20. Prens

924 124 228
                                    

-Hyunjin'in ağzından-

Acil durum gecesi Felix'le ilk kez yakınlaşmıştık ve ben o zamandan beri iyi değildim. Onunla vedalaştıktan sonra binayı boşalttık, arabalara doluştuk.

Leeknow şüpheyle gözlerime baktı. "Neredeydin ve ne yapıyordun Bill?"

"Alt kattaki odalardaydım, oraları kontrol ediyordum Patron."

"Peki, sen öyle diyorsan." ^^

Bu gece hiçbir şey anlatmayacaktım çünkü hâlâ daha gergindi. Bir de Sinek Ailesi biz gelince kayboldukları için iyice deliye dönmüştü. "Onlara gününü gösterecağiz! Korkak gibi kaçarlar anca!"

♥️♥️♥️

Yurda varınca duşumu alıp yattım. Sonra yanımdaki yatağa baktım. Hâlâ daha Felix'in sex sırasındaki halleri aklıma geliyordu.

Kötü kötü gülerek yerimden fırlayıp onun yatağına girdim. Yastığının kokusunu içime çektim. "Bebeğim benim..."

O şekilde uyuyakalmıştım. Son 1 ay içindeki en huzurlu uykum buydu.

Öğlene doğru iyice gerindiğim gibi kalktım. Dün çok geç geldiğimiz için bugünkü antrenman iptal edilmişti.

Konuşmamı hazırladım. Akşam yemekten sonra olanları Leeknow'a anlattım. Felix orada çok fazla saklanamazdı.

Patron dediklerimi duyunca derin bir iç çekti ve düşüncelere daldı. "Pekala, sanırım bu kabul edilebilir..."

Hain olmadığına inanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Hain olmadığına inanmıştı. Şimdi de Han ona trip yapmaya başlamıştı. Suratına bile bakmıyordu.

Leeknow yanına gidip "Senin gönlünü alacağım sincabım." dedi ve yanağına sesli bir öpücük bıraktı.

Başta direkt Sinek Ailesine baskın yapmayı düşündü. Hepimiz onu sakinleştirip önceliğimizin Felix olduğunu söyledik. Bununla beni de alıp odadan çıktı, diğerlerine haber verdi. "KUPALARA GİDİYORUZ KALKIN."

-Tanrım...
-Yine mi?
-İlk defa gitmek istemiyorum.
-Dün gece her yere bakmadık mı?

Herkes bıkmış bir vaziyette hazırlandı. Leeknow koridorlarda terör estiriyordu. "YAYLANMAYIN HADİ!"

Yarım saat sonra toparlanınca arabalara doluşup binaya direkt baskın yaptık. Leeknow Jennie'yi tutacaktı, biz de odalara dağıldık.

Aslında nerede ayrıldığımızı hatırlıyordum. Sağ taraftaki 5. ya da 6. odaydı. Önce oraları kontrol ettim. İlk gittiğim yerde yoktu. Kızlar yüzüme bir ton kıyafet fırlatıp çığlık çığlığa beni kovdu.

Kill Bill | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin