34. Paris (Final)

1.2K 117 378
                                    

Şehir merkezine varmıştık. Her yer aşırı hareketliydi. Burada bir sürü sanatçı ve turist vardı. En kısa zamanda Fransızca öğrenmeliydik.

Hayatımızı nasıl şekillendireceğimize karar verene kadar birkaç günlüğüne kalacak yere ihtiyacımız vardı. Bulduğumuz ilk otele girdik. Burası dışarıdaki gürültüye göre oldukça sakindi.

Hyunjin mafyada çalıştığı dönem boyunca maaş yattığı gibi parayı kişisel hesabına aktarıyormuş. Onlara hiçbir zaman tam güvenmediğini ve yaklaşık 10 yıllık bir birikimi olduğunu söyledi.

Otele geçip birkaç saat uyuduktan sonra kendimize gelmiştik. Hâlâ daha yaşadığımız travmatik geceyi unutamamıştık bu yüzden uyurken bile sımsıkı sarılıyorduk. Artık birbirimizden başka kimsemiz kalmamıştı...

Saat 6 gibi bir şeyler yiyip otelin havuzuna gittik. Hyunjin'in saçları ıslanınca koyu bir renk almıştı.

Karo dövmesini görünce oturduğum kenardan inip suyun içine girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Karo dövmesini görünce oturduğum kenardan inip suyun içine girdim. Yavaş yavaş arkasına yaklaştıktan sonra dövmenin üstüne öpücük bıraktım ve kollarımı vücuduna sararak başımı sıcak sırtına yasladım.

"İyi misin bebeğim?"

"İyiyim, dövmeyi görünce sarılmak istedim..." diye mırıldanmamla arkasına döndü ve beni kucağına alıp yavaş yavaş suyun içinde süzülmemizi sağladı.

"Karo Ailesi Maça'dan çok daha rahattı. Benim için endişelenmeni istemiyorum."

Başımla onayladıktan sonra kollarımı boynuna bacaklarımı vücuduna sardım. Aramızdaki mesafe sıfıra indi.

"Benim sırtıma da yap."

Hyunjin şaşkınlıkla suratıma bakınca saçlarını sevdim ve "Bu 4 aile geçmişte bizi zorlamış olsa da adım adım şu anki konuma gelmemizi sağladı. Seni bana verdikleri için ne olursa olsun minnettar olacağım." dedim.

Bununla güldü alt kısmımızı yapıştırdı. "Böyle bir şey için onlara teşekkür edeceğin aklımın ucundan geçmezdi. Bu kadar tatlı olmak zorunda mısın?"

Uzaktan bakıldığında komik gibi dursa da ben gayet ciddiydim. Hyunjin benim her şeyimdi. Ve Karo Ailesi ortaya çıkmasaydı onunla şu an Paris'te bir otelde olmazdım. Bu anıları unutmamak için kesinlikle o dövmeyi yaptıracaktım.


♥️♥️♥️


Gece olunca otel odamıza geçtik. O koltuğa oturdu, ben de başımı bacaklarına yatırdım.

"Karar verdim Hyunjin. Diploma gerektirmeyen özel bir dil kursunda Korece öğretmeni olacağım."

Saçlarımı okşayıp "Hmm, neden bunu düşünüyorsun?" deyince hemen cevap verdim. "Öyle. Önce onlarla iletişim kurabilmek Fransızca öğrenmeliyim. Sonrası rahat zaten. En azından geçimimizi bu şekilde sağlayabiliriz-"

Kill Bill | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin