12.

319 20 0
                                    

-Hozzád jöttem!-csukta be ajtóm Adam.

-Minek?

-Emma mondta hogy beszéltetek és az szeretné ha kibékülnénk.Látta rajtad hogy fájnak a történtek.-haaj ez a lány.

-Nem kötelező.Ezek szerint te nem akarsz békülni.

-Nem erről van szó.Csak már nincs szükséged rám ugy mint régen.

-Honnan veszed?Azt hiszed marha okos vagy mi?

-Liv!Imádlak mint barát.Nem vagy több számomra.-auucs!!

-Ezt jó tudni.Nekem se!

-Klassz!

-Ja.

Megragadta a kezem magához húzott és adott puszit a homlokomra.

-Tudod mi lesz holnap drága?-kicsit kezdett zavarba hozni.

-Igen,suli.

-Más nem jut eszedbe?

-Tudom hogy holnap van a szülinapod.Sose felejteném el.

-Akkor megnyugodtam.-elmosolyodott majd bement a szobámba.Utána mentem.

-Mit művelsz?

-Minek látszik?Csak bejöttem társaságot nyujtani.-leültem mellé.

Már nagyon nem értem mi van vele.
Holnap lesz a szülinapja.Tudom milyen ajándékot veszek neki.Ezt szeretné már régóta.Tudom hogy hiányzik nek a deszkázás.Plussz mindigis szeretett volna motorozni.Ez leaz az ajándéka.És a régi deszkája amit azóta is magamál tartok jól eldugva.

............

Ma van Adam szülinapja!!!
Felhívtam Joet hogy intézzen nekem motort amivel Adam motorozhat a pályán pár versenyzővel.Joe befolyásos ember ezért kértem meg őt erre.Simán eltudja nekem ezt intézni.

,,Szia.Figyelj!Adamnek bulit rendeztem a Little Rockban.Gyere te is de ne mond el neki."-Nate.

,,Ott leszek:)"-Liv.

Kedves Natetől ez a buli ötlet.
Na de még délelőtt suli van.
Gyorsan elkészültem majd rohantam a suliba.
Adamet minden ismerőse felköszöntötte.
Intett nekem köszönésképp majd bement a haverjaival.Kezdek félni attól hogy nem tetszik majd az ajándékom számára.

Egész nap izgultam a buli miatt.Jenny vigasztalást nyujtott ha kellett és mindig nevetetett hogy nem gondoljak folyton Adamre.
Suli után futottam haza hogy a deszkát még a buli előtt betudjam csomagolni.Joe elintézte nekem a motoros dolgot és mondta hogy hivjam fel ha induln akarunk oda.
Mivel mindjárt kezdődik a buli gyorsan berontottam a fürdőbe és csinossá varázsoltam magam.
Raktam fel szempillaspirált majd felvettem egy egyberuhát aminek a felseje fehér a szoknya része rózsaszín és hátul hosszitott.
Végig néztem magamon majd Jennyt megvárva indultunk a Little Rockba.

-Izgulsz?

-Nem csak félek hogy mi lesz ugyanis Nate meghivta Davet is.

-Legalább Adam rájön végre mit vesztett.-kacsintott rám.

Belépve Nate mosolyogva fogadott minket majd engem megölelt Jennyt meg lekapta.Nagyon aranyosak együtt.

Itt volt az idő!

Adam belépett az ajtón Emma kezét fogva mire mi elkezdtük hangosan a ,,Boldog szülinapot!" dalt énekelni. Adam nagyon meglepődött és örült a meglepetésnek.

Ketten együtt.Where stories live. Discover now