Sekembalinya azmi pada hari ini terus aku meminta kebenaran utk membawa Aliff memasuki bilik kami sebagai penghuni baru.Azmi membenarkan dengan syarat Aliff perlu mengikuti peraturan yg telah ditetapkan.Aliff ditempatkan di sebelah katil Nizam.
Bermakna kami sebelah menyebelah dari hujung tepi tingkap aku,Nizam dan Aliff.Kemasukkan Aliff ke dorm kami disambut dengan mesra oleh Nizam,apatah lagi mereka berkawan baik,maklumlah mereka berdua antara pelajar tumpuan dalam betchku tambahan pula mereka dalam kumpulan nasyid yg sama.
Pada mulanya aku tidak mahu mengambil tahu sangat tentang hubungan mereka,tetapi lama kelamaan timbul rasa iri hati di hatiku tentang hubungan mereka.Sebelum Aliff memasuki dorm ini aku dengan Nizam sering meluangkan masa berdua,tetapi skrg tidak lagi.Mereka juga sering bersama.
Untungnya pada Aliff dia kini tidak lagi di kawal oleh Qayyum,senior yg menjadikan dia seorang gay.Tetapi aku perlu akui layanan yg Aliff berikan pada aku malam itu membuatkan aku terasa ghairah.Apatah kini Aliff bersama denganku satu dorm,seringkali dia menayangkan badannya yg fit itu kepada aku.
Lama kelamaan akibat terikut dengan perangai Aliff,Nizam juga sudah berani berspender shj di dalam bilik.Pada mulanya aku tidak mempunyai minat langsung ke atasnya kerana dia merupakan kawan baikku.Tetapi lama kelamaan aku menjadi ghairah.Seringkali juga aku mencuci mata apabila Nizam dalam keadaan begitu.
Sering juga aku berfikir,apakah Aliff pernah melakukan perbuatan sama kepadaku terhadap Nizam?Dan apakah aku perlu melakukan perkara sama terhadap Nizam?Sering aku fikirkan,tetapi aku tepis.Pada aku,aku hanya merupakan seorang straight,bukan seorang gay sejati.
Qayyum juga tidak berani memanggil Aliff,mungkin juga kerana Aliff sudah berpindah bilik.Walaupun Azmi dan Qayyum seusia,mereka tidak mempunyai hubungan yang baik.Bimbang kerana perbuatannya terhadap Aliff bocor.
YOU ARE READING
ASRAMA 2005
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU KETIKA BERUSIA 13 TAHUN PADA TAHUN PERTAMA AKU DITERIMA MEMASUKI SEBUAH ASRAMA DI N9. SEGALANYA BERMULA DI SINI. BERDASARKAN KISAH BENAR.