Dazainin kamerasi mi var

36 4 17
                                    

Evet, Dazai 15 yaşındayken Ango'dan bir kamera çaldı ve her fırsatta saçma videolar çekiyor.

Şunun gibi,

Atsushi chazuke yemek için dışarı çıkıyor ve Dazai de işten kaytarmak için bahane bulduğu için sevinerek Atsushi'nin peşinden geliyor.

"İşte karşınızda avını yakalamak için yola çıkan bir beyaz kaplan. Bu, oldukça nadir bulunan, nesli tükenme tehlikesi altında olan hayvan türlerinden birisi ve şu anda burada bit tanesine rastladığımız için oldukça şanslıyız."

Atsushi Dazai'ye sorgulayan bir bakış attı. "Dazai-san, videoya mı çekiyorsun?"

"Anlaşılan kaplan belgesel ekibimizi fark etti. Ancak bu, onun avının peşini bırakması için bir neden değil."

"DAZAİ, BURAYA GEL!"

Kunikida Dazai'nin kaçtığını anladığı anda peşinden koştu. "Yapman gereken beş günlük iş var ve hâlâ kaçıyor musun?"

"Bir sırtlan son hızla ekibimize yaklaşıyor, onun ne kadar sinirli olduğunu sürekli hırlamasından ve son hız üstümüze gelmesinden anlayabilirsiniz!"

Sonuç olarak Kunikida Dazai'yi bayılttı ve ayağından sürükleyerek ajansa götürdü. O sırada Atsushi karmaşadan yararlanarak kaçtı.

Bu Dazai'nin tek belgeseli de değildi.

"Doğal yaşam ortamında bir Odasakuman görüyorsunuz. Odasakumanlar sakin ve değişik yaratıklardır. Onlara köri verirseniz anında evcilleşebilme yeteneğine sahiptirler. Ayrıca sahip olduğunuz odasakumandan küçük yaştaysanız ve özellikle bir yetimseniz odasakumanınız size hayatı boyunca sadık kalacaktır."

"Bu, cuya olarak ta bilinen dünyanın en küçük sümüklüböceği. O kadar küçükler ki üstlerine basmaktan kaçınmaya özellikle dikkat etmeniz gerekir. Eğer onların yüzüne küçük olduklarını söylerseniz size iğrenç bir bakış atıp midenizi bulandırabilir, sinirlendirirseniz en az on beş kırık kemikle kurtulabilirsiniz. Bizzat deneyip onayladım!"

Boş yapma kitabı???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin