BEBEK DAZAİİİİİ

82 8 33
                                    

Birkaç boş yazıyı buraya atacağım! Dün bunu kendi hesabımın panosunda da atmıştım ama sanırım buraya da aynısını atsam sorun olmaz, değil mi?

Ya da olur...

Orada okuyanlar bir daha aynı şeyi okumasın diye devamını da yazmalıyım sanırım.

Tamam, çok uzattım. İşte küçük aptal saçmalığım:

'•°'°•°'°•'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'

Atsushi ajansa geldiğinde neden herkesin Yosano'nun masasının etrafında toplandığını anlamlandıramamıştı. Yanlarına gitti ve bir de ne görsün? BİR BEBEK!

Ranpo Atsushi'ye hafifçe dirsek atıp gözlerini en fazla iki yaşında gibi görünen bebekten ayırmadan konuştu,

"Sevimli, değil mi?"

Yosano'nun kucağında duran bu bebek ara sıra uykusunda sızlanıyor, bazenleri kıpırdanıyordu. Bir eli Yosano'nun gömleğini sıkıca tutarken diğeri ağzına doğru hareket etmişti.

Kunikida'nın neden bebeği uyandırmamaya dikkat ederek sessizce sinir krizi geçirdiğini ve Dazai'nin neden aralarında olmadığını anladığında küçük çaplı bir şok geçirdi.

DAZAİ BİR BEBEK Mİ OLDU!?

~> Birinci gün bebeğe Yosano baktı. Emzikle çok tatlı duruyor. Yosano o normale döndüğü anda çektiği fotoğrafları gösterip Dazai'yi utançtan öldürmek için sabırsızlanıyor.

~> İkinci gün bebeğe Fukuzawa baktı. Belli etmese de ona bakmak için can atıyordu. Sıranın kendisine gelmeyeceğini düşünmüş olsa da Ranpo sayesinde isteği gerçekleşti. Ona peluş bir kedi oyuncağı aldı ve Ranpo'yu da yanına alıp parkta kedileri sevdiler.

~> Üçüncü gün bebeğe Atsushi ve Kyouka baktı. Atsushi'nin bebeklerle hiçbir deneyimi yok. Yetimhanede küçüklerin yanına yaklaşmasına asla izin verilmedi. Ne yapacağını bilmiyor. Kyouka'nın durumu da pek farklı değil. Ancak Atsushi'nin aksine küçükken ailesi ona bakmıştı. Dazai ile nasıl ilgileneceğini biliyor. Ağlayan bebeği Atsushi'nin elinden aldı, birkaç sallama ve sıcak bir biberon ile anında uyku! Atsushi şaşkınlıktan ve kıskaçlıktan ölüyor mu?

~> Dördüncü gün bebeğe Kunikida baktı. Bir insan nasıl bebekken bile sinir bozucu olabilir? Bugün Kunikida'nın kafasına yediği on beşinci oyuncak. Daha bebeği yanına alalı on beş dakika oldu! Her dakika kafasına bir oyuncak yiyecekse bu günün nasıl geçeceğini düşünemiyor. Yine de ortağı için en iyisini yapacak. Ona en kaliteli mamaları ve en rahat kıyafetleri aldı. Ancak sürekli kafasına oyuncak yediği için oyuncakları elinden almak zorunda kaldı. Zaten çocuk o oyuncakları oynamaktan çok Kunikida'ya fırlatmak için kullanıyordu. Elinden alınca ona yönelen yavru köpek gözlerini görmezden geldi. Gözlerin kenarlarında küçük yaşlar oluşmaya başlayınca Dazai'nin onu kandırmaya çalıştığını biliyordu. Dazai en sonunda vazgeçti. Kunikida o oyuncakları gün boyunca vermedi ve Dazai ise ona küsmüş gibiydi. Kunikida yemek mi vermeye çalışıyor? Biberonu üstüne dök! Kunikida kıyafetini mi değiştirecek? Tekme at! Kunikida Dazai ile oynamaya karar verdi. Dazai Kunikida'yı görmezden geldi. Trip mi atıyor o?

~> Beşinci gün bebeğe Tanizaki kardeşler ve Kenji baktı. Kenji ona oyuncak bir ayı verdi ve Naomi en az 200 tane fotoğrafını çekti. Yosano'nun Dazai'yi utandırma görevine eşlik etmeyi planladığı açıktı...

~> Altıncı gün, Dazai normale döndü! Ajans kapısından o kadar sessiz bir şekilde içeri girdi ki az daha onu fark etmeyeceklerdi. Dazai'nin amacı da zaten buydu. Koltuğuna oturup kendini olabildiğince küçülttü. Her şeyi hatırlıyordu ve bu şimdiden utançtan saklanacak yer araması için yeterliydi.

Yosano ve Naomi'nin planı işe yaradı. Hayırlı olsun, Dazai artık bir domates...

01/01/24

Boş yapma kitabı???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin