"Weh bangun,jom pergi sarapan",ternyata Aliff mengejutkan ku dari tidur. Kacaulah kau ni,kataku disambut ketawa dari Aliff.
Setelah bersiap kami turun ke dewan makan,banyak makanan yg lebih kerana ramai pelajar yg sudah pulang ke rumah semalam.Ini tidak termasuk lagi pelajar yg fly ke Melaka.
Apa plan kau hari ni? Soal Aliff padaku.Japg nak mandi and basuh baju sekali,esok boleh rehat.Lagipun org tengah takde,senang la sikit nak basuh baju,jawabku..
Jika pada hari minggu yg biasa,keadaan di tandas penuh dengan penghuni yg membasuh pakaian masing-masing.Maklumlah asrama kami tidak mempunyai mesin basuh,jadi semuanya perlu dibuat dengan tangan sendiri.
Sedang aku leka membasuh baju,dtg juga Aliff,dia pun sama membasuh bajunya.Dalam pada masa yg sama kami berborak.Aliff merupakan seorg yg ramah,sebab itu dia disenangi oleh semua org.
Sedang aku mengibas baju,mataku tertumpu kepada punggung Aliff.Dia memakai seluar baju melayu berwarna putih dan jelas kelihatan spendernya yg berwarna merah.Aku tergamam.
Aku melihat dia mempunyai badan yg cukup menarik,mempunyai kesan six paxk,dan punggungnya jugak sedikit tonggek.Aku menelan air liurku,apatah lagi apabila aku teringat perkara yg terjadi di dalam stor.
"Oii,mengelamun apa tu?" Soal Aliff.Dengan segera aku mengibaskan pakaian ku yg lain dan terus ke ampaian jemuran.Batangku stim dan aku tidak memakai apa-apa melainkan seluar mandi ini shj.
Selesai mandi aku terus berlalu pergi masuk ke dalam bilik,walaupun Aliff meminta aku menemaninya sehingga selesai.Bukan aku tidak mahu,tetapi aku bernafsu sekali melihat Aliff sebegitu.
"Takpelah kalau taknak teman aku,nanti aku dtg bilik lepak dengan kau" kata Aliff.
Aku mengangguk dan terus berlalu pergi.
YOU ARE READING
ASRAMA 2005
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU KETIKA BERUSIA 13 TAHUN PADA TAHUN PERTAMA AKU DITERIMA MEMASUKI SEBUAH ASRAMA DI N9. SEGALANYA BERMULA DI SINI. BERDASARKAN KISAH BENAR.