-Felix'in ağzından-
Öğleden sonra atış eğitimi vardı. Hyunjin'le birlikte çalışmaya karar verdik.
Bana birkaç teknik gösterdikten sonra ortaya çıktım, o da arkama geçti. Ellerimizi buluşturup gösterdi.
"Direkt ölmesini istiyorsan buraları hedef al. Sadece acı çekmesini istiyorsan da buraları. Tamam mı?"
"Bill... Ben kimseyi vuramam ki..."
Etraftakilere çaktırmadan ellerini belime getirip okşadı. "Bazen yapman gerekebilir Felix."
Başımla onayladıktan sonra kulağıma fısıldadı. "Çok sinirlendiğin bir anıyı düşün. Ya da nefret ettiğin birini. Sonra çek tetiği."
Babamı, hareketlerini, alışkanlıklarını düşündüm. Annemin saatlerce haykıra haykıra ağladığı geceleri düşündüm. En son ölüm tehditi alışımla başka bir mafyaya katılmak zorunda kalmamı düşündüm.
Nefeslerim hızlanırken gözlerimdeki bakış da hissizleşti. Bir sinirle maketin 6 kilit noktasını üst üste vurdum.
Kurşun bitince sakinleştim. Herkes şok olmuş bir şekilde bana baktı. Salondaki birkaç saniyelik sessizlikten sonra alkışlamaya başladılar.
-OHA
-Çok iyidin!
-Tebrikler~
-Gerçekten yeni mi öğreniyor?Atış yaptığımdan beri Hyunjin geri kaçmıştı. Kulaklıkları çıkarıp yanına geldim. Gururla gülümsüyordu. "Ya, Lee Felix... Bazen beni korkutuyorsun."
Hevesle vurduğum makete baktım. "Ben bile kendimden bunu beklemiyordum. Senin sayende başardım~"
Ders bittiği gibi odamıza çıktık. Hyunjin dışarıda işi olduğunu söyleyince ben de kendimi yatağa bıraktım. Tek başıma kafa dinledim.
Bu mafya işi sandığım kadar kötü değildi. Annem nihayet maddi olarak rahat etmişti. Ben de burada çok güzel arkadaşlıklar edinmiştim. Hatta hayatımın aşkını bulmuştum...
Bunları düşünürken telefonuma garip bir mesaj geldi. Uzandığım yataktan doğruldum ve yüklenen fotoğrafa tıkladım.
______________
Bugün, 16:35
Bilinmeyen numara:
💬 Annen elimizde
💬 1️⃣ Bir fotoğraf gönderildi.💬 1 saat içinde gel
💬 Yoksa onu öldürürüz
💬 Sakın polisi aramayı düşünme
💬 Yanında da kimse olmasın
💬 Bir konum gönderildi.
💬📍______________
Yatağımdan fırladığım gibi korkuyla ağlamaya başladım. "Anne!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Bill | Hyunlix
FanficMafya altındaki iki gencin kontrol edemediği karşılıklı duygular onlara nasıl mal olacaktır? ♠️♥️♣️♦️ Kural 1: Düşman ailelere bilgi taşıyamazsınız. Kural 2: Görev sırasında madde kullanamazsınız. Kural 3: Aileniz hariç kimseyle iletişim kuramazsını...