Ρούχα, επιτέλους φοράω κανονικά ρούχα!
Ένα λευκό μπλουζάκι και μια φυστίκι φόρμα.
Ναι αυτή είμαι εγώ και σίγουρα νιώθω άνετα μεσα σε αυτά τα ρούχα. Όχι σε ένα φόρεμα όπως στα ηλίθια όνειρα μου.Εγώ δεν φοράω φορέματα.
Βγαίνω έξω από το μπανιο και στο δωμάτιο του νοσοκομείου με περιμένουν ο Όλιβερ μαζί με τον γιατρο που μας ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη.
Μιλάνε κάτι μεταξύ τους και δεν μπορώ να τους καταλάβω γιατί όλοι τους εδώ μιλάνε ισπανικά κανενας τους δεν ξερει αγγλικά δηλαδή ένας τουρίστας απλά θα πέθαινε στα χέρια τους.
"Primo, estás loco! Le he dado somníferos durante cuatro días para que no se dé cuenta de lo que ha pasado. Tiene mucha suerte de que el niño no resultara herido tras el accidente"
"No me importa lo que le haya podido pasar al niño, lo único que me importa es no perder a Allison. Haría cualquier cosa por seguir así y no acordarme"
"Estás mal de la cabeza y te vas a meter en problemas peores vienen todos los días y la están buscando al final la van a encontrar y te van a acusar de secuestro. ¡Contrólate! No seas idiota"
"Lo que voy a hacer me dejó saber que acaba de callar y decir cómo podemos evitar que recordar. Hay algo de pastillas relajantes"
"¡No lo hay! Y espero que recuerde por qué la echamos tanto de menos"
"Mario, pórtate bien y no te ilusiones con cosas que te arruinarán la vida"
"Ahh otra vez mi querido primo ha vuelto a salir con sus amenazas. Oliver ¿alguna vez has tenido problemas con Maximilian, por eso están todos tan aterrorizados en el hospital y hacen lo que les dices?"
"Mario, te he dicho que no vuelvas a preguntar nada. Voy a coger a Allyson y nos vamos a ir es la mujer que amo y se me ha dado la oportunidad de volver a vivir con ella lo que no pude hacer la primera vez ahora no voy a fastidiarlo aunque signifique que voy a intentar mantenerla amnésica el resto de su vida"
"Pero si se acuerda, la perdiste, amigo"
"¡Fuera AHORA!"
Μετάφραση.....
[«Ξάδερφε είσαι τρελός! Την έχω εδώ τέσσερις μέρες με υπνοτικα χάπια για να μην αντιλαμβάνεται τι έχει συμβεί. Είσαι πολύ τυχερός που το παιδί δεν έπαθε τίποτα μετά το τροχαίο.»
«Δεν με ενδιαφέρει τι μπορεί να πάθαινε το παιδί το μόνο που πραγματικά με ενδιαφέρει είναι να μην χάσω την Άλλισον. Θα έκανα τα πάντα να μείνει κάπως έτσι και να μην θυμάται!»
«Έχεις τρελαθεί και θα μπλέξεις χειρότερα έρχονται κάθε ημέρα και την ψάχνουν κάποια στιγμή θα την βρουν και θα σε κατηγορήσουν για απαγωγή. Σύνελθε! Μην είσαι ηλίθιος.»
ESTÁS LEYENDO
ΤΟ ΦΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
RomanceΑυτό το βιβλίο είναι η συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου με τίτλο: ΤΟ ΣΚΟΑΤΔΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ