LIWAT

1.8K 17 0
                                    

Dahi Qayyum berpeluh pada hari ini,nafasnya turun naik.Sudah lama dia tidak melepaskan air maninya.Hendak dibuat sendiri tidak sama dengan kepuasanya.Dia hanya memikirkan Aliff.

Sudah hampir sebulan Aliff berpindah dorm,dan sebulan juga dia tidak melepaskan air itu kepada sesiapa.Dia sedar pemuas nafsunya bukan lagi sebilik dengannya.

Hari ini Nizam tiada di sekolah,dia terlibat dengan kejohanan takraw peringkat daerah.Aku pula pada hari ini terlibat dalam latihan akhir bersama pasukan bolasepak sekolah kerana kejohanan bermula esok.

Tinggal Aliff sahaja seorang diri di dalam dorm.Ada juga penghuni yg lain seperti Farhan,Aznil dan Amy.Mereka berborak seperti biasa.Aliff melihat jam di dinding,sudah jam 5.45pm.Dia menanggalkan pakaiannya dan bertuala sahaja menuju ke tandas.

Pergerakan Aliff rupanya diperhatikan oleh Qayyum.Dalam melangkah Aliff tidak sedar bahawa dia tetap akan menjadi mangsa selepas ini.Ketika Aliff melepasi pintu stor,dia ditekup mulut ke belakang oleh Qayyum,dengan pantas dia ditarik ke dalam stor.

Qayyum : Kau diam,kalau tak memang penumbuk kau makan !!

Aliff : Apa ni bang,saya dah taknak buat macam tu lagi,tolong jangan paksa saya bang.

Qayyum tidak mengendahkan permintaan Aliff,tuala Alif juga sudah tertanggal.Saat itu Aliff berusaha untuk melarikan diri,tetapi satu tumbukan melayang ke perutnya.Aliff terus jatuh tersungkur ke lantai.

Qayyum terus mengerjakan Aliff seperti binatang.Dia mencekik Aliff sehingga Aliff tidak mampu melawan.Saat itu juga dia terus melumurkan sabun pada batangnya dan punggung Aliff.

Aliff diliwat tanpa kemanusian.Bermacam gaya Qayyum meliwatnya.Ada masa Aliff ditelentangkan di bawah,dan ada masa Aliff dihenjut dari atas.Aliff tidak mampu lagi utk melawan kerana dia benar-benar merasa sakit.

Kemutan punggung Aliff memang memberikan kepuasan kepada Qayyum.Sudah lama dia tidak merasakan nikmat ini.Dia terus menghenjut lubang nikmat Aliff tanpa rasa simpati.Setiap kali Aliff cuba melawan,setiap kali itulah penumbuknya singgah ke perut Aliff.

Setelah 20 minit mendayung,akhirnya Qayyum melepaskan air maninya yg maha dasyat ke punggung Aliff.Aliff dapat merasakan kekentalan air mani Qayyum ke dalam lubang punggungnya.Saat Qayyum mencabut batangnya keluar,Aliff masih menangis teresak.

"Lubang kau sentiasa sedap,tak rugi aku buang air mani.Selamanya kau akan jadi hamba aku,kalau kau mengadu perkara ni kepada sesiapa siaplah kau",jerkah Qayyum lalu meninggalkan Aliff bersendirian di dalam stor.

Aliff mengambil tualanya,tetapi dia berasa sangat lemah.Lalu dia menyandarkan dirinya dihujung stor sambil menangis kerana kesakitan yg teramat sangat.

Pada malam itu selepas isya' azmi menanyakan aku di mana Aliff,aku menjawab tidak tahu kerana aku berlatih bola pada pagi tadi.Sebagai ketua dorm,Azmi mmg bertanggungjawab kepada ahlinya,jadi dia menggerakkan semua penghuni dorm utk mencari Aliff.

Aznil memaklumkan pada Azmi bahawa kali terakhir dia melihat Aliff adalah ketika Aliff mahu pergi mandi dan kelibatnya tidak kelihatan selepas itu.Dengan segera Azmi mengajak kami semua mencari Aliff di tandas.

Aliff,kat mana kau? Dah pukul 10malam ni.Tetapi tiada sahutan daripada Aliff.Ketika itu mulalah penghuni lain membuat andaian bahawa Alif telah memasuki alam lain kerana kawasan situ sangat keras.

Selepas pencarian di dalam dan kawasan belakang tandas tidak berjaya kami berpatah balik ke dalam bilik.Ketika itu Farhan menyedari bahawa kunci stor seperti dikopak dan lantas dia mangajak kami masuk ke dalam stor.Alangkah terkejutnya kami apabila mendapati Aliff di dalam stor itu dalam keadaan kesakitan sekali.

ASRAMA 2005Where stories live. Discover now