Εχω ξυπνήσει εδώ και μια ώρα, και απλά χαζεύω την γυμνή πλάτη της. Δεν μπορώ ούτε να την αγγίξω. Εχτές αν δεν ήταν μεθυσμένη δεν θα σταματούσα. Όμως τώρα δεν μπορώ να την αγγίξω, όσο και να το θέλω. Αναστενάζω και γυρίζω ανάσκελα ώστε να μην κοιτάω την λεία επιδερμίδα της. Ώστε να μην σκέφτομαι συνέχεια ότι αφήνω φιλιά στο λαιμό της.
Είναι γυμνή δίπλα μου και εγώ τρέμω να την αγγίξω.Δεν της αξίζει κάτι τέτοιο, δεν της αξίζει να την αγγίζω με αυτά τα βρόμικα χέρια. πρέπει οπωσδήποτε να σηκωθώ όμως δεν μπορώ. Νιώθω τα χέρια μου να τρέμουν για να την αγγίξουν στο ελάχιστο. Όμως προσπαθώ να βγάλω τον εαυτό μου από αυτό το δίλλημα.
Συνειδητοποιώ ότι όλο αυτό είναι λάθος!
Μια φορά τουλάχιστον, μια φορά να κάνω αυτό που πραγματικά θέλω χωρίς να σκέφτομαι το μετά. Την θέλω! θέλω να την αγγίξω, θέλω να ακουμπήσω τα χείλη μου επάνω στην επιδερμίδα της.Αφήνω την κάθε κακή σκέψη, γυρίζω προς το μέρος της και αφήνω ένα μικρό φιλι με τραμμένα χείλη στο λαιμό της, κι άλλο ένα, κι άλλο ένα· Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή και απλά με το χέρι μου αγγίζω την πλάτη της κατεβάζοντας το προς τα κάτω.
Το σώμα της ανατριχιάζει και η φωνή της λύνεται
«Νόμιζα ότι δεν θα με άγγιζες ποτέ! Περιμένα από την ώρα που ξύπνησες. Αν μέσα στα επόμενα πέντε λεπτά δεν με είχες αγγίξει θα σε έπνιγα με το μαξιλάρι για να γλιτώσω από την ντροπή.»
Ένα μικρό ρουθούνισμα ενώ χαϊδεύω την μύτη μου στον αυχένα της· χωρίς να της απαντήσω. Περνάω το χέρι μου επάνω στην κοιλιά της, ενώ το άλλο κάτω από τα πλευρά της· φέρνοντας την πιο κοντά μου.«Αντελάιν;» Η φωνή μου τραχιά και εγώ να δίνω μικρά φιλιά στην πλάτη της. Εκείνη ξεροκαταπίνει και τα χέρια της αγγίζουν τα δικά μου που σφίγγουν το κορμί της. «Ναι;»
«Σε θέλω!» Ψιθυρίζω στο αυτί της και δαγκώνω λίγο το λοβό της. Ένα μικρό μουγκρίσματα ξεφεύγει από το στόμα της. Χαμογελάω ενώ κατεβάζω το χέρι μου λίγο πιο κάτω από τον αφαλό της. Νομίζω ότι τα χέρια μου δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από το σώμα της δεν θέλω να βγάλω τα χείλη μου από το σώμα της αλλά μόλις γυρίζει το κεφάλι της προς εμένα. Ωχ Θεέ! τα χείλη της, το στόμα της, η αναψοκοκκισιμενη έκφραση της με εκλιπαρούν. Την γυρίζω απότομα μπροστά μου και Βυθίζομαι στα χείλη της ενώ κολλάω το σώμα της επάνω μου. Εκείνη μουγκρίζει καθώς αντιλαμβάνεται πόσο σκληρός έχω γίνει.
«Σε θέλω!» Συνεχίζω να της λέω ενώ καταβροχθίζω τα χείλη της. Την θέλω δίκη μου! Και όσο εκείνη δεν με αρνείται άλλο τόσο εγώ παγιδεύομαι στα χείλη της. Συνεχίζω να την φιλάω ενώ το χέρι μου κατεβαίνει στο μηρό της ανεβάζοντας τον επάνω στον δικό μου.
Είμαι γυμνός όπως και εκείνη δεν έχουμε την δυσκολία στο να βγάζουμε τα ρούχα μας. Την αγγίζω έτσι όπως θέλω, την τραβάω να κολλήσει το σώμα της επάνω μου. Συνεχίζει να μουγκρίζει και χώνει τα χέρια της μέσα στα μαλλιά μου. Ανεβαίνω πάνω της δεν ξέρω τι κάνω, έχω τρελαθεί τελείως! όμως την θέλω, την θέλω δική μου και θα την κάνω και εφόσον το θέλει κι εκείνη, γιατί όχι!
YOU ARE READING
ΤΟ ΦΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
RomanceΑυτό το βιβλίο είναι η συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου με τίτλο: ΤΟ ΣΚΟΑΤΔΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ