PENDEDAHAN

1.2K 15 0
                                    

"Belajar elok-elok,jangan buat masalah di asrama,jika waktu balik wajib,rajinkan diri balik ke rumah ya,"pesan ibuku terhadap aku semasa menghantar aku ke stesen KTM.Dia turut menghulurkan duit belanja sebanyak RM30 kpd aku dan Amir.
"Untunglah",kataku kepada Amir,dia hanya tersenyum kambing.

Selepas mendapatkan tempat yg selesa di dalam train,aku berasa mengantuk sekali,begitu juga dengan Amir.Kami masih berasa penat kerana "perjalanan yg berliku" yg kami tempuhi bersama malam tadi.Aku memandang wajah Amir dan tersenyum kepadanya,dia membalas senyumanku dan mengenggam tanganku.Aku hanya biarkan,kerana seatku di belakang sekali,tiada org lain selain kami.

Amir melepaskan gengaman tangannya
dan meraba batangku.Dia kemudian membuka zip seluarku dan melancapkan batangku.Aku hanya membiarkan dan menikmati sahaja nikmat yg disajikan Amir.Kemudian dia mengulum batangku sehingga air maniku terpancut.Kerana tidak mahu meninggalkan kesan air mani di sini dan baunya,aku memohon utk melepaskan air maniku ke dalam mulut Amir dan dia membenarkan.Wahh sungguh nikmat.

Amir : Thanks fi..Kote kau mmg sedap,dari semalam sampai pagi ni maintain je air mani keluar.

Aku : Wc,thanks jugak kat kau..Kalau kau perempuan dah lama aku ajak couple..

Amir : Kau pernah buat ke dengan Aliff? Tak payah nak malu dah sbb kau pun dah dapat aku.

Aku : Haah,aku dah dapat dia,sebenarnya dia org pertama yg rasa air mani ngan bontot aku,aku harap kau simpan la rahsia ni jgn sampai org lain tau.

Sebenarnya aku bimbang utk membuka rahsia ini,tetapi disebabkan aku berhutang budi dengan Amir,terpaksa aku mendedahkan semuanya.Mendengar jawapan ku Amir terus gelak.

Amir : Sebenarnya fi hari ketiga kita masuk asrama,aku dengan Aliff dah buat dah semua tu.Masa tu malam Aliff nak ke tandas,dia ajak aku teman.Sampai tandas kitorang berkongsi tandas yg sama sebab takut.
Aku tengok batang dia,dia pun tengok batang aku.Last sekali 2-2 stim hahahaha..

Lepas tu aku tanya Aliff dia pernah tgk blue tak,dia kata pernah.Aku suruh la dia buat mcm tu kalau dia nak,tak sangka pulak dia betul-betul buat.Dia start kemam biji aku,lepas tu dia kulum batang aku sampai aku pancut,lepas tu aku buat benda yg sama dekat dia".

Aku terkejut dengan cerita Amir,aku percaya dengan apa yg Amir katakan kerana layanan yg dia terima dari Aliff sama seperti yang aku dapat.

Amir : Kitorang selalu je fun Fi,ada sekali waktu balik wajib aku balik rumah dia,rumah dia takde org,adik beradik dia selalu pergi rumah nenek dia,masa tu la kitorang hidup mcm suami isteri kat rumah dia.Selalunya dia yg selalu fuck aku,sakit memang sakit tapi sedap.Kalau kau suruh aku pilih dia atau kau fi,aku pilih kau sebab kau lagi sedap hahahaha..

Aku hanya gelak mendengar cerita Amir.Barulah aku tau kisah sebenar.Aku tidak pelik Amir memujiku sebegitu kerana Aliff juga berkata yg sama.Walaupun aku sudah memancutkan air mani,batangku tetap tegang sehingga aku berasa penat.

Aku : Aku harap benda ni kau rahsiakan la dari sesiapa termasuk Aliff.Takut ada antara kita yg terlepas cerita pulak.Kau pernah tak fuck Aliff?

Amir : Jangan risau la fi,pandai makan pandai simpan la.Aliff aku pernah fuck dia sekali je,tapi tak lama sebab aku cepat sangat pancut,selalunya Aliff la yg fuck aku.Sebenarnya kau budak kelima kat asrama yg fuck aku,ada je budak lain.

Aku : Haa sape lagi yg mcm ni? Ramai gay jugak kat asrama kita ni. Mana tau aku boleh usha.

ASRAMA 2005Where stories live. Discover now