10. Bölüm

108 13 39
                                    

Selam.

Yorum yapıp oy verenlere kucak dolusu sevgiler.

İyi okumalar.

10.Bölüm

"Korkarım bir kaç şehit daha verdiniz." Dedi Şervan ve kanın beynime sıçramasına neden oldu.

"Ece ne oluyor ?" Dedi Barın.

"Senin ölümün hiç kolay olmayacak. Yalvaracaksın ölmek için ama ölmeyeceksin." Sesim o kadar tehditkar çıkmışti ki her kes en ciddi ifadesine bürünmüştü.

"Ah çok korktum." Dedi Şervan. Korkuyordu ama dalgaya vuruyordu ben o gözlerindeki korkuyu daha önce görmüştüm.

"Bencede kork... Korkmakta haklısın ben de olsam ben de korkardım." Dedim.

"Şimdilik bu kadar yeter yüzbaşı. Elbette ben senin halini hatrını sormak için ararım." Dedi Şervan ve telefonu kapattı.

"Şervan kaçmış, kurtulmuş bir şekilde." Dedim.

"Ve Şehit sayısı arttı dedi. Sorun, ulaşın kime ne yapmış derhal buluyorsunuz." Dedim.

"Neden seni aradı ?" Diye sordu Açelya.

"Çok seviyormuş beni ondan." Dedim. Sabrımın bir sonu vardi ve o sona çoktan gelmişti.

"Belki de gerçektir. Belki de sana saplantılı bir aşıktır." Dedi Açelya.

"Saçma salak konuşup sinirlerimle bir de sen oynama." Dedim.

"Niye Zeynep'i aramadı ? Neden Tolga abiyi aramadı ? Neden seni aradı." Açelya gittikçe haddini aşıyordu.

"Lan sikicem şimdi derdini. Ne oluyor sana ?" Dedim bende dayanamayarak.

"Göstermicem sana göremiceksin asla." Dedi bir anda. Kim den bahsettiğini anlamıştım.

"Ece tamam sakin olun." Dedi Barın.

"Ne sakin olucam ya!" Dedim.

"Ya ne yapabilirsin söylesene bir." Dedi Açelya.

"Açelya yeter!" Diye bağırdı Hamza amca.

"Bana mi diyorsun bunu baba ? O geldi üstüme, ben bir şey yapmadım." Dedi Açelya.

Tam konuşacakken telefonum çaldı. Albay arıyordu.

"Emredin komutanım." Dedim her kesten uzaklaşarak.

"Şervan seninle konuştumu ?" Diye sordu Albay.

"Evet Albayım. Saçma saçma konuştu bana iyi haberler verin lütfen." Dedim.

"Ece kızım 3 Şehitimiz 4 yaralımız var." Dedi Albay.

"Nasıl oldu bu ?" Diye sordum.

"Emniyetten çıkarken pusu kurmuşlar. Bombalı saldırı." Dedi Albay.

"Kani bozuk şerefsizler." Dedim.

"Kendine ve timine dikkat et!" Dedi Albay.

"Emredersiniz komutanım." Dedim.

"Orda durumlar nasıl ? Açelya sakin mi ?" Dedi Albay.

"Sakin olmazsa onuda ben gömeceğim." Dedim.

"Ece acısı büyük anlayış göster." Dedi Albay.

Ağzımıza sıçsın o zaman

VATAN AȘKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin