17. Bölüm

206 14 3
                                    

___________________________________________

Uzun zamandır bölüm yazamıyordum arkadaşlar kusura bakmayın.😔😔
İnşaallah hepininoz çok iyidinizdir..🥰🥰

Lütfen yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.✅🌟🥰🥰🥰🥰

Kusura bakmayın ama arkadaşlar yazım yanlışı veya noktalama işareti yanlışlığı olabilir eksik yazdım falan.

___________________________________________
Yiğit kaya'dan

Hatırlatma

Demir abimin dudağının bir tarafı yukarı doğru kıvrıldı. Ardından konuşmaya başladı "Tanıyorum"dedi. Hepsinin tuhaf bir şekilde kaşları çatılmıştı.

Çınar abim "Nasıl yani nerden tanıyorsun."dedi. Bütün abilerim pür dikkat Demir abimi dinliyordu.Demir abim "Hatırlıyor musunuz benim lisedeyken yakın bir arkadaşım vardı. ALP ATA SOYMAN ." dedi ve duraksadı.

Ben Asena'yı ,Alp abinin kardeşi olduğunu zaten spor salonundayken öğrenmiştim . Alp abi ile demir abim lideyken arkadaş olduğu için ara sıra gelirlerdi ama o kadarda sık gelmezlerdi tabiki.Ve Asena o kadar çok annem ile Demir abime benziyordu.

Spor salonunda farkettiğim günden beri çok heycanlıydım. Ben düşüncelerimi bırakıp demir abimi diğer abilerimle dinlemeye başladım.

(Arkadaşlar burda fazla uzatmak istemiyorum siz zaten biliyorsunuz olanları.)

Buğra abim "Olsun ben yinede güvenmiyorum o kıza belki kendi ailesini gözünü boyamıştır selen gibi hem diğer ailesi kızlarını önemsese niye başka bir aileye vermek istesin ki demek ki o da Selen gibi."dedi.

Burak abim ise " Ben de katılıyorum buğraya kızın ne yapacağı belli değil kesin Selen gibi."dedi.(Sizi ikiz abi bozuntulari ileri zamanlarda göreceğim ben sizi.)

Demir abim derin bir nefes verdi ve konuştu "İleride çok pişman olacaksınız bundan adım kadar eminim ."dedi.
Ben de abime katıldığımı belli etmek amacıyla ."Ben de demir abime katılıyorum vallahi." dedim. o sırada Demir abim göz göze gelmemizle bana göz kırptı ve gülümsedi. Ardından ayağa kalkıp. " Çalışma odamdayım." dedi.

Asansöre doğru yürüdü abime seslendim "Abi beni bekle ben de odama çıkacağım beraber çıkalım. "dedim. Demir abim in arkasına döndü ve "Tamam hadi gel aslanım." dedi.

Abimin yanına gittim ve beraber asansöre bindik yukarı doğru çıkarlen abime doğru döndüm abe bir şek sormak istiyordum acaba sorsam mı sormasam mı diye düşünmeye başladım . O sırada Demir abim bana döndü ve "Yiğit ne sorcaksan Sor abicim" dedi.

Ben de "Bir şey sormak istediğimi nereden anladın abi." dedim. O ise "Ben abiyim anlarım. "dedi. Güldüm ve konuşmaya devam ettim.

"Asena beni sever mi abi." diye sordum abime. Abim ise eline saçıma götürdü ve okşayıp "Sevecek abiciğim bize alışacak sevecek ama..."dedi ve derin bir nefes verdi. Ben de sözünün geri kalanını devam ettirdim "Ama ne abi ??" diye isyan edermiş tonda çıkan sesimle sordum abime .

Abim ise cevap olarak " Orasını zaman belirleyecek abiciğim." dedi ve asansörün kapısı açıldı ikinci kattaydık abimin çalışma odası bu kattaydı . Abim "Hadi sen odana çık ve dinlen ."dedi .ve asansörün içinden çıkıp çalışma odasına doğru adımladı. Ben ise arkasına öylece baka kaldım.

Asena'den

Odanın içinde 10 dakikadır. kolumu birisi dürtüyordu ve kulağımın dibinde cırlıyordu resmen. Üstümdeki pikeyi kafamın üstüne kadar çektim ama ardından birisi tarafından pike üzerinden alındı. karşındaki kişi o sesiyle "ya kızım kalksana beni duymuyor musun ."dedi. gözlerimi açtım.

ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin