13. Bölüm

351 20 4
                                    

Medya; Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♥️🥰🥰🥰

İYİ OKUMALAR
___________________________________________
Hatırlatma

Tekrardan kanuşmaya başladı "Güzelim şimdi benim dediklerimi sözümü kesmeden dinle .S- sen bebekken hastanede karışmış olabilir misin ondan dolayı yarın DNA testi yapmaya hastaneye gideceğiz.Ama merak etme hep ben senin yanında olacağım.Sakın korma." dedi.

Ben hala abimin dediklerini şaşkın bir şekilde durup sindirmeye çalışıyordum...

Ardından konuştum "Abi eşek şakası yapma zamanı değil hadi ne söyleyeceksen söylede odama gidip üstümü giyineceğim." dedim.

Abim bana hayla aynı ciddi bir şekilde bakmaya devam etti o an gerçekten ciddi olduğunu anladım beni kendisine doğru çekip sıpsıkı sardı kollarıyla .Yanağımda bir ıslaklık hissettim.Ağlıyordum abimden   tetrar ayrı kalmaktan ağlıyordum.Benden ayrılıp yanaklarımdan süzülen göz yaşlarımı sildi ve konuştu"Ağlama benim güzel küçüğüm daha sonuçlar belli bile değil."dedi.

Sonra beni kolunun altına alarak merdivenlere doğru yönelti ve arkamdan hafif itekledi ardından konuşmaya devam etti. "Hadi sen git pijamalarını giy ben sen gelene kadarda atıştırmalıklar hazırlayayim daha sonra beraber abi kardeş sınama keyfi yapalım ."dedi. Bende abime  başımı onaylar şekilde salladım ve merdivenden yavaş adımlarla odama yol alma başladım.

Hep ben üzgün olduğum zamanlar abimin bizim bodrum katındaki geniş odalardan birine 10 kişilik bir sinema odası yaptırmıştı her böyle olduğum zamanlar komik filimleri bulup izletip beni güldürmeye çalışırdı. Tabiki hepte başarılı olurdu.

Yukarıya çıkmış ve gardarobumun önünde pijama almak için duruyordum. Ve bodrum katın biraz serin olabileceğini düşünüp abimle ikimize aynı aldığım pijamalarımı alıp ğiydım aşaya doğru merdivenlerden inerken abiminde bana gülümsiyerek ."Bende seni almaya geliyordum. "dedi. ve benim üstümdekini süzüp daha fazla gülümsedi.

Bende onu süzdümde benimkinin aynısını giyinmişti abime gülümsiyerek abime "Abi fotoraf çekinelim mi ?"diye. Sordum oda "Tamam çekinelim."dedi.
Ve 2 sandelyenin karşısına telefonumu sabitledim ve 10 geri sayıma aldım. Ve bende kendi sandelyememe geçip poz verdim . Ve elime telefonu alıp sinema odasına girdik. Abim her şeyi hazırlamıştı.

 Abim her şeyi hazırlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sinema odası)

(Atıştırmalıklar ve daha fazla siz düşünün artık orasını)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Atıştırmalıklar ve daha fazla siz düşünün artık orasını)

Ve abim yanıma gelip beni kendine doğry çekti ve saçımdan öpüp konuşmaya başladı."Evet başltıyorum güzelim."dedi. Ve ben kolarımı sıkıca abimin beline doladım.

************
Filimin bitmesine az kalmıştı ve abim lauboya gitmişti bende o ara elime telefonu alıp Instagram 'a da yeni abimle çekindiğim fotorafı paylaştım.

(Bu arada arkadaşlar asenanın ve diğer arkadaşlarının iki ayrı hesabı var birisi özel birisi müzik gurubu daki onan kimlilerini belli etmemek için böyle yapıyorlar.)

___________________________________________

                ### Instagram ###

@kızzz_Asenaaa

(Arkadaşlar karakterler bunlar değil haberiniz oldun göstermelik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkadaşlar karakterler bunlar değil haberiniz oldun göstermelik.)

Yakıyışıklılığıyla yine beni vurdu kerata🥰🥰🥰@Alp_Ata_Soyman

@Alp_Ata_Soyman beğendi
298.457 beğeni

@Alp_Ata_Soyman; Güzelim benim🥰🥰
Yanıt verildi
↪️ Canım Abimmm benim.

+568 Kız çok güzel yaaa

+357 Dm ye gel güzelim
@Alp_Ata_Soyman
↪️ Ben geleyi piç y*vşak kurusu.🤬🤬
@kızzz_Asenaaa
↪️Dm ye gelemem ama dövüş pistine gelir ne dersin!! 🤬🤬

+642 Abi şuna bak çok yakışıklı yaa
+23 Alp Ata ya eriyorum şu an , altına almalı beni
↪️Gel ben seni geri dondurmasını bilirim sürtük.Ben seni kara toprağın altına alırım.

Devamı için tıklayın

          ###Bitti###
__________________________________________

Abim çoktan gelmiş ve filimi bitirmiştik ve beni her zaman ki gibi çok güldürmüştü. Şu an odama gidiyordum ve abime doğru yüksek sesle seslendim.
"Abiii gelll beraberrrr uyuyalımmm " oda kabul etmişti ve şu an beraber yatakta yatıyorduk. Birbirimize simsıkı sarılmışken kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Arkadaşlar bu seferlik her zamankinden biraz az yazdım birdahakine iki bölüm atarım.

Fikirlerinizi alalım?

Alp Ata Soyman?

Asena ?

Demir?

DORA?

Kendinize iyi bakın🥰🥰🥰

Oy vermeyi unutmayın ve yorum yapmayı ✅

Kendinize iyi bakın

ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin