Kalau kau nak tahu fi,Qayyum tu anak org kaya,Aliff mula membuka cerita.Masa aku masuk dorm mula-mula dulu dia selalu layan aku dengan baik.Dia tahu aku org miskin,sbb tu dia selalu bagi aku duit utk makan.
Qayyum merupakan pelajar tingkatan 3,berbadan besar dan tinggi,kulit hitam manis.Tetapi dia tidak digemari oleh penghuni asrama kerana kenakalannya.Tambahan pula dia merupakan seorang kaki buli.
"Satu malam tu masa aku tidur,dia kejutkan aku,mintak aku ke katil dia.Aku masa tu mamai ikut je la sbb ingatkan takde apa.Sampai dekat katil dia tutup keliling katil dia dengan selimut dan dia terus suruh aku kulum batang dia,mulanya aku taknak tapi lepas dia ugut nak pukul aku,aku terpaksa buat".
"Lepas tu dia suruh aku tanggalkan baju dan seluar,dan dia terus fuck aku.Itulah kali pertama aku kena fuck.Aku menangis masa mula-mula kena tu,sbb aku rasa sakit".
"Dia henjut kote dia dalam punggung aku,dalam keadaan dogi.Tak puas dengan tu dia menerbalikkan badan aku mengadap dia,dia angkat kaki aku ke bahu dan dia fuck aku sambil mencekik leher aku.Aku betul-betul rasa diri aku macam pelacur."
Aku dapat lihat air mata mula berkaca di mata Aliff.Sungguh tidak ku sangka Aliff yg disenangi kawan dan guru di sekolah diperlakukan sebegitu oleh senior biliknya.
"Bila dia nak pancut,dia cepat-cepat tarik kote dia dan masukkan kote dia dalam mulut aku.Dia paksa aku telan semua air mani dia.Aku menangis malam tu sbb aku rasa sakit,Qayyum bagi amaran kat aku supaya benda ni dirahsiakan,kalau tak dia akan pukul aku lebih teruk dari hari hari tu."
"Qayyum bagi aku RM20 selepas tu,dia angkat aku ke katil sbb masa tu aku tak boleh berjalan.Sekali lagi dia ingatkan supaya aku tak bocorkan rahsia ni kat sesiapa.Sejak daripada hari tu,dia selalu panggil aku tak kira masa,ada masanya sewaktu rehat pun dia buat mcm tu kat aku dalam tandas library sekolah dan tiap kali dia buat tu dia akan bagi aku RM20.
Jadi lama-lama aku macam terbiasa,aku rasa macam aku sukakan lelaki,mungkin sbb apa yg Qayyum buat dekat aku.
"Bila aku lepak dengan kau,tambah pulak semalam kau demam,aku rasa stim bila tengok benjolan kote kau.Tu aku buat gak walaupun aku takut kau marah.Tapi aku tau kau tak marah sbb kau rasa sedap," kata Aliff pada ku.
Aku hanya tersenyum saje dan berkata lepas ni kau tak payah buat dengan Qayyum.Nanti aku tanya azmi sbb dalam dorm ni ada satu lagi katil kosong.Aliff mengangguk tanda faham.
YOU ARE READING
ASRAMA 2005
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU KETIKA BERUSIA 13 TAHUN PADA TAHUN PERTAMA AKU DITERIMA MEMASUKI SEBUAH ASRAMA DI N9. SEGALANYA BERMULA DI SINI. BERDASARKAN KISAH BENAR.