Pagi itu semasa aku sampai ke tandas aku melihat Hafriz sedang membasuh pakaianya.Aku juga memerhatikan bahawa spendernya dipenuhi tompokan air mani.
Aku : Hai bang,rajin basuh awal pagi,hari sekolah pulak tu.
Hafriz : Apa boleh buat,dah terpaksa.
Aku hanya gelak begitu juga Hafriz, ternyata dia tidak menyedari batangnya dikulum oleh ku pada malan tadi sehingga terpancut.Dia juga tidak mengesyaki apa-apa.
Hari ini sesi persekolahan berlansung seperti biasa,aku melihat kaki Hafriz berbalut dan dia menunggu di pondok wakaf.Tekaanku mungkin dia akan ke hospital bersama Cik Zul,pemandu van sekolah kami.
Subjek Bahasa Inggeris berlangsung di dalam kelas,semua pelajar lelaki menumpukan perhatian,termasuk aku.Bukan kerana kami meminati subjek ini,tetapi memerhati body teacher kami.Walaupun sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak,ternyata dia mempunyai body yg mengiurkan.
Aku tidak pasti berapa ukuran buah dadanya tapi aku pasti cukup besar.Dia juga mempunyai potongan pinggang yg ramping selain punggung yg cukup lentik.Aku yakin dia pernah menjadi bahan bayangan lancapan kawan-kawanku yg lain di dalam kelas.
Sedang aku mengalamun sendirian,aku memerhatikan Nizam memegang batangnya dan batangnya dalam keadaan stim sekali.Petang itu aku tidak turun utk beriadah,hanya berehat didalam bilik kerana penat semalam masih belum hilang.Aku melihat Hafriz dikatilnya sedang tidur.Segera aku ke katilnya dan melihat ada ubat batuk,ubat tahan sakit berada di sampingnya.
Azmi dan Farhan memberitahuku bahawa mereka mahu ke tandas utk mandi dan memintaku menjaga bilik.Nizam,Amy dan penghuni lain tiada,mungkin sedang beriadah di padang.
Macam ada chance lagi ni,lantas aku menutup semua tingkap dan pintu agar org lain tidak memasuki bilik.Aku perlu segera kerana takut penghuni bilik yg lain pulang.
Lantas aku membuka kancing dan zip seluar sekolah yg dipakai Hafriz.Aku melondehkan sedikit spender DIESEL yg dipakainya hari ini berwarna biru,lalu aku mengulum batangnya.
Ternyata Hafriz seorang yg tidur mati kerana terus berdengkur,tidak lama dia memancutkan air maninya.Aku mengambil air mani Hafriz dan meletakkan ke tangangnya,lalu aku melancap mengunakan tangan Hafriz,tidak sampai 5 minit aku terpancut kepuasan.Aku kembali memakaikan spender dan seluar Hafriz.Sempat juga aku mencium bibirnya.
Ini bermakna selepas ini aku boleh memuaskan nafsuku ketika Hafriz tidur kerana dia tidur mati.
YOU ARE READING
ASRAMA 2005
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU KETIKA BERUSIA 13 TAHUN PADA TAHUN PERTAMA AKU DITERIMA MEMASUKI SEBUAH ASRAMA DI N9. SEGALANYA BERMULA DI SINI. BERDASARKAN KISAH BENAR.