Medya: Gökhan Arslan
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♥️🥰
__________________________________________
Bende kafamı 'Tamam' anlamında sakladım.
O anda yanımıza Arden ve Peri gelmişti bende onlara bakarak ."Ben duş almaya gidiyorum ."dedim. Peri 'de "Bizde senin yanına geliyorduk gel gidelim diye."dedi.Arden "Hadi hep beraber duş alıp çıkalım." dedi. Bende kafamı sayayıp , hemen duş alınan yere dolapın içindeki kıyafetlerimi alıp çıktım. Ardından
duşakabine girip tellediğim için serin bir duş aldım.Ve ardından,Spor salanunun
ismi yazılı olan bornozu giyip kıyafetlerimin yanına dittim.
Ve üstümü giyinmek için bir kabine girdim.Üstüme bir güzel mavi tonlarında croplu tişört ve altıma ise beyaz bir eşortman giymiştim.
Elime havlu alıp odanın içindeki aynanın önünde saçlarımın ıslaklığını alıyordum .
Çünkü ben duştan sonra saçımı kurutmayı seven biri aslağa değilim.
Be saçımın ıslaklığını aldıktan sonra havluyu ve üstüme giydiğim bornozu kocaman harflerle yazılmış 'KİRLİLER'
bölümüne attım.O anda duştan çıkan Arden dönerek "Ben dışarıda bekliyorum rahat olun." dedim.
Oda "Tamam sen çık canın sıkılırsa dolaş buralarda. "dedi. Bende kafamı 'Tamam' anlamında sakladım ve çıktım odadan .
Dolapların olduğu yere gitim ve eşyalarımın olduduğu kapağı açıp, çantamı aldım ve içinede eşyalarımı koyup fermuarını kapattım .Ve ordan direk giriş salonundaki oturma yerine gelip oturdum.
Ve elime telefonu allıp abimi aramaya başladım.Ve telefon ikinci çalışta açılmıştı.'Aslanım' çalıyor.
'Aslanım ' çalıyor.
Ve hemen konuşmaya başladım.
"Alo aslanım napıyorsun ,seni çok özledim ."
Onun telefondan sinirli nefes verişini duydum ,ve yüzüme bir sırıtma yansıdı.
Ve ardından abim konuştu."Prensesim ben sana bir daha bana aslanım deme dededim mi !!" diye uyarıcı sesiyle konuştu ben de o an direk cevap verdim.
"Bende sana bir daha bana prensesim deme demedim mi. " dedim.
Aslında abim diyince mutlu oluyordum ama onun altında kalmamak için böyle demiştim. Ve abimin küçük bir kahkaha attı.
"Yalanmı benim Prensesim değil misin"
"Evet Prensesinim ondan dolayı sende benim Aslanımsın dedim."
"Tamam abicim nasılsın, iyisin değil mi?Başınıza ben yokken bela açmıyorsunuzdur ,inşallah. "
Bende "Yok abicim ne belası belanı ' b ' sini bilmeyiz biz."
Tabi bunu derken abim yokken 5 defa karokolluk olduğumuzu söylememiştim .Tabi Gökhan abi ve Rıza komiser amcayı abime olanları söylememeleri için hep yalvarmıştım.
"Evet evet ne demessin abicim sanki hep sen beni her hafta karakoldan topluyorsun." dedi alaylı ses tonuyla .
Bende"Ama abi ne yapalım hep çok sinir oluyorum . "Dedim.
"Abicim hatırlıyorsun dehilmi adama 'böyle mi çay içilir mi!' diye diyip adamı hastanelik etmiştin."
Bende"Ne yapayım yani abi adamda höpürtetmesin çayı içerken sinir oluyorum resmen ."dedim.
"Tamam biz mevzumuza dönelim , iyisin değil de mi?."
"Evet iyiyim abi sen nasılsın."
"Bende iyiyim güzelim, 2-3 haftaya dönerim oraya zaten işim çikmazsa. "
O arda telefonumun arkasından bir yabancı ses gelmişti bir kadın sesiydi. Hemen abime seslendim.
"Abi o arkadaki kadın sesi ne hangi sarışın Rus o , orda sen ne yapıyorsun , sakın sevgili yaptım deme bana!!!" dedim abime yüksek sesle cırlayarak.
"Tamam güzelim ne kurşun yadırıyorsun sevgilim falan değil .Şirketin asistanlarından sadece dosya getirdi yanıma ." Dedi.
"Sevgilin olamazda zaten hem orda hiç erkek asistan yok mu yaa."dedim.
"Neden iyi olmaz bir tane sarı saçlı Rus yengen ."dedi .
Bunu beni sinirlendirmek için yaptığını anlayabiliyorum.Ama yinede sinir oluyordum.
"Yok sana sarı Rus fana evlenmiyeceksin , ne biliyorlar belki ben abimin turşusunu kurmak istiyorum demi abiii. "dedim.
Onun ordan kahkaha sesi geliyordu hemen kahkahasını kesti ve konuştu .
"Tamam güzelim sen nasıl istersen öyle olsun. Benim toplantım var . Sonra konuşalım tamam mı güzel ben ararım seni sonra ."
Bende"Tamam abi görüşürüz, öptüm baybay." dedim .
O da bana"Bende seni öptüm güzelim."dedi.
Ve telefonu Hemen kapattım.Ve Enes'in sesi geldi.
"Abine öpücük ,bize yumruk-şaplak tabi değerimiz,yokki biz neyiz değil demi?" dedi.
Bende ona arkam dönük olduğu için ona doğru döndüm ve dik dik baktım Berkay ile beraber geliyordular.Ve tekrar konuştu "Kız prenses bir öpücük versene." dedi alayla. Bende kaşımı çatıp öldürücü bakış atıyordum.
"Gel ben sana vereyim öpücük şebek." dedim.
O da "İnsan hiç arkadaşına 'seni şimdi öldürürüm şurda' bakışı atarmı? cık cık cık." dedi.
Bende "Enes bak ben sana şurdan bir kafa girerim görürsün ." dedim. O da "Tamam be şaka yaptık alt tarafı."dedi.Ve Gökhan abi "Berkay , Enes ,ve Asena buraya gelin abi im ."dedi. Yanında Demir denilen buranın sahibi vardı.
Ve Gökhan abi ileriden gelen Peri ve Ardeni görünce onlarada seslendi. "Arden , Peri sizde gelin abicim ." dedi.
Beşimiz yan yana dizilmiş , Gökhan abi ve Demir beyin karşısında duruyorduk.
Gökhan abi sözüne başladı " Çocuklar sizi Demir abinizle tanıştırcam , Demir abiniz, Alp Ata abiniz ve ben küçükken zamanında aynı yerde dövüş dersi alıyorduk ."dedi.Peri "Ya öylemi ,duydunmu Alp abiyle eskiden beri tanışıyorlarmış Asena sen tanıyormuydun ,Demir abiyi ."dedi
Bende "Yok bende bu sabah tanıştım Demir beyle ."dedim. Bilerekten mesafali konuşuyordum hiç kimseye kolay kolay güvenmeden abi veya abla gibi yakın hitap kullanmazdım.Demir de " Bana karşı siz , bey gibi hitaplarda kulanmana gerek yok abi diyebilirsin." dedi . Bende "Ben böyle iyiyim Demir Bey." dedim . 'Bey' kelimesini bastırarak.
O anda arkadan bir erkek sesi geldi .
"Abi " diye. Demir o tarafa doğru dönünce hemen bende arkamı döndüm.
Karşımda benden birkaç yaş küçük bir erkek varsı ama boyu benden uzundu.
Ve yanımıza hızla yürüyerek geldi.Benim yüzüme baktı ve beni bir aşağıdan ,yukarı doğru süzdü ve bir şokla konuştu ."Abi bu şeye çok benziyor." dedi. Bana hala şokla bakarak.
Bende "Neye çok benziyorum ? "Diye sordum.
Arkadaşlar kusura bakmayın sınavlardan dolayı yeni bölüm atamadım. Ama sınavlar bittiği için bu aralar daha sık atabilirim yarın tekrardan görüşmek üzere.
Fikirlerinizi duymak isterim?
Oy vermeyi
Yorum yapmayı unutmayın.😄😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-
Acak"kaya" ailesinin başka bir aile ile karışan bebekleri... Kaya ailesinin 17 yıl sonraki, tekrar kavuşması ... Ama Asena 'nın abileri öyle , düşünüyor muydular??? Asena nın kötü geçmişi devam edecek mi ? Yoksa kaya ailesiyle beraber el ele mi vecekle...