Gecenin ucunde kabuslarimi anlatiom cunku neden olmasinnn :))))

40 3 23
                                    

Rüya görmekten çekindiğimi fark ettim. Az önce oldu, uykuya dalıp rüya görmeye başladığım anda rüya olduğunun farkına varıp otomatik olarak uyanmaya çalışıyorum.

Rüyadan uyanmaya çalışmak kadar garip bir his yok. Çünkü gerçekten bunu yapmak çok zor. Sanki tüm odağını bulunduğun odaya verip her ayrıntısına kadar her şeyi zihninde canlandırarak rüyada değilmiş gibi düşünmen gerekiyor. O zaman o rüya ortamının nasıl bir yer olduğunu unutuyor ve uyanıyorsun.

Ancak uyandıktan sonrası da kolay değil tabii. Muhtemelen yaklaşık beş saniye sonra yeniden uykuya dalıyor ve yeniden otomatik olarak kendimi rüyadan atmaya çalışıyorum.

Bunun nedeni muhtemelen gördüğüm garip kabuslar. Uykuya daldığım anda bunun rüya olduğunu anlayabiliyorum çünkü bu rüyalardan yeterince gördüm. Gerçek ile hayal arasındaki farkları artık daha rahat anlıyorum. Ancak benim için rüyada olduğunu anlamak o rüyanın kabusa dönüşmesini sağlamak gibi bir şey. Bunun nedeni ise rüyada olduğumu her anladığımda rüyadaki insanların bana saldırıp beni öldürmesi ve uzun süre uyanmaya çalışmam olabilir diye düşünüyorum.

Genelde bunlar beni korkutan şeyler değil ama cidden çok rahatsız edici

Biraz önceki rüyamda bir yemek arabasında Rose-chan ile beraber bir şeyler yiyorduk. (Rose-chan, neden rüyalarımı salmıyorsun?) Sonra ben dışarıda dolaşan çok güzel bir kedi gördüm. Beyaz, üzerinde ara sıra siyah benekler olan kısa tüylü bir kediydi ve şimdi bile aklıma getirince beni heyecanlandıracak kadar güzeldi. Onun yanında ise kızıla yakın renkte uzun tüyleri olan bir kedi vardı. Kedilerin arkasında bir grup altı yaşlarında çocuk kendi aralarında oynuyordu.

Ben kedileri sevmek istediğim için arabadan ayrıldım. Ancak yanlarına gittiğimde ne kediler, ne de çocuklar vardı. Araba ise ortadan kaybolmuştu. O anda ben arabadan indiğim için hem kedilerin, hem de araba ile birlikte içindeki insanların (rose'da dahil) öldüğünü hissettim.

Sonra bunun gerçek olamayacak bir şey olduğunu fark ettim ve rüyadan uyanmak için her şeyi yaptım. Bana saatler gibi gelen sürenin ardından (muhtemelen gerçekte yalnızca birkaç saniye sürdü, belki de daha kısa.) Uyansam da birkaç saniye sonra yeni vir rüyaya daldım.

Bu sefer yine rüyaya düştüğüm için sinirliydim ve etrafımda ne olduğuna bile dikkat etmeden uyanmaya çalıştım ve yaptım da. Ama bilim bakalım ne olduuu???

Yeni bir rüya, lnet olswn

Neyse birkac denemenin ardindan yasiyorum 👍🏻

Simdi hicbir sey olmamis gibi zibarmaya devam etcem cunku SAAT NERDESYE GECEWİN DORDU AW Bİ UYUYAMADİM YA SABAH OKUL VAR

Ve medyaya Ervanin bu sabahki fotosunu koymus olabilirim cunku koycak bir sey bulamadim ae

Ayrica cok tatliydi (acelem oldugu icin duzgun cekemedim ಥ⁠‿⁠ಥ )

Boş yapma kitabı???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin