Önceki bölüm ne kadar gereksizdi öyle..
Bu bölümün konusunu bilmiyorum. Bu yüzden aklıma konu gelene kadar ekrana bakacağım.
Heh, geldi.
'•°•'°•'•°'•°'•°'•°'•°'•°'•°'
Liman mafyasında normal bir günde yönetici Chuuya Nakahara mafya ofisine doğru yol alıyordu. Mafyanın adamları yönetici karşısında saygı ile eğilirken Chuuya onlara kısa bir baş hareketi yapmakla yetindi. Bu gün çok işi vardı ve oyalanamazdı.
İlk olarak bir örgütü başlı başına yok etme görevi ondaydı. Ancak bu sadece adamların yarısını öldürüp yarısını esir almaktan ibaret olan bir görev değildi.
Chuuya'nın adamların hepsini ortadan kaldırıp onlara ait olan her şeyi yok etmesi gerekyordu. Buna adamların yakınları ve evleri de dahil. Onları ve onları tanıyan herkesin mafyanın yolundan çekilmesini sağlamalıydı. Kısaca o adamlar sanki dünya üzerinde hiç var olmamış gibi olacaktı ve bunu yapmak için sadece üç kısa günü vardı.
Düşünceler ile yumruğunu sıktı, Mori'nin neden böyle aptalca bir şey istediğini anlayamasa da asla patronuna sadakatsizlik edemezdi. Bu yüzden sorgulamadan görevi kabul etti. Şimdi ise kabul ettiği o görevi yerine getirip kimsenin işinin aksamamasını sağlaması gerekiyordu.
Gerekli belgeleri alıp ofisten çıktı. Hedefinin tüm bilgileri her ayrıntısı ile elindeki kağıtlarda yazılıydı. Bu kağıtları Akutagawa'ya götürüp onu bilgilendirmesi gerekiyordu.
Binadan çıkıp Akutagawa ile buluşacakları ara sokağa yöneldi. -neden mafya binasında buluşmuyorlardı?-
Chuuya ne kadar hızlı olduğunun farkına varamamıştı. Erken geldiğini anladığında saatkne baktı. Buluşmaya daha 15 dakika vardı. Akutagawa henüz gelmemişti. Onun gelmesini beklerken duyduğu adım sesleri ile silahını çekti. Bunlar Akutagawa'nın ayak sesleri olamazlardı.
Aniden uzun, kahverengi tüylü bir köpek elindeki belgeleri kapıp kaçtı! Chuuya köpeğin arkasından koştu ve ona yetişemeyince yeteneğine başvurmak zorunda kaldı.
Köpek, kağıtları bırakacak gibi görünmüyordu. Chuuya hayvana zarar vermeden kağıtları almanın bir yolunu hulamadı.
Köpeği yere bıraktı ve kaçmaması için kemeri ile ayaklarını bağladı. (elbette acıtmayacak şekilde) Zavallı hayvanın önüne çömeldi ve konuştu:
"Onları bırakana kadar burada duruyoruz."
Köpeğin ağzındaki kağıtlar çoktan ıslanmıştı ama bu dosyaların yedekleri yoktu, o bilgileri yeniden toplamak günler alacaktı. Chuuya bir umut kağıttan en azından okunabilen bilgileri öğrenebilmeyi bekliyordu.
Köpek ile tam olarak beş dakika boyunca sadece bakıştılar.
Chuuya'nın sinirli bakışları altında hayvan giderek daha sevimli olmaya çalışıyordu. İlk olarak kocaman gözleri ile adamın gözlerinin içine baktı. Sonra kafasını yere koyup yattı. Daha sonrasında ise hafif sesler çıkarmaya başladı.
Chuuya dayanamıyordu. Köpek resmen ağlıyordu! Belki de açtı, veya yavrularına götürecek hiçbir yemek bulamadığı için son çare kağıtlara yöneldi. Olamaz, yavrular kağıt yerse zarar görebilir! Chuuya bu köpeğin aç kalmasına izin veremez.
Köpeği çözdü ve öğle yemeğinin yarısını önüne bıraktı. Hayvan önce kağıdı yuttu?? Ve Chuuya'nın yemeğinin tamamını alıp kaçtı.
Sonuç olarak bu yarışmayı köpek kazandı. Chuuya köpeğin erkek olduğunu fark ettiğinde ayrı bir sinir krizi yaşadı. Yavruları falan yoktu. Hem belgeleri kaybetmiş, hem de yemeği gitmişti...
Akutagawa'ya ne diyecekti? Peki ya Mori'ye?
-------------------
Bunu neden yazdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş yapma kitabı???
FanfictionKitaba başlayalı neredeyse bir yıl oldu ve hikaye açıklamasını değiştirme gereği duydum. Önceki açıklama, başlık ile birlikte bu kitabın dalgasına yazılmış olduğunu fazlası ile ifade ediyordu. Öyleydi zaten. Dalga amaçlı başladım bu hikayeye. İlk bö...