10.Bölüm

430 22 8
                                    

Medya: yazardan sizlere bir müzik. ♥️🥰🥰♥️🥰♥️🥰🥰🥰🥰🥰🥰♥️♥️♥️♥️🥰

___________________________________________

'Aha şimdi sıçtık , Cafer bez geyir. Hani abim 2 hafta sonra gelecekti.'

Allahım lütfen abim görmemoş olsun lütfen, kaşları çatık bize doğru bakmaya başladı ve yanımıza yürümeye başladı.
Yanıma gelince yanında Demir bey de vardı.Beni kaşlarını daha çok çatıp süzdü,daha sonra bana "Asena güzelim, üstündeki bu elbise niye bu kadar çok kısa ve açık!!!" Bende "Ohh" dedim içimden . Abim "Ohh mu ?"dedi. Ben onu dışımdan mı demiştim.

Hemen konuyu geçiştirmek için konuşup abimi sıkıştırmaya çalıştım."Hani sen 2 hafta sonra geliyordum abiii , daha bu sabah seninle konuştuk  yanında bir Rus salatası vardı ve sonra toplantıya gircektin ne ara geldin buraya sen , YOKSA HEP BURDA MIYDIN? "

Abim dudanı hafif kıvırıp "Hayır prensesim burda değildim senle konuşurken uçağa binmiştim o an yanıma hostes gelip telefonumu kapatmamı istedi."dedi. Ardından hemen konuşmaya devam etti ."O an uçağım kalkıyordu bende sana sürpriz yapmak için toplantıya girceğimi söyledim. Yani hepsi senin içindi."dedi. Ve beni kendine çekerek sımsıkı sardı kolarıyla bende kollarımı abimin beline sardım sıkıca.

Abim saçımı öpüp ayrıldı ve kolunun altına aldı beni Demir abiye "Demir kardeşim,  tanıştırayim kardeşim Asena sana çok bahsetiğim olan ."dedi . Ben"Bahsettiğim olan derken benden başka kardeşimiz varda benim haberimmi yok ?"dedim.Demir"Biz zaten tanıştık Alp ,Asenayla ama beni pek sevmedi sanki ."dedi. Ve abim bana tek kaşını kaldırarak "Öylemi ?Neyse Asena fazla insanlarla iletişim kurmayı sevmez merak etme Demir yakında sizde aynı Gökhan ile Asena gibi olursunuz . "dedi.

Bende kaşımı çatıp abimin kolunun altından çıkarken karnına hafif dirsek attım.Ve konuşmaya başladım "Abiiii!,bu arada şu 'bahsettiğim olan' mevzusunu evde konuşucaz senle dedim ve etrafa bakındım Arden yanımıza gelip "Hoşgeldin Alp abi ."dedi. Abimde "Teşekkürler Hoşbulmadım Ardencim şu elbiseleri niye bu kadar kısa giyindiniz."dedi. Ve Gülerek yanımıza doğru gelen Azra(Batu Yener in kardeşi ama daha asenanın haberi yok kardeş olduklarından , Azra'yı okulum müzik kulübünden tanıyor ve yakın iletişimleri var.)  ve Berkayı gördüm.

Berkay ,Azradan hoşlanıyordu onu  hepimiz berkayın hep gözü parlayarak Azra ya bakarken daha önceden anlamıştık kızlarla ,Azra iyi bir kızdı.
Yanımıza geldiklerinde Azranın kaşlarını kaldırıp "A Demir abi merhaba nasılsın?" dedi.Demirde iyiyim Azra sen nasılsın , abin iyi oldumu geçmiş olsun ona bir ara ziyarete geleceğim."dedi . Azra gülümseyerek cevap verdi . "İyiyim teşekkür ederim Demir abi abim de işte hastaneden çıktı. İletirim ona geleceğini, Hadi hepinize iyi geceler abim daha fazla beni merak etmesin , Asena senlede bir ara konuşuruz tatlım ."dedi. Bende gülumseyip "Görüşüz bitanem iyi geceler ."dedim.

Ve yanımızdan ayrılınca abim "Kadro tam olduğuna göre .Hadi gençler size bu kadar eğlence yeter. Zaten şu eşek sıpasına bak sarhoş olmuş." dedi eliyle enesi gösterek.Beni kolunun altına alırken bende "Gidelim bari yoruldum zaten." dedim.

(Buraları hızlı geçıyorum)

        **********************

Abimle eve gelmiştik Demir kendi arabasıyla evine gitmişti biz de evimize gelmiştik şu an pijamalarımı giyip yatağıma yatacaktım.
Hava sıcak olduğundan kısa bir takım alıp giydim üstüme.

Saate baktım 23:46 dı benim için daha erken olduğu için elime şuanki okuduğun 'ötanazi okulunu ' almıstım 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saate baktım 23:46 dı benim için daha erken olduğu için elime şuanki okuduğun 'ötanazi okulunu ' almıstım 2. kitabın yarısındaydım bu kitabı okurken çok çabuk duygularım değişiyordu ama yeşile çok üzülüyordum konuşamıyor du Bruce 'e ise sinir oluyordum yeşile karşı hoşlantı besliyordu ama kendine bir türlü inandıramamıştı.

Birkaç gündur okuyamdığım kitabı elime alıp nerdeyse 10 dk okuyordum şimdiden 30 sayfa nerdeyse atlamıştım .
Tabi bir yandanda kulamdaki buluetooth kulaklıhımla şarkılar dinleyerek okuyordum müzik dinleyerek deha çok adapte oluyordum. (Aynı yazarınız gibi)

Kapının tıklanması ile 'gel' komutu verdim ve abim içeriye girdi.Bana "Bitanem bugün beraber uyuyalım mı, seni çok özledim."dedi.   Bende gülümsiyerek kitabımın kapağını hemen kapattım ,kapatım müziğin kullaklığı ile beraber komidinin üstüne koydum. Ve çift kişilik yatağımda yana doğru kayıp yorganı kaldırdım ve oraya iki kere vurdum. Abime"Gel abi , bende seni çok özledim."dedim

Abim hemen yanıma gelip uzandı ve beni kendine çekerek göğhüsüne yasladı .Ve saçımın kokusunu burnuna çekerek kokladı ve öptü sonra ben de uykunun kollarını kendimi attım.

Evet arkadaşlar oy vermeyi unutmayın
Ve yorum yapmayı da unutmayın en kısa zamanda yeni bölüm gelecek iyi okumalar

İyi okumalar♥️♥️

BAYBAY🥰🥰♥️♥️♥️

ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin