Günler günleri, haftalar haftaları kovaladı. Hyunjin'den hiçbir haber yoktu.
Leeknow'un baş koruması olmuştum. Bu pozisyonda bulunmam büyük saçmalıktı ama daha az iş yaptığım için işime gelmişti.
"Sen koskoca Choi Moojin'i öldürdün Felix. Kendine güvenmesen de biz senin ne kadar güçlü olabileceğini biliyoruz. Bu yüzden en yakınıma alıyorum seni."
Onlara defalarca bunun duygusal bir ölüm olduğunu söyledim ama inanmadılar. Sanki koskoca adam istese beni durduramayacaktı...
Neyse, ne önemi vardı ki? Artık içim rahattı. Annemin de şu an huzurlu olduğuna emindim.
Leeknow beni en yakınına aldığından beri havalı havalı şeyler giydiriyordu, bunlarla kendimi garip hissediyordum.
♠️♠️♠️Yaklaşık 1 ay olmuştu. Herkes toparlanmıştı. Karo Ailesindeki köstebeğimiz içeri girince bu sefer kıvranmadan konuştu.
"Merhaba efendim. Bill resmi olarak o aileye geçtiğini kabul etti. Odadaki eşyalarını atabileceğimizi söylemiş. Bir daha Maça Ailesiyle çalışmayacakmış. Onu unutmamızı istedi."
Sadece ağlamak istiyordum. Hyunjin'in beyni yıkanmış olmalıydı. Diyelim ki Maça Ailesiyle bağlarını koparmayı seçti, peki ben? Aşık olduğu kişi...
Gözlerim dolunca yanaklarım sıcakladı. Ağlayamazdım yoksa patronumdan fırça yerdim.
Leeknow psikopat olduğu için hiç umursamamıştı. Tırnaklarını kontrol ederken "Hm, keyfi bilir." dedi. İlk gece kriz geçirdiğinden beri kafası rahattı. Aklında ne vardı, kestiremiyordum.
Han ile birbirimize baktık. Benim ağlamak üzere olduğumu fark edince patronun dikkatini dağıttı. Ben de odama çıkıp rahatlatmalıydım.
Asansörden indiğimde Minnie'yi kapımızda gördüm. "Oh, Felix!"Elindeki koliyi bana göstererek "Bill aramızdan ayrıldı. Eşyalarını toplayıp aşağıdaki depoya yollar mısın?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Bill | Hyunlix
Hayran KurguMafya altındaki iki gencin kontrol edemediği karşılıklı duygular onlara nasıl mal olacaktır? ♠️♥️♣️♦️ Kural 1: Düşman ailelere bilgi taşıyamazsınız. Kural 2: Görev sırasında madde kullanamazsınız. Kural 3: Aileniz hariç kimseyle iletişim kuramazsını...