Medya: Size yazardan güzel bir müzik
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız 🥰🥰
__________________________________________
Asena Soyman 'dan
Sabah uyandımda saat 10 .30 tü ama ben genelde bu kadar uymazdım. Bir ihtimal abim alarmımı kapatmıştı. Yanıma baktım ama abim yoktu.komidinin üstündeki telefonumun üstünde bir yapışkanlı notçuk vardı.Üstunde şu yazıyordu.
'Güzelim özür dilerim bugün kahvaltıyı beraber yapamayacağız şirketimizde sorun çıkmış bu hatayı sana telefi edeceğim :).'
Okuduktan sonra dışımdan "Telafi edersin inşallah "demim .Bu arada abim bir şirket kurmuştu ve şu ana kadar çok ünlenmiş bir şirketti.Özellikle Türkiyedeki çok meşur inşat şirketlerinden biriydi. Şirketin adı 'SOYMAN HOLDİNG ' ti arada bı bende gidiyordum abimin yanına yardım için .
Yataktan kalkıp banyoya gidip kişisel işlerimi halletti mçıktım ve.
Üstümü giyinmek için kıyafet odasına gittim ve şu takımı giydim.
Böyle giyiemin sebebi Batu bey ile saat 1.30 buluştuktan sonra ben bizim müzik südütyosuna gitçek ve YouTube için video çekçektik.Ve böyle siyah kıyafetler tam beni yansıtıyordu.Kıyafet odasından çıkıp pijamalarımı kirli sepetine attım.Aşagı mutfağa inip hendime güzel bir kahvaltı hazılladım.
Çok şanslıydım çünkü yiyip yiyip kilo almayanlardandır.Ve normal kilomun biraz fazla altındaydım kilo almak istesem de alamıyordum daha fazla kilo vermemek için çok yemek yiyordum.
Saat 12 olmuştu ve ben şu an oturmuş yeni şarkı yazıyordum. Şarkının küçük bir kısmını tamamlamıştım.
*************************
Şu an saat tam bir de evden çıkıyordum taksiyi çalmıştım ve şu an evimin önündeydi taksi geldiğinde. Gideceğim kafenin yerini söyleyip 20 dakika içerisinde oraya varmıştım .
Telefonu bildirim geldiğinde açıp telefonuma baktım mesaj Batu bey'den di. Şöyle yazıyordu.Ve bende ona mesaj ile cevap verdim.__________________________________________
## WhatsApp ##
'Batu kişisi çevrimiçi '
'Batu kişisi yazıyor.'Batu; Asena ben geldim balkon tarafındaki masalardan birindeyim:).(01.23)
'Batu kişisi çevrimdışı '
'Asena kişisi çevrimiçi '
'Asena kişisi yazıyor.'Asena;Bende şimdi geldim Batu bey birazdan yanınıza geliyorum.(01.26)
'Batu kişisi çevrimiçi '
'Batu yazıyor.'Batu;Tamam bekliyorum:). (01.26)
Görüldü.
'Asena çevrimdışı '
'Batu çevrimdışı '
___________________________________________Taksi ye tutan miktarı ödeyip araçtan indim.Ve kafenin içinne girip denizin hizası'nın biraz üstündeki balkona doğru yürümeye başladım.Balkonu çıktığımda bütün masalara göz gezdirdim. Göz gezdirirken Batu ile gözgöze geldim. Ona doğru yürüdüm o da benim geldiğimi anlayıp ayağa kaltı Batunun yanına vardığımda bana el uzattı. Bende elimi uzatıp el sıkıştık o anda Batu konuşmaya başladı.
(Okuyucularım daha net kimin konuştuğunu anlayın diye size bu yöntemi yapıyorum ASENA =A:/BATU=B: işaretini)
B:"Tekrardan tanıştığıma memnun oldum, Asena."dedi.
A: "Bende tanıştığıma memnun oldum ,Batu Bey." dedim.
B:"Bana Bey dememe gerek yok Asena sadece Batu dersen sevinirim. "dedi.
A: "Sen nasıl istersen Batu öyle olsun." Dedim.
Oda bana gülümsedi.Batu bana
B: "Buyur geç Asena." diyerekten masayı gösterdi.
Bende karşılık olarak
A: "Teşekkürler,sen de otur, lütfen!" dedim.
Oturduktan sonra yanımıza gelip ne isdediğimizi sormuştu ben sada bir filtre kahve Batu ise orta şekerli bir türk kahvesi istemişti.
****************
Şuan oturmuş sohbet ediyorduk . Bana sürekli teşekkür ediyordu.Hastaneye yetiştirip onu iyi olmasını sağlamıtım.Ve saatin kaç olduğunu öğrenmek için kolumdaki saate baktım saat 3:15 Batuyla
Nerdeyse 2 saattir sohbet ediyordum. Ayağa kalkıp Batu doğru şunu söyledim.A: "Başka bir zamanda tekrarda görüşmek üzere Batu şu an önemli bir işim daha var. Tekrardan kusura bakma ."dedim.
O da bana karşılık olarak şunları söyledi.
B: "Sorun değil Asena bir ara tekrardan buluşalım lütfen."dedi. Ve gülümseyerek elini tekrardan uzattı.
Bende karşılık amaçlı hafif gülimsiyip uzattığı elini tutup sıktım.Ve ona "Görüşmek üzere" diyip kafeteryada çıktım .
Tekrardan bir taksiye binip müzik südütyosunun adresini şoför koltuğundaki taksici abiye söyleyip arkaya doğru yaslandım.Ve Bluetooth kulaklıkımı takıp Instagram dan reels video ları izledim.
Südütyonun önüne geldiğimizde parayı abiye verip indim.Ve içeri girip küçük bir şarkı videoları çektim. O anda telefonuma bir bildirim geldi.
Mesaj 'YAKIŞIKLIM🥰🥰' kişisinden yani abimden abim zırvalayıp duruyor diye aslanım yerine bunu yapmıştım.
Hemen WhatsApp 'a girip mesajı okudum.
_________________________________________
## Whatsapp ##
YAKIŞIKLIM🥰🥰; Saat akşam 8'de evde ol seninle önemli bir konu konuşmam lazım Asena .
Prensesim💃🥰; Tamam abicim :).
######
__________________________________________Yazdım bende abim gerçekten önemli birşey söyleyecekti çünkü her önemli birşey dese adım ile hitap ederdi.
Evet arkadaşlar bugünlük burada keselim. Yorumlarınızı benden mehrum etmeyin birdaki bölüme görüşmek üzere🥰🥰
Fikirlerinizi buraya alabilirim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♥️
İyi günler okutlarım.🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-
Sonstiges"kaya" ailesinin başka bir aile ile karışan bebekleri... Kaya ailesinin 17 yıl sonraki, tekrar kavuşması ... Ama Asena 'nın abileri öyle , düşünüyor muydular??? Asena nın kötü geçmişi devam edecek mi ? Yoksa kaya ailesiyle beraber el ele mi vecekle...