Lassan vált el a számtól.
-Huhh!Hát ez...jó volt.-kezdte a csókunk után.
-Öhm..igen eléggé.
-És fura.
Elengedett karjai közül majd lépett egyet hátra.
-Szerintem felejtsük el.Én nem szólok annak a Dave gyereknek te meg Emmának.
-Megegyeztünk.
Adam intett majd felvéve a polóját kiment az ajtón.Mért érzem azt hogy ez volt az utolsó pillanatunk??Mert igy van.
Egesz nap a csókunk járt a fejemben.Milyen.. különlegesnek éreztem.Más volt mint Daveé.Sokkal.Ezt nem tudom hova tenni.Nem momdhatom el Davenek de ez olyan dolog amit mégis elkéne.
Irtam Jennynek ha tud jöjjön át fontos.Azt mondta délután tud mert Natenél van.Örülök nekik.
Ekkor megcsörrent a telóm.Dave!-Szia Liv.Ráérsz ma?
-Szia.Nem nagyon.Keresztanyumhoz kell mennem.
-Óh kár.Akkor hivj ha tudunk találkozni.
-Oké.Szia.
Szegény.Most leráztam.Mindegy.Lehet kicsit kikéne mozdulnom.Igy is teszek.
Lementem a parkba és sétáltam egyet.Elgondolkoztam mindenen.-Anyucii.Hol van Adam?
-Mindjárt jön hogy láthasson.Csöngettek!
-Egy kislányt keresek akit imádok.-jött be mosolyogva.
Odaszaladtam hozzá és a nyakába ugrottam.Adam felkapott és körbeforgatott karjában.
Már akkor imádtam.-Na és mihez lenne kedved drága?-simogatta a hajam.
-Csak veled lenni Adam.
Ekkor éreztem a szívem első nagyobb dobbanását Adam iránt.Vagy csak ekkor ébredtem rá.8 évesen.
Abba a fiúba szerettem bele aki életem minden percében mellettem volt és számithattam rá.Kiállt értem.
Mindig megvédett engem.Emlékszem. Àltalánosban sok lány kicsufolt mert egy fiú a legjobb barátom.Nem nagyon jöttem ki a lányokkal még Jenny előtt.Adam mindig megvédett tőlük.
-Ne aggodj drága.Mindig melletted leszek.Hozzám tartozol!Szeretlek drága.
Ekkor mondta ki először....és utoljára.A szeretleket felváltotta az imádlak de ezt kihangsúlyozta azzal ,,úgy mintha a tesom lennél."
És még mindig igy van...Időközben egy padra vetődtem és újra megeredtek könnyeim.Tényleg elkéne mennem Sarahékhoz.Így hát fogtam magam és útnak eredtem.Busszal mentem mivel nem a közelünkben laknak.A buszon lett egy társaságom.
-Szia Liv.-köszönt Emma és ült le mellém.Márcsak ez hiányzott.
-Szia.
-Mond jól vagy?
-Igen minden oké.
-És nem tudod Adamnek mi baja mostanában?Tudod mióta összefutottunk a parton mikor Dave is ott volt.Azóta nagyon fura.Csak egyszer találkoztunk.
-Nem tudom már nem nagyon beszél velem se.
-Komolyan?Pedig te nagyon fontos vagy neki.Ne haragudj de ezért mindigis irigykedtem rád.Látszik mennyire szeret.
Ez a szó!
Akármennyire is utálnám a lányt nem tudom. Túl kedves.-Nem értem mi üthetett belé.
-Már nekem se mond el semmit.Sőt már véget vetett a barátságunknak.-Emma nem szólt semmit de ledöbbentette a mondatom.
Jelzett igy elköszönt és leszállt a buszról.
Két megállóval később énis.
.....-Szia Oliv.-fogadott öleléssel Sarah.
-Szia keresztanyu.
-Mi szél hozott erre?
-Jöttem látogatóba.
-Liv?-jött ki anyu a konyhából.
-A lányod eljött látogatóba.
-Baj van kicsim?
-Nincs.
-De van.Látom.
-Mindegy anyu.És hol van az én kedvenc unokatesóm?-futott felém Emily.
-Sziaaa Oliv.-ugrott a nyakamba.
-Milyen nagyra nőttél picur.
-Már nyolc vagyok ne hivj igy.
-Oké oké.
-Szervusz tökmag.-jött felém Joe keresztapu.-Mizu??
-Sziaa.
Köszöntünk a kitalált köszönésünkell majd Joe behivott a nappaliba beszélgetni mig anyuék a konyhában voltak.
-Na mesélj!Összejöttetek már Adammel??
,,Ja igen.Ismeri Adamet mert ott volt a keresztelőn.Életem minden percében ott volt.Ennél is."
-Nem.És sose fogunk.
-Mert?
-Mert hülye pöcs!
-Huhh.Mit csinált?
-Megcsókolt,összeveszett velem,eldobott, van barátnője,nekem barátom.
-Jaj ez a fiatalság!Mikor fogtok lépni már végre.Hiszem szeretitek egymást.
-Nem szeretem.Én szerelmes vagyok belé.
Joe magához ölelt majd szórakoztatott minket.Aztán csikiharcba kezdtünk amiben Emily is részt vett.
-Áh,nem birtok velem.-győzőtt le minket Joe.
-Gyertek kajcsizunk!!
Kimentünk jobban mondva ki futottunk anyuékhoz és leültün enni.Evés után egy csomót beszélgettünk meg nevetgéltünk.
Saraht megkértem aludhatok e itt ma este mire beleegyezett.
Ahogy anyu elment megágyazott nekem a vendégszobában majd mikor bementem alvásra készen várt valamire.-Mi az?
-Mi a baj Oliv?
-Csak összekaptam Adammel de nem tudok rá haragudni sokáig mert szerelmes vagyok belé.
-Mi mindigis tudtuk.Anyád még fogadott is rá hogy egyszer összejöttök majd.
-Mi nem járunk.
-Még!
Ezt hogy értette?
-Egyébként szokott jönni látogatóba.
-Adam?
-Igen.
Ez rendes tőle.
.............
Tegnap hamar elaludtam.Reggel csak Sarah volt otthon mert Joe és Emily bevásárolni mentek.Reggeli után hazamentem és bedőltem az ágyba.Sarah mondta menjek máskor is .Jenny hivott hogy ne haragudjak amiért nem jött át tegnap anya meg már elment dolgozni.Egyedül vagyok.
Vagyis gondoltam én de benyitottak a szobámba.-Te mit keresel itt?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ketten együtt.
RomanceMindig mellettem volt,szamithattam rá. Kiskorom óta legjobb barátom. Vajon több ez ,mint egy átlagos barátság? Ő is többet érez vagy csak barátként tekint rám? Hát.. Nemsokára megkapom a választ.