilde gülerken o ikiside kaşını çatmış bana bakıyordular .Bende hemen konuşmaya başladım."Bana hiç öyle bakmayın siz ikiniz jaketdiniz bunu " dedim ve Gökhan abi ye döndüm parmağı mı ona doğru kaydırarak. "Seninde kıkırdadığını duymadığımı sanma duydum seninle sonra hesaplaşacağız. dedim
Ve kulama bı anda Peri nın sevinçli sesi geldi."GÜNAYDIN GENÇLER!!" giye söyledi biz hepimiz ona bakarken Ardende hemen sakince "Günaydın "dedi.
Bizde bı anda şans eseri hep beraber "Günaydın " dedik.
Ve Gökhan abi konuşmaya başladı."Hadi herkes anteraman yapmaya başlasın ." dedi ve elini iki kere birbirine çarptı.Ve biz ısınmak için aletlerin yanına giderken telefonumdan bir bildirim sesi geldi .
0537 58: Merkebe ben 2 gün önceki hastaneye getirdiğin kişiyim...
Luchar spor merkezindeki adam kim?
Ve kitap hakında neler düşünüyorsünüz?
Evet arkadaşlar dayanamadım attım yeni bölümü de yeni bölümü yakında atarım oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın😄😄😄♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-
Rastgele"kaya" ailesinin başka bir aile ile karışan bebekleri... Kaya ailesinin 17 yıl sonraki, tekrar kavuşması ... Ama Asena 'nın abileri öyle , düşünüyor muydular??? Asena nın kötü geçmişi devam edecek mi ? Yoksa kaya ailesiyle beraber el ele mi vecekle...