Medya: Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🌟✅
Yazım hataları olabilir kusura bakmayın.
___________________________________________İyi okumalar🥰🥰
Asena 'dan
Sabah uyandığımda belime sıkıca sarılı kollara baktım abim sıkıca sarılı bir şekilde bana uyuyordu.
Kendi kendime düşünmeye başladım acaba gerçekten dediği gibi larışrıysak eğer beni yanlarına almak isterlerse ve abimle görüşmeme izin vermezlerse.
Bende o düşünceleri aklımdan atıp abime sarıldım duvardaki satime baktığımda saat 8:35 di abile dün gece 4:00 te yatmıştık ondan dolayı daha uyanmamıştı .Geri gözlerimi kapatıp uyumaya çalışmıstım ama 15 dk uyuyamıyordum abimda kıpırdan ma hissettim. Yüzüne baktığımda gözlerini yavaş yavaş açıyordu ,gözlerini açtığında uyku sersemliğiyle bana bakıyordu sonra konuşmaya başladı.
"Günaydın Prensesim."dedi. Ve ardından saçımın üstündenöptü. Bemde gülümseyerek "Günaydın Abicimm."dedim.
O da bana gülümsedi yatakta dikleşti ve yanına doğru çekerek ben kolunun altına alarak sarıldı ve konuşmaya başladı ."Güzelim bugün kahvaltıyı dışarda yapacağız sonrada hastaneye geçeriz olurmu?"diye bende olur dermişçesine kafamı salladım.
Ardından konuşmaya devam etti."Saat 11:30 ta hastenede olmamız lazım ."dedi. bende "Tamam abicim." dedim. Ve yatakta hızlı şekilde hareketlenerek kalktım ve konuşmaya başladım."Hadi ben üstümü giyinmeye gidiyorum sen de git üstünü giyin eğer hızlı olmazsan güzel bir kahvaltı yapamayacağız bu gidişle ."dedim
O da gülümsedi ve odadan çıktı üstüme
Beyaz bir eşortman ,krop ve üstüne krop kazak giydim.
Ve odamdan çıktım abimda hazır olduğu için evden kahvaltı yapmaya Nermin teyzenin mekanına doğru gitmeye başladık.(Buraları fazla uzatmak istemiyorum direkmen geçiyorum ondan dolayı.)
***************
Şu an abimle kahvaltı yapmıştık ve Nermin teyzenin mekanından çıkmış arabayla hastaneye doğru gitmeye başlamıştık.
O kadar çok tedirgindim ki ondan dolayı ayağımı çok hızlı sallayarak ritim tutturuyordum. Abim de bunu görmüş olacak ki sağ eliyle elinin üstüne koyup "Merak etme hep ben senin yanındayım prensesim." dedi.
Hastanenin önüne geldiğimizde büyük harflerle' KAYA HASTANESİ ' yazıyordu.Ve abim arabasını bir yere par edip.Emliyet kemerini çözdü ,bende kendiminkini çözüp. Derin bir nefes alıp arabadan indim.
Ve abim yanıma gelip beni kolunun altına aldı ve gülimsiyerek koniştu"Endişelenme asana ben senin abinin her zaman yanında olacağım. "Dedi.
Ve hastanenin içine girdik karşımızda duran danışmana doğru abim yürümeye başlayınca otomatikmen bende yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-
Random"kaya" ailesinin başka bir aile ile karışan bebekleri... Kaya ailesinin 17 yıl sonraki, tekrar kavuşması ... Ama Asena 'nın abileri öyle , düşünüyor muydular??? Asena nın kötü geçmişi devam edecek mi ? Yoksa kaya ailesiyle beraber el ele mi vecekle...