Kaçış...

32 20 0
                                    

Keyifli okumalar!

~Kaçış~

'En kötü gününüzde insana kabusun en dehşetlisin gördüren hayattır asıl acımasız.'

Δ 

 İki seçeneğim vardı:Ya kaçıp kendimi bu kabustan kurtaracaktım,ya da kendimi bilerek bu kabusun içine atacaktım.Ömrüm boyunca bu kabusu yaşayacaktım.

 Kabustan hiç bir zaman kaçış yoktu.En kötü gününüzde insana kabusun en dehşetlisin gördüren hayattır asıl acımasız.Bazı insanlar bu acılara katlanamyor ve kendi hayatlarının katili olurlar.Katili oldukları hayatlar gün geldiğinde onlardan acı vererek er ya da geç intikamını alacak...

 Kaçmaktan  başka şansım yoktu.

 Arkamdan araba tekeri sesi geldiğinde arkama baktım.İşte gelmişti kirli erlleriyle bedenimi çalmaya çalışan katil.Arabadan indiğinde Alpe baktım.İlk gözlerinde şaşkınlık sezmiştim.

  "Amca?!"

 Ne! Amcamı?! Burda neler oluyor Allah aşkına!

 "Bakıyorumda kızı bulmuşsun Alp!"Sırıtarak dediği şeylere çok sinirlenmiştim.

 "Sen mi kaçırdın Umayı!"diye kükreyince yerimde sıçradım.

 "Senden kaçıyordu,kurtardım işte!"Bana bakarak "İstediğin bu değil miydi Küçük Tavşan?!"Gerginlikten artık elim ayağım bir birine girmişti.

 Şu an karşımda dünyada en çok nefret ettiğim iki insan vardı.Ben ne yapmalıydım.Tek kurtuluş yolum bir mucizenin olmasıydı.

 Bir mucize olmalıydı ne olur...

 Ortada kalmış ikisinede bakıyordum.Alp gözlerini kırpmadan amcasına bakıyordu.Amcasıysa sırıtarak,arsız gözlerle beni süzüyordu.Allahım ben nasıl bir cehennme düştüm!

 "Amca! Babam sana ne demişti!"Amcasının birden gülüşü yüzünden yavaş yavaş solmaya başladı.

 "Alp! Beni babanla tehdit etme!"Amcasının aksine Alpin yüzünde şeytani bir gülüş oluştu.

 "Neden amcacığım?! Serhat gibi benide mi ÖLDÜRTÜRSÜN?!"Konuştuklarından hiç bir şey anlamıyordum.Şu an tek derdim burdan nasıl kaçacağımdı.

 "Yürü Umay! Gidiyoruz!"Allahım neden her kes beni kuklasıymış gibi kullanıyor!

 "Kız benimle gelecek!"

 "Sana o hakkı kim verdi hatırlam-"Alpin amcasının telefonu çaldığında Alpin cümlesi yarıda kesilmişti.Amcası telefonu kulağına götürüp konuşmaya başladı.

 "Ef-efendim Uzay."O an fark ettiğim iki şey vardı.Birincisi amcasının Uzay denen adamla konuştuğunda sesinin titremesi olmuştu.İkincisiyse Alp Uzay ismini duyduğunda gerilmişti.

 Acaba Uzay denen adam kimdi? Böyle canavarları gerildecek ne yapmıştı? Canavarlar hiç bir şeyden korkmaz mıydı?

 "Tamam bekliyoruz."Karşıdaki kişini dinledikten sonra telefonu kapattı.Gerginlikle Alpe dönüp konuşmaya başladı.

 "Uzay Türkiyede..." Korku dolu sesi beni inanılmaz germişti.Alp bağırarak arabanın kapotuna yumruğunu geçirmişti.

 "Allah kahretsin!"Korktuğum için onlardan uzaklaşmaya başladım.Onların beni fark etmediğini fark ettim.Yavaşça arabanın arkasına saklandım.Hayla beni fark etmemişlerdi.Onlara son defa bakıp ormana kendimi attım.

 Allahım sonunda kortuluyorum!

_______________________________________

 İki saattirdir ki bu ormanda yürüyordum ama bu ormanın bir sonu yoktu.Yürü yürü bitmiyordu.Akşam olmaya az kalmıştı ama bi türlü ne ana yolu,ne de bi ev bula biliyordum.

 "Acıktım..."Dudağımı büzerek karnımı ovmaya başladım.Neredeyse açlıktan ölecektim.

 Biraz yürüdükten sonra bir gölün yanına varmıştım.Karşıma baktığımda büyük bir villanın olduğunu gördüm.

 Allahım sana şükürler olsun!

 "Sonunda!"diye bağırdığımda sesim yankı yapmıştı.Bu kadar bağırmamalıydım.

  Gölün yanından villaya doğru irellemeye başladım.Yürüyerek bir kötüğün yanına gelmiştim.Suyu geçmek için kötüğün üzerinden geçmeliydim.

 "Hadi Umay! Bunu yapa bilirsin!"Kötüğün üstünden dikkatlice yürümeye başlamıştım.Tam inecektim ki ayağım ağaca takılmıştı.

 Eveeeet,şimdi sırıl sıklamdım!Afferim Umay!Senin bu haraketine göre teşekkür ederiz!

 Havada buz gibiydi.Titreyerek villanın kapısına doğru yürümeye başladım.

 Yardım isteyecektim.Başka ne yapa bilirdim ki? Beyaz gömleğim tenime yapışmıştı.Bu çok rahatsız edici ola bilirdi.Özellikle de korumaların bana böyle bakmasından çok rahatsız oluyordum.Evet,bahçe korumayla doluydu.Evin kapısı tahmin ettiğim yere gidip,zili çalmaya başladım.Etrafıma bakarak ellerimle kendimi ısıtmaya çalışıyordum.Lakin olmuyordu.Hava buz gibiydi.Kapı açıldığında şokla kapıdaki iki kişiye baktım.

Hayır bu olamazdı! Hayır,hayır bu gördüğüm bir yalan olsun!

 Ne olur yalan olsun!

_____________________________

Bölüm nasıldı?

Acaba kapıdakiler kimdi? Kapidekilerin kim olduğuyla bağlı teorilerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayınnn.

Birazdan yeni bölüm atıcağım merak etmeyin.  :)

Birde size bir şey söylemek istiyorum.Ben bölümleri değiştireceğim.Bütün bölümleri diyil.Sadece karakterler olan bölümü bir bölüm sonra yayınlayacağım.Yeni karakterleride oraya elave etmek istiyorum.

Bölümü izlediğiniz için teşekkür ederim.Vote ve yorum atmayı unutmayınnn.



GÜNAH BENİM SOYADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin