13. Bölüm

79 10 25
                                    

Selam.

Yıldızı şimdiden parlatmayı ve bölüm boyunca satır aralarında yorum yapmayı unutmayın.

13. Bölüm

Sevdiklerimize onları sevdiğimizi söylemek için zaman gerekmez.

Çünkü ne zaman bizden gideceklerini bilemeyiz.

Belki yarın, belki saatler sonra belkide bir dakika sonra ya da saniyeler sonra.

Sevdiğinizi zamanınızda söylemezseniz pişman olursunuz.

Sevgi sadece aşkdan ibaret olan sevgi değildir. Arkadaşlarına ya da ailesinede sevgi duyabilir insan.

Karşılıksız dahi olsa sevgi sevgidir ve söylenmelidir.

Ece, yataktan zorda olsa kalktı. Hızla odadan çıktı. Kapıdaki adamlar Ece'nin ayağa kalktığını görünce yanına gittiler.

"Ege nerede?" Ece içten içe korkuyordu kaybetmekden.

"Ameliyata almışlar. Araç çok sert çarpmış. Beyin kanaması geçiriyor olabilirmiş. Yüzü zaten kandan gözükmüyormuş." Dedi adamlardan biri.

"Adamı polisin elinden alın." Dedi Ece ve ameliyathaneye hızla gitti.

Ameliyathane'nin önüne geldiğinde Barın ve Alper zaten buradaydı.

"Durumları nasıl?" Dedi Ece. Barın ve Alper, Eceye baktı.

"Belli değil." Dedi Barın. Alper sadece etrafa bakıyordu. Saçının teline zarar gelmemesi için çırpındığı kardeşi şimdi o lanet masada yatıyordu.

"Benim suçum." Diye mırıldandı Ece ameliyathanenin yanındaki duvarın dibine çökerek.

"Saçmalama Ece. Nereden bilebilirdik." Dedi Barın. İkiside oturduğu yerden kalkıp Ece'nin yanına gittiler.

"Kendini suçlama." Dedi Alper Ece'nin elinden tutup kaldırırken.

"Off." Ece, Alper'in desteğiyle ayağa kalktı. Alper, Ece'yi kenine doğru çekip sarıldı.

Bir süre sonra birbirinden ayrıldılar. İki ailedende neredeyse gelmeyen kalmamıştı.

"Oğlum." Banu hanım ağlıyordu.

Ece içinden acaba benim içinde böyle göz yaşı dökmüşmüdür diye geçirdi. Ama herkes gibi Ece'de gerçeği biliyordu.

Bir damla dahi düşmemişti gözlerinden. Ece için düşmemişti.

1 saatte yakın bekliyordular içeriden çıkan doktorlardan biri ailelerin yanına geldi.

"Ayça KILIÇ." Dedi doktor. Kılıçlar başta gelmek üzeri iki ailede doktorun etrafını sarmıştı.

"Kardeşim nasıl?" Diye sordu Alper.

"Ayça hanımın ameliyatı iyi geçiyor birazdan çıkar fakat..." Doktor devamını getirmeyince Alper doktorun üzerine yürüyecektiki Ece kolunu tuttu. Çekmedi geri ama bu Alperi durdurmaya yetti.

"Ayakları felç kalabilir. Bir daha yürümeyebilir." Dedi doktor. Alper geri sendeledi.

"Kızım." Rümeysa hanım ağlamaya başlayınca eşi Ahmet bey eşini oturaklara oturttu.

VATAN AȘKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin