"SEN ŞAKA YAPIYORSUN!?"
Mail'in doğru olup olmadığını kontrol etmek için elimdeki telefonda açık olan maili dördüncü defa okuyordum. Mr.Beast videosuna katılmaya hak kazandınız.
Mr.Beast videosuna? Kabul? Edilmek? Ben? Beynim durmuş olabilirdi. Sadece bir iddaanın beni buralara kadar getirebilecek güçlükte olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti.
Arkadaşlarımla eğlencesine girdiğim iddaanın beni dünyanın en mutlu kadını yapabilecek bir sürprizi beraberinde getireceğini beklemezdim.
Evin içinde çığlıklar atmaya başladım. Tabii bunun sonucunda panikle odaya dalan annemlede yüzleşmek zorundaydım. Kocaman olmuş gözlerle korkmuş ve paniklemiş şekilde bana bakan anneme tedirginlikle baktım. Annem bir şey olmadığını anlamış olacakki büyük bir nefes verdi. "Ödümü kopardın! Ne bağırıyorsun öyle!" Diye bana çemkirince anneme özür diler gibi baktım.
Annem gece olmasına rağmen yine güzelliğinden ödüm vermiyordu. Açık kahverengi saçlara ve ela gözlere sahipti. Ap açık teni, ve düz burnu güzelliğini ortaya koyuyordu. Dolgun dudakları botoks yaptırmış gibi duruyordu.
Bende saçlarımı, tenimi ve burnumu annemden almama rağmen yeşil gözlerimi babamdan almıştım. Pembe dudaklarım, dolgunluğunu annemden almıştı. Gözlerim ela olsaydı, annemin tam anlamıyla kopyası olabilirdim.
"Özür dilerim anne, çok güzel bir haber aldımda." Deddim telefonu işaret ederek. "Ne haberi?" Diye sordu annem.
"Mr.Beast'in videosuna gitmeye hak kazandım!" Annem bunu duyar duymaz gözlerini açabildiği kadar açtı. Yüzüne bir gülümseme yerleştirdi ve kollarını sarılmam için açtı. Ona sıkıca sarılıp mutluluğumu paylaştım.
Annem ve ben Mr.Beast izlemeye bayılırdık. Her yeni çıkan videosunu izler, bir gün beraber bir videosunda bulunmayı dilerdik hep. Babamda her seferinde Jimmy'den bahsettiğimizde kıskançlıkla bize bakar, bizde bu durumdan zevk alıp onun delirişini izlerdik.
"Benim güzel kızım! Senin adına çok sevindim! Nasıl bir video olacakmış? Bilgi veriyormu?" Dedikten sonra kollarından ayrıldım ve ellerimi sımsıkı tutan annemin gözlerine baktım.
"Evet, 1 yaştan 100 yaşa kadar olan bir yarışma. Bende 21 numara olacağım."
"Güzel bir video olacak gibi. Unutma, kazansanda kaybetsende, eğlenmek için oraya gidiyorsun. Kaybetmen seni üzmesin"
"Sen izin verdinde, bir baba faktörümüz var. Onu ne yapacağız?" Diye sordum.
Babam dışarı çıkmama izin veriyordu, fakat onun tanıdığı, iyi olduğunu anladığı arkadaşlarımla gitmeme izin veriyordu. Bir yabancı ile bir sürü yabancının olduğu bir yere gitmeme bırakın izin vermeyi, benim gidememem için elindne geleni yapardı.
"Sen orasını bana bırak tatlım. Ben hallederim." Dedi annem ve göz kırptı. Orada ne kadar kalacağımı bilmiyordum. Bu yüzden babama belli bir süre biçemezdim.
----------
"Hadi Rick, bırak kızı gitsin!" Annemle ben, babama izin vermesi için neredeyse yalvarıyorduk. Daha doğrusu ben yalvarıyordum, annem sadece bana destek çıkıyordu.
"Hayır dedim! Bir yabancıyla hiç bir yere gidemezsin."
"Yabancı değil baba. Annemle sürekli bahsettiğimiz Jimmy'nin yanında olacağım." Dedim babama açıklama ihtiyacı duyarak.
Babam biraz düşündü. Annem ise düşünürken, "Hadi Rick. Kız o kadar heveslenmiş." Dedi babama en tatlı ifadesini sunarak. Babam anneme baktı. Onun yüzünü inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Difficulties Make You Maturate | Karl Jacobs
Fanfiction'Karl Jacobs'da 3. Sıradayızzzz~ <3 ❤️ ------ "Sen ciddi misin!" Arkadaşlarımla iddaalaşarak gönderdiğim Mr.Beast videosu başvurusu onaylanmıştı ve bunu hiç ummuyordum. Gözlerimin yanlış görmediğini belirlemek için neredeyse 3 defa gözden geçirdiğim...