KELAS PADA HUJUNG MINGGU

1.2K 23 2
                                    

Hari ini merupakan hari Ahad.Ramai ibubapa yg hadir utk menjenguk anak mereka.Tiba-tiba aku melihat kelibat Nizam dan Hafriz berborak mesra di suatu sudut bersama keluarga mereka.Baru aku tahu rupanya mereka bersaudara.

Tiba-tiba ada tangan yang memegangku dan aku berpaling,rupanya Aliff.Dia memelukku kerana sudah lama tidak bertemu.Aku bertanya tentang khabarnya dan dia berkata semuanya baik.

Dia mula membuka cerita tentang kejadian dia lalui bersama Qayyum.Tetapi aku mencelah kerana aku kata aku sudah mengetahui.Dan aku memujuknya kerana tiada siapa tahu dan Qayyum dibuang kerana alasan memukul,bukan meliwatnya. Aliff tersenyum manis.

Dia memintaku untuk aku menemaninya ke kelas kerana mahu mengambil buku.Aku bersetuju lalu menemaninya.Ketika aku melintasi pagar asrama terdengar suara Nizam mengucapkan selamat kembali kepada Aliff dan Aliff menyahutnya.Kemudian aku bergegas ke kelas.

Aliff melihat mejanya dan mengeluarkan buku-buku dari meja.Aku juga mengunakan masa yg ada utk mengemas ruang mejaku sendiri.Membelek halaman buku latihan utk memastikan bahawa kerja sekolahku selesai,maklumlah esok sudah hari persekolahan.

Tiba-tiba Alif datang padaku dan menjilat leherku,aku terperanjat dan dia meletakkan jarinya di bibirku tanda untuk berdiam.Dia juga meramas batangku dari luar sehingga aku stim dan kemudiannya menanggalkan seluarku.

Aku berasa bimbang kerana takut ada pelajar lain akan masuk ke dalam kelas,tetapi dia memujukku dan berkata tiada sesiapa akan ke kelas pada hari Ahad.Dia mengulum batangjy sehingga aku stim,kemudian dia turut menanggalkan seluarnya dan meminta aku mengulumya.

"Arhhh sedap fii sedap," rintih Aliff ketika aku mengulum batangnya.Ntah mengapa aku turutkan shj permintaanya,ini merupakan batang kedua yg aku kulum selepas batang Hafriz.Kemudian dia memintaku untung menonggeng dan aku turutkan.

Perlahan lahan dia memasukkan batangnya ke punggungku dan aku berasa amat sedap sekali.Dia juga melancapkan batangku dan aku merenggek kesedapan.

Dia bertanya adakah aku mahu fucknya,dan aku mengangguk tanda mahu lalu dia menonggengkan punggungnya kepada aku.Dengan segera aku terus mendayungkan batangku ke dalam punggung Aliff.

Kami berdua merengek kesedapan.Tidak dinafikan punggung Aliff terlalu sedap bagiku,mungkin itu juga Qayyum sangat mengilai Aliff.
Aliff meminta aku untuk mengangkatnya ke atas meja dan dia mahu aku mengefuck punggungnya dalam terlentang supaya dia dapat melihat aku.

Dengan segera kami bertukar posisi seperti dimahukan Aliff.Posisi ini lagi mendatangkan keghairahan kepada aku kerana aku dapat melihat muka Aliff sambil dia melancap.

"Fi,pancut dalam,aku dah nak pancut ni",kata Aliff,dengan renggekan yg kuat dari aku dah Aliff kami memancut bersama.Aku memancut di dalam punggungnya manakala dia memancut di atas badannya sendiri.

Kami terbaring di lantai kelas sambil memuji diri masing-masing.Aliff berkata dia menyukaiku kerana kelakuanku seperti seorang straight dan dia juga memuji bahawa aku hebat dalam berdayung.

Aku mengatakan padanya bahawa dia kacak,dan mempunyai punggung yg cantik dan sedap.Dia hanya tersenyum.
Kami juga berjanji akan merahsiakan perbuatan kami daripada diketahui org lain.

ASRAMA 2005Where stories live. Discover now