El se hiszem ,hogy itt áll előttem.
-Gyere!-mondtam nyersen ,majd a mikrohoz ugrottam és leültem enni az asztalhoz.-Ha éhes vagy szolgáld k magad,tudod a járást.
-Sajnálom amit mondtam.
-Tényleg utálsz engem hallgatni?
-Nem,persze hogy nem,buta.-ült le elém.
Pár falatot ettem csak és a vacsora csendben telt.Aztán felengedtünk.
-Hoztam popcornt,szoval rakhatnánk be filmet és megehetnénk,ha már van.
-De a randid...
-Lemondtam.
-Mi,miért?
-Egy barátság fontosabb.Te fontosabb vagy.
-De nem akarom,hogy később ezért hibáztass.Mint...
-Mint?Ma?-állt közvetlen elém.-Nem lesz ilyen több,oké?
-Oké.
-Akkor lássuk azt a filmet.-és már be is indult a szomámba berakni a Nagyfiúkat.
Megcsináltuk a popcornt és elkezdtük a filmet. 22:35 volt már mikor vége lett a filmnek.Már nem akartam hogy Adam elmenjen.Épp felállt mikor utána nyultam.
-Nem maradsz éjszakára?
-Ja,nem terveztem haza menni csak a mosdóba.Nem gondoltad,hogy egyedül hagylak.-adott puszita homlokomra,majd kiment a fürdőbe.
Milyen jófej.Nem hagy magamra.És lemondta miattam a randiját.Ennek örülök,de ez titok.
Miután visszajött elmentem letusolni de mire visszaértem Adam már elaludt elterülve az ágyamon.Most így hova fekszem?Feküdjek mellé?De akkor túl közel leszünk egymáshoz.
Odamentem az ágy mellé mire hirtelen elkapta a kezem és behuzott maga mellé.-Felkeltettelek?-suttogtam a füléhez közel.
-Nem aludtam még.Ugyhogy nem.
Adam rámnézett és furcsán kémlelte az arcom.
-Mi az?-kérdeztem ivel kezdtem furcsán érezni magam , de nem ez volt az oka.
-Te egyre szebb vagy.
-Persze.
-Komolyan.Mikor lettél ennyire szép.-nézett mélyen a szemembe.
-Ugyan már!Mindenkinek ezt mondod.
-Csak ha komolysn gondolom,de ezt te is jól tudod.Mért csinálod ezt?
-Mégis mit?
-Próbálsz ellökni magadtól,csak azt nem értem miért.
-Nem próbállak.
-De igen!
-Na jó,nem fogok veled vitatkozni,mert igazam van!
-Dehogy van!-nevetett fel,majd elkezdett őrülten csikizni.
-Hagyd abba!Adam,komolyan ne csináld!-nevetve mozgolodtam mire fölém került és abbahagyta.Csak nézett rám és egyre közelebb hajolt a számhoz.De nem tette meg.Amit bánok.Izgatott lettem és zavarba hozott.
Legördült rólam,majd jóéjszakát kivánva elaludt.
Mi volt ez?Megakart csókolni??De valami visszafogta..
Holnap beszélnem kell Jennyvel.
YOU ARE READING
Ketten együtt.
RomanceMindig mellettem volt,szamithattam rá. Kiskorom óta legjobb barátom. Vajon több ez ,mint egy átlagos barátság? Ő is többet érez vagy csak barátként tekint rám? Hát.. Nemsokára megkapom a választ.