Τον κοιταζώ προσεκτικά και νομίζω ότι η γραβάτα τον πνιγεί, προσπαθώ να μην γελάσω και να κρατήσω την έκφραση μου όσο πιο απαθής γίνεται. «Θες να σου λύσω την γραβάτα» δεν μπορώ να συγκρατήσω το χαμόγελο μου σε αυτό. «Σπένσερ μα το θεό αν κανείς κάτι να μου καταστρέψεις τον γάμο θα σε σκοτώσω»
Λέει όσο πιο ήρεμα μπορεί ενώ ο Σπενσερ του φτιάχνει την γραβάτα.
«Εσυ ήσουν αυτος που με έκανες κουμπάρο στον γάμο, δεν το έπλεξα εγώ!» Είμαστε μπροστά από τον ναό και περιμένουμε την άφιξη της νύφης όντας εγώ και ο Σπενσερ κουμπάροι στον γάμο του Όλιβερ και της Αντελαιν. Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει πως γίνεται αυτό, όμως τελικά τα ετερώνυμα έλκονται.Εννοώ για τον Όλιβερ με τον Σπενσερ!
Τους κοιτάω και τους δυο ενώ ο Σπένσερ προσπαθεί ακόμα να του φτιάξει την γραβάτα. Ο Όλιβερ έχει ελαφρός μια κοκκινωπή απόχρωση και το λευκό κουστούμι δεν βοηθάει. «Μπορείς να μου πεις γιατί φοράς μαύρο κοστούμι Σπενσερ;» Ρωτάει ο Όλιβερ, Ενώ εγώ στέκομαι αμήχανα παρατηρώντας τους καλεσμένους μήπως ακούνε τις σπόντες τους. Θέλω να τους φωνάξω σταματήστε αλλά πραγματικά δεν μπορώ να σταματήσω να απολαμβάνω αυτούς τους δυο μαζί.
Ειναι σαν να ζούμε σε ένα παράλληλο σύμπαν!
Όλα είναι καλά εκτός από τον θάνατο της ανν που δεν θα σταματήσει ποτέ να με βαραίνει. Όλοι αδιαφορούν, αλλά κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει τον πόνο της. Κανείς δεν ήταν κοντά της, κανείς δεν κατάλαβε τίποτα για να την βοηθήσει! Όλοι ήμασταν τόσο επιφανειακά κοντά της αλλά κανένας μας δεν χάιδευε την καρδιά της. Παίρνω μια βαθιά ανάσα θέλοντας να κάνω τις κακές σκέψεις να υποχωρήσουν και να συγκεντρωθώ σε αυτούς τους δυο άντρες που είναι καταστροφή. Ακόμα και όταν έχω και τα παιδιά μαζί δεν κάνουν όπως κάνουν αυτοί οι δυο!«Τελειώνετε!» Ψιθυρίζω μεσα από τα δόντια μου και στρώνω με τα χέρια μου το σιελ μαξι φόρεμα μου. Πάλι καλά έχω τα μαλλιά μου πιασμένα επάνω σε μια γυριστή πλεξούδα και μπορώ να αντέξω την ζέστη του καλοκαιριού.
Βλέπω και τους δυο να προσπαθούν να σταθούν σωστά στις θέσεις τους, και χαμογελάω!
«Έχει αργήσει πολύ! Τελικά μπορεί να έβαλε μυαλό τελευταία στιγμή και να το έσκασε.» Οι σπόντες του Σπένσερ δεν σταματάνε και αν το συνεχίσει για πολύ βλέπω τον Όλιβερ να σωριάζεται κάτω.Ενώ και εγώ νιώθω λίγο αμήχανα με την καθυστέρηση της αντελαιν όμως δεν πιστεύω ότι το έσκασε! Σίγουρα δεν το έσκασε! «Μπορεί κιόλας κάποιος κακοπροαίρετος να μην θέλει να παντρευτείτε!»
YOU ARE READING
ΤΟ ΦΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
RomanceΑυτό το βιβλίο είναι η συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου με τίτλο: ΤΟ ΣΚΟΑΤΔΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ