7.

274 23 3
                                    

Adam egész nap leste a kivánságaim és nevettetett sőt vállalta velem a Spongyabob nézést is. Aztán jött a telefon.Valaki kereste.

-Ne haragudj Liv de ezt fel kell vennem.

-Persze.-felült de nem ment ki igy hallottam mit mond.

-Szia.Öö..jó délután?Emma most nem igazán érek rá.Fontos dolgom van.Igen a szüleimmel békülök.Oké szia.

Lerakta.Nem akarta elmondani Emmának hogy velem van.Ennyire zavarja hogy Adam legjobb barátja lennék?

-Baj van?-kérdezte közel hajolva hozzám.

-Nincs.De ha menned kell menj nyugodtan.Nem akarlak feltartani.

-Liv légyszives ne kezd megint.Nem minden rólad szól!-oké.

-Tényleg elkéne menned.Nem akarom hogy itt legyél velem.Amugy aggodom érted te seggfej!

Mért kell mindig megbántanod?!!-nem szólt semmit csak nézett rám felhuzott szemöldökkel.

-Tudom.

-Ennyi?Tudom??Remélem Emma örül mert...

-Mert??-lett mérgesebb.-Mi van részedről vége?Itt töltöm veled az egész napot erre ezt kapom tőled?

-Mért mit vártál?Mindig belémkötsz.

-Már bocsánatot kértem.De komolyan veszekszünk a semmin?Több évnyi barátság után?

-Én nem akarok csak...

-Akkor ne tedd!-megfogta a kezem és magához huzva megölelt.

Fura volt az egész.Lassan távolodott el tőlem és mélyen a szemembe nézett.A szeme ajkaimra tévedtek.Csak pár centi volt a szám és az ő szája közt mikor csöngettek az ajtón.

-Megyek megnézem.-leheltem ajkaira.Felsóhajtott és kiengedett a szobából.

Siettem ajtót nyitni és mikor kinyitottam Nate és Jenny állt előttem.

-Sziaa.-öleltek meg mindketten mire kijött Adam is.-Na végre haver elmondtad neki hogy...-de Adam befogta Nate száját.

-Mit mondott el Livnek?-kérdezte Jenny.Én sokkos állapotba kerültem.

-Semmit.Nate nem tudja miről beszél.Ugyhogy megyünk is egy pasis estére,igaz Nate?

-Jaah.

-Várjatok!Nem ezt akartad mondani igaz Adam?-szólt utánuk Jenny.

-Nem.De amit akartam az nem fontos.Csak barátom és az is marad.-nézett rám.

Basszus! Egy idiota vagyok...

Ketten együtt.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin