22. Bibi

970 119 120
                                    

Gecenin sonuna doğru Mingi'yi ikna edebilmiştik. Planımızı hazırlama kısmından çok bununla uğraşmıştık sanırım.

-A-Alo?

-Ha? Ne yüzle beni arıyorsun?

-Merhaba Bibi...

-Gizlice kaçtıktan sonra bir de kişisel numaramdan mı ulaşıyorsun?!

-Kaçmak denemez... O sırada gizli görevdeydik, Japonya'da geçici olduğumu sen de biliyordun.

-Adam akıllı veda bile etmedin. Duygularını samimi sanmıştım Mingi. Sakın gözüme gözükme. Gördüğüm yerde seni öldürürüm.

Bununla dehşete düşmüştüm. İnsan aşık olduğu kişiyi öldürebilir miydi?

Hyunjin'e döndüğümde telefon konuşmasından tamamen sıkılmış bir şekilde kenara çekilmişti. Minnie'yle taş kağıt makas oynuyordu.

Tipine dayanamayıp öpesim gelmişti. Ama bunu insan içinde yapamazdık. Kurallara uymamız lazımdı. Zaten patron bizden uzun zamandır şüpheleniyordu, sadece adamakıllı bir kanıt bulamamıştı...

"Tamam, bu Cumartesi saat 8'de Tokyo'daki mekanıma gelin. İş için olmasaydı görüşmeyi kabul etmezdim seninle."

Çemberimiz bu cümlelerle heyecanlanıp geri toplandı. Hemen başımızı salladık, Mingi de cevap verdi. "Pekala Bibi. 8'de orada olacağız."

"Bu arada, beni baştan çıkarmaya çalışırsan kelleni uçururum. ^^"

"T-Tamam..."
Mingi telefonu tedirgin bir ifadeyle kapattığı gibi herkes kahkaha patlattı.

-YA!
-HAHAHAHA
-RESMEN KEDİYE DÖNDÜN.

"SUSUN LAN."
Yanakları kızarınca tatlı olmuştu. Herkes hâlâ daha onunla uğraşıyordu ve Mingi için üzülmüştüm. Aralarında bir tek Hyunjin ciddiydi. "Baskın kadınlardan hoşlanıyor olabilir. Neden bu kadar üstüne gidiyorsunuz?"

Diğerleri bir süre düşündükten sonra ikna oldu. Sonunda sessizleşince Minnie planın kalanını anlattı.

"Kore'ye döndükten sonraki kısımda siz malları Sinek Ailesine götürürken Felix ile ben arabada kalacağız. Şoförünüz olacağım." demesiyle heyecanlandım. Açıkçası beni götürmezler diye düşünmüştüm ama gitmeyi çok istiyordum. Annemin arabaya alındığında endişelenmemesi için yanında olmalıydım.

"Bill satıcı olacak. Seonghwa ve Wooyoung da onun koruması. Mingi ile I.N dikkatler dağılınca anneyi kurtarmaya gidecek. Birinizin ciddi bir imajı var, diğerinizin sevimli. Bu şekilde rol sırasında strateji kurabilirsiniz. Birbirinize joker kartı gibi destek olursunuz."

Herkes başıyla onaylayınca Minnie yerinden doğruldu. "Şimdiki hedefimiz Japonya. Yarın öğleden sonra uçağa bineceğiz. İyice uykunuzu alıp dinlenin. Ben de yukarı çıkıp biletlerimizi ayarlayayım."


♠️♠️♠️


Ertesi sabah küçük bavulları ayarlarken birden heyecan bastı. Anneme özel operasyon düzenliyorduk resmen. İş arkadaşlarımın yanında sevgilim de destek olduğu için güvende hissediyordum.

Hyunjin dolabındaki kıyafetlerle bakışıyordu. "Acaba görevden bağımsız olarak gezmek için de vaktimiz olur mu? Yanıma güzel bir kıyafet almak istiyorum."

Bense bambaşka düşüncelere dalmıştım. Tişörtümün içindeki kolyeyi çıkarıp içini açtım. Annemin fotoğrafını öptüm. "Senin için arkadaşlarımla yola çıkıyoruz anne... Dayan ve bekle bizi."

Kill Bill | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin