Hari ini pada tahun 2005,aku menjejakkan kaki buat pertama kali di sini.Berdasarkan kecemerlangan aku dalam ujian UPSR,aku di terima utk bersekolah di sebuah sekolah di Negeri Sembilan.
Sekolah ini bukanlah sekolah elit,sekolah biasa shj tetapi aku berasa seronok sekali kerana kedudukan sekolah ini yg jauh dari kesibukan bandar,terletak di kawasan desa yg berlatar belakangkan kawasan hutan dan pergunungan.
Selepas selesai urusan pendaftaran,aku menemani kedua ibubapa ku ke dalam kereta utk lambaian akhir kerana kami akan berpisah skrg.Aku di sini dan mereka di Kajang,Selangor.
Aku tidak merasakan sebarang kesedihan,mungkin juga kerana aku suka berdikari dari kecil.Dengan segera aku memasuki bilik asrama utk mengemas barang di dalam locker.
Locker ye tidak besar mana,diperbuat daripada kayu.Cukup-cukup utk aku meletakkan barangan peribadi di situ.
Dalam masa yg sama aku dapat berkenalan dgn beberapa kawan baru yg seusia seperti ejam,amy,kas,amir dan lain-lain.
Aku juga diperkenalkan dgn beberapa org senior seperti ariff,hafriz,nasrul,azmi dan beberapa lagi yg lain.
Dan di sini lah aku baru tahu tentang melancap,perkataan dan perbuatan yg tidak aku pernah ketahui sebelum ini.
Ini adalah sebuah kisah benar melibatkan diriku di asrama ,
Dan disinilah segalanya bermula ..
YOU ARE READING
ASRAMA 2005
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU KETIKA BERUSIA 13 TAHUN PADA TAHUN PERTAMA AKU DITERIMA MEMASUKI SEBUAH ASRAMA DI N9. SEGALANYA BERMULA DI SINI. BERDASARKAN KISAH BENAR.