IMPIAN

1.1K 21 0
                                    

Sejak daripada itu,Aku dan Aliff sering melakukan hubungan terlarang itu apabila berkesempatan,baik ketika di asrama atau pun di sekolah.Pernah juga aku bersama Aliff curi-curi masuk ke dalam bilik asrama utk melakukan perbuatan itu ketika sesi persekolahan.

Pada aku Aliff merupakan seorg lelaki yg sempurna,dikurniakan wajah dan senyuman yg menawan,begitu juga dengan fizikalnya yg menarik,ditambah dengan batang yg besar dan punggung yg padu,ini menjadikan aku semakin jatuh hati kepadanya.

Dia boleh menjadi pelayan yg hebat,boleh menjadi Top atau Bottom,tetapi aku suka menjadikan dia Bottom kerana lenggok punggungnya cukup memberahikan.

Aku juga sudah tidak berasa cemburu ketika dia bersama Nizam,kerana pada aku,aku telah mendapatkan segalanya daripada Aliff.

Suatu hari ketika Nizam bermain takraw,aku dan Aliff berada di tepi padang utk memberikan sokongan dan ketika itulah Aliff bertanya pada ku.

Aliff : Kau rasa Nizam tu sedap tak?
Aku : Ntah la Lip,tapi pada aku kau paling sedap.
Aliff : Aku rasa aku nk buat ngan dia la
Aku : Haa? Buat apa?
Aliff : Apa yg selama ni kau dengan aku buat

Aku hanya mendiamkan diri,kerana aku tidak pernah menaruh perasaan begitu kepada Nizam.Mmg Nizam seorang pelajar yg kacak,tetapi pada aku dia tidak menepati citarasaku. Entahlah,setiap org ada selera tersendiri.Tetapi tidak dinafikan Nizam memiliki aset yg berharga.

Semasa aku berborak dengan Aliff aku disapa oleh Amir,rakan betchku yg berasal dari Batang Kali,Selangor.Dia juga antara pelajar lelaki yg menjadi tumpuan pelajar perempuan di sekolah kerana wajahnya yg comel,tambahan pula dia memiliki mata sepet seperti cina.

Sedang aku berbual dengan Amir,bola tampar meluru laju ke arah kami,rupanya pemain yang melakukan hayunan itu membuat hayunan yg salah.Fauzi pelajar Ting 4 meminta Amir mengambil bola dan membaling bola itu kepada dia semula.

Sedang Amir menunduk utk mengambil bola tersebut,jelas kelihatan line spender yg dipakai Amir.Tertelan air liurku melihatnya.Aku akui diriku mudah tertarik dengan mereka yg memakai spender.Pada aku Amir juga memiliki punggung yg menarik.

Ketika Aliff berangan utk mendapatkan Nizam,kini aku pula berangan untuk merasai punggung Amir.

Malam ini sekali lagi aku terjaga kerana hendak terkencing,jam di dinding menunjukkan jam 1AM.Ketika ini suasana di dalam bilik ku telah sunyi sepi.Yang ada hanyalah bunyi dengkuran.

Aku memerhatikan wajah Nizam lelaki dambaan Aliff yg sedang nyenyak tidur,begitu dengan Aliff di katil sebelah.Aku meraba Nizam dari luar seluarnya,sah batangnya sedang stim.Mungkin kerana kesejukan.

Aku membuka sedikit seluar Nizam dan mengeluarkan batangnya,alangkah terkejutnya aku apabila Nizam mempunyai batang yg panjang dalam 7 inci.Aku dengan geram meramasnya,dan tiba-tiba dia menepis tanganku.Cepat-cepat aku menyorok di katil bawah kerana takut dan berpura tidur kerana takut kantoi.

ASRAMA 2005Where stories live. Discover now