8.

303 22 2
                                    

Miután elmentek lesokkolodva magamba néztem.Mekkora idióta vagyok.Komolyan elszúrtam az esélyeim annál a fiúnál aki mindennél többet jelent nekem?

-Hé!-karolt át Jenny.-Ne bánkodj!

-Végülis ott van neki Emma.

-De nem őt akarja maga mellé.

-Nem érdekel.Most mondta.Csak barátja lehetek.Majd valahogy túllépek rajta.Megleszek.

Jenny szorosan magához ölelt majd kitalálta hogy tartsunk csajos napot.Na ennek örültem.Legalább lesz egy vidám napom a barátnőmmel.

......

Hazafelé egyedül sétáltam pár szatyorral mivel Jennynek hamarabb haza kellett indulnia.Vacsorázni mentek a szüleivel.
Mentem volna át a zebrán mikor jött egy kocsi és majdnem elcsapott de valaki visszarántott a járdára.Erősen kapaszkodtam a megmentőmbe ő meg nyugtatóan átölelt.Felnéztem rá és egy igen helyes sráccal találtam szembe magam.

-Jól vagy?-kérdezte aggodva.

-Igen.Neked hála.Köszönöm.

-Ugyan!Ezt nem kell megköszönnöd.-mosolygott rám helyes,aranyos mosolyával.-Dave vagyok.És te?

-Olivia.

-Nagyon örülök.A szép névhez szép tulajdonos is társul.

-Köszi.Mindent.Most mennem kell..

-Persze.Ha gonolod elkisérlek.

-Rendben.

Egész uton szorosan állt mellettem nehogy valami bajom essen.Bár tudta nagyon jól hogy nem kell már féltenie.Aztán elkezdett hülyéskedni és neettetni ami igazán jól esett.Kedves srác és figyelmes.Élveztem a társaságát ezért lementünk a hozzánk közeli molóra.Pont ekkor találkoztun össze Adamékkel.Klassz.

-Liv!-integetett Emma.-Sziasztok.

-Sziasztok.

-Jó hogy látlak.Ó, ki a barátod?-Adam ráncolt szemöldökkel nézett hol rám hol Davere.Szoval nem tetszik neki.És?

-Ő itt Dave.Nem rég ismerkedtünk meg.Megmentett egy kocsitól.

-Komolyan?Jól vagy?Dave ilyen bátor vagy?

-Nem nagy dolog.Szivesen tettem főleg e szép lány érdekében.-nézett rám moaolyogva.

-Na és most máris bebújsz az ágyába?-kérdezte Adam durván.Ez elég rosszul esett.Ezért csattant kezem az arcán.

-Nem én fektetek meg minden csajt!-karon fogtam Davet és ott hagytuk a két szerelmes galambpárt.

Mekkora seggfej!Bunkó és azt hiszi mindent tud.

-Liv?Minden rendben?-állitott le és nézett mélyen a szemembe.

-Sajnálom hogy seggfej volt.

-Kik voltak ők?

-Adam a legjobb haverom és Emma a barátnője.De még sose volt velem ilyen hülye.

-Lehet hogy féltékeny.-mosolyodott el.

-Miért lenne?

-Mert velem vagy nem vele.-és közelebb hajolva gyengéden megcsókolt.És én hagytam.Nem toltam el magamtól.

Mégis mit művelek??Hiszen nem is ismerem most találkoztunk először.De mégis olyan védelmező és aranyos.A csókja meg egyszerűen mesés volt.De megjött az eszem és elhúzodtam tőle.

-Ne haragudj,Liv.Csak elkapott  hév és...Sajnálom.

-Öö..semmi gond.Csak meglepett.

-Gondolom ha most elhívnálak randizni hogy megismerjük egymást nemet mondasz,ugye?-nézett rám szomorúan.Félve a válaszomtól.De ha Adam úgy akkor én így.

-Legyen.Miért ne?Legalább megismerem a megmentőm.

-Ennek nagyon örülök.Klassz.-ölelt magához.-Akkor holnap 7-kor érted megyek hozzád.

-Oké.Várni foglak.-majd felmentem a házba.

Lehet hülye vagyok de az is lehet hogy ebből kisül még valami jó is.
Így eltudom felejteni Adamet és k tudja de idővel lehet beleszeretek Davebe.
Anya haza érkezése után bejött hozzám és későig beszélgettünk minden féléről.Láttam rajta hogy nagyon fáradt így jóèjszakát kivánva letusoltam majd elaludtam.

Kiváncsi leszek a Davevel való randimra.Csak az bánt hogy nem Adam fog randizni velem.De majd idővel ez is elmúlik..Idővel...

Ketten együtt.Место, где живут истории. Откройте их для себя