-Felix'in ağzından-
Yurda vardığım gibi duşa girdim. Üstüm başım simli makyaj olmuştu. Hyunjin hâlâ daha pijama partisinin dalgasını geçiyordu.
"Ojelerim nasıl olmuş kızlarr~~"
Saçlarımı köpürtürken odadaki sevgilime bağırdım. "SUS ARTIK."
"AMA ÇOK KOMİK HAHAHAHA"
Kapı açılınca panik olup elimle vücudumu kapattım. Hyunjin de soyunup yanıma geldi. Duşakabine girdikten sonra kapıyı üstümüze kapattı.
"Ya... Ne yapıyorsun? Çık."
Vücudumu süzdükten sonra "Öyle bir niyetim yok." dedi. Çok takmayıp kendimi köpürtmeye devam ettim. O da kenardan şampuan alıp yıkandı.
Şu an su sesi dışında bir şey duymuyorduk. Aklıma tamamen çıplak olduğumuz gelince sesimi temizleyip yan tarafa baktım. Yüz yüze olduğumuz için fena bakışlarımı da üstünde gezdiremeyecektim zaten...
"Çabuk yıkan. Sevişmek istiyorum- AH!"
Ona lifle vurdum. Gözlerimi dikip "Delirdin mi?! Biri duyabilir." dedim.
İç çekip saçlarımı elimle taradım. Köpüklerden kurtuldum. O da kendini yıkarken beni izliyordu.
Aslında işimi bitirmiştim. Dalgın olduğu sıra ani bir hareketle dış kapıya yöneldim. Hemen belimden tutup beni yakaladı ve duvara yapıştırdı. Bununla ikimiz de kıkırdadık. "Tch tch tch... Kaçamazsın."
Hyunjin'i çok özlemiştim. Birbirimize gülümserken belimdeki eli tenimde gezmeye başladı. Yutkunduğum sırada boştaki elini enseme getirip okşadı.
Tepki göstermediğimi görünce beni kendine çekti ve dudaklarıma yumuldu. Ellerim birkaç saniye omuzlarında kaldı. Sonra gevşetip boynuna sarıldım.
İki elini de kalçama getirip beni kendine yapıştırdı. Vücudumu böyle yukarı çekince kasıklarım gıdıklandı. Dudaklarımı aralayarak karşılık verdim sıcak öpücüklerine.
Beni kucağına alıp hoplattıktan sonra rahat pozisyonumuzu alınca bir elimi ıslak saçlarına götürdüm ve dilimi çıkardım. O da dudaklarımı yalayınca tükürüklerimiz birbirine karıştı. "Mmh..."
Beni banyodan çıkarıp odaya götürdü. Kapımızı kilitledikten sonra sırtımı oraya yasladı. Biraz daha ayakta seviştik. "Hyunjin..."
"Mmh... Efendim..."
"Devam edemeyiz. Birileri duyabilir..."
Beni tekrar hoplatıp gözlerimizi buluşturdu. "Umrumda mı sanıyorsun?"
"Ne yani? Ceza mı almak istiyorsun?"
"Seninle sevişeceksem evet. Ceza almak istiyorum." derken kalçalarımı sıkarak okşadı. Altımda hissettiğim sertlikle vücudum ısındı.
Sarhoş gözlerinde kaybolurken benim de zihnim bulanıklaşmaya başlamıştı. Aşık olunca mantıklı düşünemiyordum. Disipline gitmek şu andan itibaren benim de umrumda değildi.
"Biz kör olmuşuz Felix..."
İkimiz bununla sessizce gülüştük. Burnumuzu birbirine sürttük. Sonra sola dönüp yanağımı ısırdı. "Sessizce yapmak ister misin?"
"Hıhım..."
♠️♠️♠️
15 dakika sonra giyinip kendimize geldik. "Bir daha böyle üst üste iki gün yapmayalım Hyunjin..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Bill | Hyunlix
FanficMafya altındaki iki gencin kontrol edemediği karşılıklı duygular onlara nasıl mal olacaktır? ♠️♥️♣️♦️ Kural 1: Düşman ailelere bilgi taşıyamazsınız. Kural 2: Görev sırasında madde kullanamazsınız. Kural 3: Aileniz hariç kimseyle iletişim kuramazsını...