3. Bölüm

961 36 1
                                    

Medya:Alp Ata Soyman ( Asenanın yut dışındaki abisi üvey)

Yazar;Arkadaşlar sınavlardan dolayı yeni bölüm atmak zor oluyor bu aralar!🥺🥺

Ama atabildim çok şükür sürükliyerek okuyun bundan sonrası kitap biraz ilginç hale gelecek.
__________________________________________

Odadan çıktım ve bizim çocukların yanına gittim.
Enstrümanların orda oturmuş sohbet ediyorladı . Berkay beni görmesiyle konuşmaya başladı .
"Solistimiz geldiğine göre açıklama yapmalı değil mi gençler."
Ardından Enes konuşmaya başladı " Lan ne yapıyordun bu saat'e kadar, meraktan öldük ."
Bende hemen konuşmaya başladım. " Öğlen buraya gelirken başıma gelmedik saçmalık kalmadı , bı bilseniz neler oldu." Enes tekrardan konuşmaya başladı. " Neler oldu ki..." Bende hemen "Neler olmadı ki ... " Dedim .
Arden(kız karakter) oradan bana " Kanka noldu iyisin demi geldiğinde zaten üstünde kan vardı-" Arden sözünü tamalamadan Peri konuşmaya başladı. "ASENA YOKSA YARALANDIN MI!!!?" diye hemen cırladı kulamızın dibinde Enes oradan hemen konuştu " Kızım ne cırlıyorsun ya ,kulak zarım patladı resmen. " dedi.
Peri hemen olduğu yerden kaşlarını çattı ve enes'e yaklaşıp ensesine bir şaplak yapıştırdı. Ve ardından konuştu , "o kulak zarını patlatmakla kalmam şimdi valla yerinden sökerim ." Aslında peri konuşmuş sayılmaz resmen Enes'in yüzüne çemkirdi.Ben o sırada kıkırdamaya başladım.
Berkay konuşmaya başladı " Asıl konumuza dönelim ,Asena neler oluyor çabuk anlat olanları." Bende hemen cevap verdim ." Tamam anlatacağım ."
Ve ileride köşedeki ' L ' koltuğu göstererek konuşmaya devam ettim.
" Koltuğa oturalım hemen anlatayım." dedim ve herkes koltuğa doğruyürümeye başladı bende hemen Berkay ın yanındakı boşluğa oturup anlatmaya başladım...
"Şimdi ben öğlen 1 de evden çıktım ve yüruyerek gelmek istediğim için ara sokaklardan yürümeye başladım. " Dedim ve yüzlerine baktım ve beni dikkatli dinlediklerini fark ettim ve hemen ardından konuşmaya devam ettim.
"Ve bir yerden silah sesi geldi ve bende merak edip o tarafa doğru gitmeye başladım." Ve ardından Berkay konuştu "kilızım sen kafayı mı yedin biz yanında değilken niye gidiyorsun.!! " Diye fırçalarmış gibi sinirli bir şekilde konuştu. Ve Arden "Eeee sonra ne oldu." diye sordu bende konuşmaya başladım .

"Sonra o taraftan sadece inilti sesi gelince oraya gittim ve yerde yaralı bir genç çocuk vardı. " Dedim ve derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim.
"Yaşı 20 li civarındaydı ve bende yanına gittim ve hemen ambulans 'ı aradım. Sonra ambulans gelincede , hastaneye gittik ,hastane polisine rapaor falan verdim. " Dedim

Peri konuştu " Eee sonra" dedi ve ve ben gözlerimi peri den çektim ve Berkay 'a doğru biraz döndüm ve konuşmaya başladım."Sonra zaten Enes aradı ve adamın eşyalarını hemşireye bırakıp geldim. " Dedim ve peri kafasını 'Tamam' anlamında saklarken Enes 'te konuşmaya başladı.

"Tüh be keşke bende orda olsaydım ."
Dedi ve konuşmaya devam etti .

"Belki şansıma kovalamaca oynardık ."
dedi ve hepimiz ocanda kıkırdamaya başladık .
Ve ardından Arden sordu "sana birşey olmadı demi eminsin "diye bende cevap verdim."yok birşey olmadı turp gibiyim" dedim.
Berkay da konuşmaya başladı ,"Başka bir sorunumuz yoksa bira çalışsakmı çünkü canlı yayını açmak için az bir zaman var." dedi Bende "Hadi o zaman herkes provaya" dedim . Ve prova yapmaya başladık .

(Buraları fazla uzatmıcam canlı yayının sonrasından devam.)

Ve hemen gizli olan Instagram hesabına girip bir stori attım.

-------&&& Instagram &&&-------

@Parbena_Asena: Canlı yayın sonrası sahilde bir arka poza ne dersiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@Parbena_Asena: Canlı yayın sonrası sahilde bir arka poza ne dersiniz.😝😝

@enes_1numara, @sinirli_gitarisArden, @peri_masalı, @metor_berkay ve diğer 764.890 Beğendi

@Enes_1numara: Ay ne mütiş çıkmışız ya ...

@sinirli_gitaristArden: ♥️♥️👏👏

@Metor_Berkay: İyi fikir derim.😝😝

@Peri_masalı: Ayy çok tatlııı ♥️♥️♥️

@PARBENA_FANI: Ay yayın çok iyiydi yeni besteniz müko olmuş..👏👏😄
<+896beğeni>
(+8000 yorum okumak için dokun)

3. Bölüm burda son bulmaktadır.
En yakın fırsatta 4. Bölüm sizlerle beraber. Yayında!!!👏👏😄😄

ABİ ÖRGÜTÜ -Karışan Bebekler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin