=BAŞLIYORUZ=
Bende "Neye çok benziyorum?"diye sordum.
Demir boğazını temizledi ve yanındaki kardeşine kaşları çatık bakmaya başladı.
Demirin kardeşi konuştu hemen " Şey... heh bir yabancı dizideki bir karaktere benzettim de ordan şey ediverdim. "dedi.
Enes konuştu hemen nede olsa bizim merek hastası emir değil miydi bu..."Hangi dizi , oyuncunu adı ne veya karakter adı merak ettim bak !?" dedi ard arda . Çocuk ilk önce biraz tedirginlikle ne diyeceğini bilememiş gibi sesli bir şekilde yutkundu.Enes tekrar konuştu.
"Hadi ne bakıyorsun etrafa bön bön söyleseneee!.."dedi . Çocuk konuştu ardından "Şey ben ne dizi ismini ,nede karakterin gerçek adı yada dizideki adını hatırlamıyorum. " dedi çocuk.Bende lafa atladım Enes çocuğu daha çok konuşup darlamasın diye . "Enes çocuğu boğma ya ne yapcan ben varım karşında karakteri görmek istiyorsan bana bak sadece çocuğu sal." dedim. Ardından konuşmaya devam ettim. "Enes fazla meraklı olma ne demişler 'Fazla merak insan usandırır.' yani sende beni usandırmaki elimizden kaza çıkmasın ,
Ee mi Enes. " dedim. Enes konuştu hemen dememin ardından, "Ne yani merak etmiştim alt tarafı neyse ben senle yetinirim." dedi. Beni sinir etmek istediği
bariz ortada beliydi ama ben ona bakara kafamı 'bundan hiç bir b*k olmaz.' dermişcesine salladım.Arden konuştu "Geveze işte ne beklersin." dedi derince nefesini vererek. Ardından Peri "sana katılıyorum Arden dedi başını sallayara sağ , sola .
Hemen çocuk konuştu, "Şey ben kendimi tanıtmayı unuttum ."dedi ve konuşmasına devam etti. " Ben Yiğit Kaya tanıştıma memnun oldum ." dedi.
Adını yiğit olduğu nu söyleyen çocuk "Gökhan abi bunlar yoksa bahsettiğin kişilermi." dedi. Gökhan abi "Evet koçum sana bahsettiğim kişiler ."dedi. Berkay "Abi bizim hakkımızda ne bahsetin acaba ögrenebilirmiyiz ." dedi. İç çekerek. Gökhan abi "ilk önce bir tanışın sonra ben sizinle akşam konuşuruz oğlum." dedi.Enes "Olmaz vallaha Gökhancım biz akşam bara gidiyoruz hepsini sözünü bir hafta önceden aldım vallaha ."Gökhan abi"Hayatta olmaz Enes boşuna düşünme akşam akşam uğraşamam sizinle, zaten Rıza amcanızında işi başından aşkın sizinle mi uğraşçak be çocuklar."dedi.
Yiğit konuştu ardından, "Asena hanginiz çok bahsetti Gökhan abi valla her hafta karakoldan topluyormuş sizi." dedi.
Ben şaşkınlıkla Gökhan abi ye bakıyordum Peri ordan "Oha Gökhan abi onlarıdamı anlattın." dedi.Yiğit 'e Demir şaşkınlık la bakıyordu sanki o da ilk defa diyormuş gibi. Yiğit ardından" Daha neler anlattı ki bir bilseniz ohooo." Gökhan abi başında dırdır etmememiz için hemen bizi tanıştırmaya başladı Gökhan abi "Bu kardeşim Berkay "sonra eliyle berkay'ı gösterdikten sonra eliyle Enes gösterdi ve" Bu da Enes" sonra yanındaki arden'i gösterdi "Bu Arden yanındaki Bu da ikizi Peri ve bu da Asena "diye beni gösterdi.
Yiğit "Tanıştığıma çok memnun oldum." dedi. Ve o an telefonumun çalmasıyla telefonumu elime alıp ekranına baktım, ekranda.
'GEREKSİZ MAL ' yazıyordu. Ben telefonumu meşgule atıp tekrardan cebime koydum ve telefonu ardından tekrar çalmaya başladı. Telefonun ekrana baktığımda yine aynısını görmüştüm.
GEREKSİZ MAL ' yazıyordu bu kişiyi bana takıntılı şekilde aşık olan bir çocuktu geri zekalıyı ne kadar çok dövmeme rağmen hala peşime bırakmamıştı. Demir değişik bir surat şekliyle telefonumun ekranındaki yazıya bakıyordu. Ben de karşımdakilere bakarak " Ben telefona cevap verip geliyorum." deyip biraz ilerlemiştim .
Asenanın ve Mert'in konuşmaları.
Ne var Mert niye beni aradın seninle şu an hiç uğraşacak durumda değilim git uğraşacak başka
birisini bul.dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-
Sonstiges"kaya" ailesinin başka bir aile ile karışan bebekleri... Kaya ailesinin 17 yıl sonraki, tekrar kavuşması ... Ama Asena 'nın abileri öyle , düşünüyor muydular??? Asena nın kötü geçmişi devam edecek mi ? Yoksa kaya ailesiyle beraber el ele mi vecekle...